15 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Prije tačno 8 godina počela gradnja GGM-a u Zenici (FOTO)

    Prije tačno 8 godina počela gradnja GGM-a u Zenici (FOTO)

    Prije tačno 8 godina počela gradnja GGM-a u Zenici (FOTO)

    Projekat izgradnje Glavne gradske magistrale je ideja koja je nastala još davne 1982. godine.

    Na osnovu Studije sistema saobraćajne mreže Grada Zenice koju je uradio Institut za saobraćajnice Građevinskog fakulteta u Sarajevu pristupilo se izradi projektnih rješenja za intervencije u saobraćajnoj mreži koje će bitno poboljšati stanje saobraćaja i omogućiti normalno funkcionisanje saobraćaja obzirom na broj stanovnika i vozila sve do 2030. godine.

    U periodu od 2008. do 2011. je pripremana tehnička dokumentacija za realizaciju ovog kompleksnog i tehnički vrlo zahtjevnog projekta koji je predstavljao najveći projekat koji je lokalna zajednica realizovala na području naše države i najveći infrastrukturni projekat u istoriji Grada Zenica.

    GGM se satoji iz dva dijela: iz gradske i prigradske dionice. Gradska dionica je dužine 3,25 km, a prigradska dionica je dužine 4,6 km.

    Iako je projekat nazvan projekat izgradnje Glavne gradske magistrale, u suštini se radi o projektu integralnog rješenja saobraćaja u Gradu Zenica koji je pokrenut prije potpunog kolapsa saobraćaja koji je mogao da se desi u gradu. Projekat je dočekao svoju realizaciju kada je 2011. Saudijski fond za razvoj odobrio zajam od 25 miliona USA dolara za realizaciju prve faze projekta, a na osnovu saglasnosti Vijeća općine Zenica za kreditno zaduženje iz 2009. godine.

    Projekat izgradnje Glavne gradske magistrale (GGM) je počeo u martu 2012. godine kad je potpisan Ugovor o izgradnji sa Konzorcijem koji su sačinjavali “Euroasfalt” Sarajevo, “ŽGP” Sarajevo, “Almy Transport” Zenica, GP “Put” Sarajevo, “JATA” Srebrenik i “Deling” Tuzla.

    Gradska dionica GGM počinje na kružnom toku Stacionar koji je raskrsnica Bulevara Kralja Tvrtka i Ulice Zmaja od Bosne i saobraćajnice koja dolazi sa petlje Blatuša, a završava na kružnom toku Bojin vir koji je raskrsnica Bulevara Eze Arnautovida i Ulice Sarajevska, te na taj način uvezuje sjeverni i južni dio grada, a posredno preko veznih i pomoćnih saobraćajnica uvezuje i lijevu i desnu obalu rijeke Bosne.

    Saobraćajnica je izgrađena kao moderna saobraćajnica sa dva kolovoza širine 7m i četiri saobraćajne trake, po dvije u svakom smjeru, koje su u sredini odvojene razdjelnim pojasom širine 1,25 do 4,5m, sa devet kružnih raskrsnica, te sa pješačkim stazama širine 3 m koje su postavljene obostrano. U sklopu GGM-a izgrađena su dva nova mosta.

    Zvanično otvaranje Glavne gradske magistrale je bilo 6. aprila 2016. godine.

    Kako su izgledale ulice prije izgradnje Glavne gradske magistrale, pogledajte u fotogaleriji koju donosimo u nastavku.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Prije tačno 8 godina počela gradnja GGM-a u Zenici (FOTO)

    Projekat izgradnje Glavne gradske magistrale je ideja koja je nastala još davne 1982. godine.

    Na osnovu Studije sistema saobraćajne mreže Grada Zenice koju je uradio Institut za saobraćajnice Građevinskog fakulteta u Sarajevu pristupilo se izradi projektnih rješenja za intervencije u saobraćajnoj mreži koje će bitno poboljšati stanje saobraćaja i omogućiti normalno funkcionisanje saobraćaja obzirom na broj stanovnika i vozila sve do 2030. godine.

    - Reklama -

    U periodu od 2008. do 2011. je pripremana tehnička dokumentacija za realizaciju ovog kompleksnog i tehnički vrlo zahtjevnog projekta koji je predstavljao najveći projekat koji je lokalna zajednica realizovala na području naše države i najveći infrastrukturni projekat u istoriji Grada Zenica.

    - Reklama -

    GGM se satoji iz dva dijela: iz gradske i prigradske dionice. Gradska dionica je dužine 3,25 km, a prigradska dionica je dužine 4,6 km.

    - Reklama -

    Iako je projekat nazvan projekat izgradnje Glavne gradske magistrale, u suštini se radi o projektu integralnog rješenja saobraćaja u Gradu Zenica koji je pokrenut prije potpunog kolapsa saobraćaja koji je mogao da se desi u gradu. Projekat je dočekao svoju realizaciju kada je 2011. Saudijski fond za razvoj odobrio zajam od 25 miliona USA dolara za realizaciju prve faze projekta, a na osnovu saglasnosti Vijeća općine Zenica za kreditno zaduženje iz 2009. godine.

    Projekat izgradnje Glavne gradske magistrale (GGM) je počeo u martu 2012. godine kad je potpisan Ugovor o izgradnji sa Konzorcijem koji su sačinjavali “Euroasfalt” Sarajevo, “ŽGP” Sarajevo, “Almy Transport” Zenica, GP “Put” Sarajevo, “JATA” Srebrenik i “Deling” Tuzla.

    Gradska dionica GGM počinje na kružnom toku Stacionar koji je raskrsnica Bulevara Kralja Tvrtka i Ulice Zmaja od Bosne i saobraćajnice koja dolazi sa petlje Blatuša, a završava na kružnom toku Bojin vir koji je raskrsnica Bulevara Eze Arnautovida i Ulice Sarajevska, te na taj način uvezuje sjeverni i južni dio grada, a posredno preko veznih i pomoćnih saobraćajnica uvezuje i lijevu i desnu obalu rijeke Bosne.

    Saobraćajnica je izgrađena kao moderna saobraćajnica sa dva kolovoza širine 7m i četiri saobraćajne trake, po dvije u svakom smjeru, koje su u sredini odvojene razdjelnim pojasom širine 1,25 do 4,5m, sa devet kružnih raskrsnica, te sa pješačkim stazama širine 3 m koje su postavljene obostrano. U sklopu GGM-a izgrađena su dva nova mosta.

    Zvanično otvaranje Glavne gradske magistrale je bilo 6. aprila 2016. godine.

    Kako su izgledale ulice prije izgradnje Glavne gradske magistrale, pogledajte u fotogaleriji koju donosimo u nastavku.

    Zenica
    broken clouds
    15 ° C
    15 °
    15 °
    55 %
    5.9kmh
    53 %
    čet
    15 °
    pet
    21 °
    sub
    23 °
    ned
    23 °
    pon
    23 °