7.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    clear sky
    7.6 ° C
    7.6 °
    7.6 °
    87 %
    0.9kmh
    5 %
    sri
    19 °
    čet
    22 °
    pet
    21 °
    sub
    24 °
    ned
    19 °

    Konačno se uvodi jeftini ‘plavi dizel’

    Konačno se uvodi jeftini ‘plavi dizel’

    Nakon odluke Vijeća ministara BiH da se na gorivo povećaju trošarine za 15 feninga po litri, Udruga poljoprivrednika BiH i Obrtnička komora Federacije BiH traže da se konačno donesu odluke po kojima će poljoprivrednici i obrtnici kupovati “plavi dizel”, jeftino dizelsko gorivo za svoje poslove, piše Večernji list BiH.

    Obrtnička komora FBiH izražava svoje negodovanje i neslaganje s prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama u BiH, kao i prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o uplatama na jedinstveni račun i raspodjeli prihoda te prijedlogom zakona o izmjeni Zakona o sustavu neizravnog oporezivanja u BiH, zbog kojeg dolazi do izravnog povećavanja za 15 feninga trošarine na naftu i naftne prerađevine.

    “Ovo je još jedan namet na obrtništvo i gospodarstvo u FBiH koji će obrtnicima povećati troškove poslovanja i doprinijeti nekonkurentnosti na tržištu. Također, smatramo kako je uvođenje “plavog dizela” hitno i nužno te se ne treba čekati i odugovlačiti s time. Prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama u BiH preciziraju se trošarine na naftu i naftne prerađevine. Tako će trošarine za izgradnju autocesta biti povećane za 10 feninga po litri (sada će ukupno iznositi 20 feninga po litri), dok će trošarine za izgradnju magistralnih i regionalnih cesta biti povećane za pet feninga po litri i iznosit će 20 feninga po litri”, stoji u reakciji Obrtničke komore FBiH.

    Prije nekoliko dana ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović najavio je kako bi Vijeće ministara BiH na nekoj od sljedećih sjednica trebalo razmotriti prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama koji se odnosi na uvođenje “plavog dizela” za poljoprivrednike u BiH.

    Ministar Šarović naglasio je kako je Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH do sada četiri puta pokretalo inicijativu za uvođenje “plavog dizela” izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama BiH, koje su konačno upućene u proceduru u Vijeće ministara BiH.

    Uvođenjem “plavog dizela” poljoprivrednici bi se oslobodili plaćanja trošarina od 0,30 KM po litri goriva i 0,15 KM cestarine. Još prošle godine, kako su prenijele agencije, Vijeće ministara BiH utvrdilo je inicijativu za pokretanje postupka za donošenje zakona o dopunama Zakona o trošarinama u BiH, koje se odnose na oslobađanje od plaćanja trošarina i cestarina na dizelsko gorivo (“plavi dizel”) za korištenje u poljoprivrednoj primarnoj proizvodnji. Tada je inicijativa bila upućena UO Uprave za neizravno oporezivanje BiH koji je trebao u što kraćem roku, u skladu sa svojim nadležnostima, dati mišljenje na ovu inicijativu.

    Vijeće ministara BiH svoju inicijativu pravdalo je tvrdnjom kako je to važan korak u procesu stvaranja povoljnijih uvjeta za ulaganje u primarnu poljoprivrednu proizvodnju, kao temeljni preduvjet za daljnji razvoj ukupne poljoprivredne proizvodnje i rast zaposlenosti u ovoj oblasti, čime bi se povećala konkurentnost bh. proizvođača, kao i vanjskotrgovinska razmjena BiH sa zemljama CEFTA-e i EU u poljoprivrednim i prehrambenim proizvodima.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nakon odluke Vijeća ministara BiH da se na gorivo povećaju trošarine za 15 feninga po litri, Udruga poljoprivrednika BiH i Obrtnička komora Federacije BiH traže da se konačno donesu odluke po kojima će poljoprivrednici i obrtnici kupovati “plavi dizel”, jeftino dizelsko gorivo za svoje poslove, piše Večernji list BiH.

    Obrtnička komora FBiH izražava svoje negodovanje i neslaganje s prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama u BiH, kao i prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o uplatama na jedinstveni račun i raspodjeli prihoda te prijedlogom zakona o izmjeni Zakona o sustavu neizravnog oporezivanja u BiH, zbog kojeg dolazi do izravnog povećavanja za 15 feninga trošarine na naftu i naftne prerađevine.

    “Ovo je još jedan namet na obrtništvo i gospodarstvo u FBiH koji će obrtnicima povećati troškove poslovanja i doprinijeti nekonkurentnosti na tržištu. Također, smatramo kako je uvođenje “plavog dizela” hitno i nužno te se ne treba čekati i odugovlačiti s time. Prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama u BiH preciziraju se trošarine na naftu i naftne prerađevine. Tako će trošarine za izgradnju autocesta biti povećane za 10 feninga po litri (sada će ukupno iznositi 20 feninga po litri), dok će trošarine za izgradnju magistralnih i regionalnih cesta biti povećane za pet feninga po litri i iznosit će 20 feninga po litri”, stoji u reakciji Obrtničke komore FBiH.

    Prije nekoliko dana ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović najavio je kako bi Vijeće ministara BiH na nekoj od sljedećih sjednica trebalo razmotriti prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama koji se odnosi na uvođenje “plavog dizela” za poljoprivrednike u BiH.

    Ministar Šarović naglasio je kako je Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH do sada četiri puta pokretalo inicijativu za uvođenje “plavog dizela” izmjenama i dopunama Zakona o trošarinama BiH, koje su konačno upućene u proceduru u Vijeće ministara BiH.

    Uvođenjem “plavog dizela” poljoprivrednici bi se oslobodili plaćanja trošarina od 0,30 KM po litri goriva i 0,15 KM cestarine. Još prošle godine, kako su prenijele agencije, Vijeće ministara BiH utvrdilo je inicijativu za pokretanje postupka za donošenje zakona o dopunama Zakona o trošarinama u BiH, koje se odnose na oslobađanje od plaćanja trošarina i cestarina na dizelsko gorivo (“plavi dizel”) za korištenje u poljoprivrednoj primarnoj proizvodnji. Tada je inicijativa bila upućena UO Uprave za neizravno oporezivanje BiH koji je trebao u što kraćem roku, u skladu sa svojim nadležnostima, dati mišljenje na ovu inicijativu.

    Vijeće ministara BiH svoju inicijativu pravdalo je tvrdnjom kako je to važan korak u procesu stvaranja povoljnijih uvjeta za ulaganje u primarnu poljoprivrednu proizvodnju, kao temeljni preduvjet za daljnji razvoj ukupne poljoprivredne proizvodnje i rast zaposlenosti u ovoj oblasti, čime bi se povećala konkurentnost bh. proizvođača, kao i vanjskotrgovinska razmjena BiH sa zemljama CEFTA-e i EU u poljoprivrednim i prehrambenim proizvodima.

    Posljednje objavljeno