29.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    YouTube ukida “Trending” nakon deset godina – stižu nove liste po kategorijama

    YouTube ukida “Trending” nakon deset godina – stižu nove liste po kategorijama

    Nakon deset godina postojanja, globalna video platforma YouTube ukida svoju poznatu sekciju „U trendu“ (Trending) i listu „U trendu sada“ (Trending Now), zamjenjujući ih modernizovanim rješenjem – YouTube Charts, odnosno listama najgledanijih videa po kategorijama.

    Ova promjena, koja će biti implementirana u narednim sedmicama, označava kraj jedinstvene liste najpopularnijih videozapisa i prelazak na sofisticiraniji prikaz trendova unutar specifičnih oblasti kao što su muzika, podkasti, filmski trejleri, gaming, i druge domene.

    “Kada smo 2015. pokrenuli Trending sekciju, YouTube je izgledao potpuno drugačije. Danas se trendovi oblikuju kroz hiljade mikrotrendova koje stvaraju različite zajednice, fandomi i nišne interesne grupe. Više ne postoji samo jedan viralni video”, navodi se u zvaničnom saopštenju YouTubea.

    Prema riječima kompanije, broj posjeta stranici „Trending“ opada posljednjih pet godina, jer korisnici sve češće otkrivaju novi sadržaj putem preporuka, Shorts videa, komentara, pretrage i algoritamski personalizovanih listi.

    Kategorije zamjenjuju jedinstveni poredak

    Nova funkcionalnost YouTube Charts već je u fazi testiranja i uključuje detaljne preglede najgledanijih sadržaja po zemljama, žanrovima i formama. Umjesto jedinstvene viralne liste, korisnici će sada moći pratiti najgledanije muzičke spotove, podcaste, gaming sadržaj, filmske najave i drugo – zavisno od interesa.

    Dodatne novine za kreatore

    Pored ukidanja Trending sekcije, YouTube uvodi i nove alate za kreatore sadržaja, poput:

    “Inspiration” taba u okviru YouTube Studio – baziranog na vještačkoj inteligenciji, koji predlaže teme i ideje za buduće videe.

    “Hype” funkcionalnosti – koja omogućava korisnicima da podrže manje popularne videe sa potencijalom rasta.

    YouTube ovom odlukom nastoji bolje odgovoriti na dinamiku savremenog internet sadržaja i potrebe zajednica koje se sve više formiraju oko interesnih niša, a ne viralnih fenomena široke publike.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nakon deset godina postojanja, globalna video platforma YouTube ukida svoju poznatu sekciju „U trendu“ (Trending) i listu „U trendu sada“ (Trending Now), zamjenjujući ih modernizovanim rješenjem – YouTube Charts, odnosno listama najgledanijih videa po kategorijama.

    Ova promjena, koja će biti implementirana u narednim sedmicama, označava kraj jedinstvene liste najpopularnijih videozapisa i prelazak na sofisticiraniji prikaz trendova unutar specifičnih oblasti kao što su muzika, podkasti, filmski trejleri, gaming, i druge domene.

    “Kada smo 2015. pokrenuli Trending sekciju, YouTube je izgledao potpuno drugačije. Danas se trendovi oblikuju kroz hiljade mikrotrendova koje stvaraju različite zajednice, fandomi i nišne interesne grupe. Više ne postoji samo jedan viralni video”, navodi se u zvaničnom saopštenju YouTubea.

    Prema riječima kompanije, broj posjeta stranici „Trending“ opada posljednjih pet godina, jer korisnici sve češće otkrivaju novi sadržaj putem preporuka, Shorts videa, komentara, pretrage i algoritamski personalizovanih listi.

    Kategorije zamjenjuju jedinstveni poredak

    Nova funkcionalnost YouTube Charts već je u fazi testiranja i uključuje detaljne preglede najgledanijih sadržaja po zemljama, žanrovima i formama. Umjesto jedinstvene viralne liste, korisnici će sada moći pratiti najgledanije muzičke spotove, podcaste, gaming sadržaj, filmske najave i drugo – zavisno od interesa.

    Dodatne novine za kreatore

    Pored ukidanja Trending sekcije, YouTube uvodi i nove alate za kreatore sadržaja, poput:

    “Inspiration” taba u okviru YouTube Studio – baziranog na vještačkoj inteligenciji, koji predlaže teme i ideje za buduće videe.

    “Hype” funkcionalnosti – koja omogućava korisnicima da podrže manje popularne videe sa potencijalom rasta.

    YouTube ovom odlukom nastoji bolje odgovoriti na dinamiku savremenog internet sadržaja i potrebe zajednica koje se sve više formiraju oko interesnih niša, a ne viralnih fenomena široke publike.

    Zenica
    few clouds
    29.8 ° C
    29.8 °
    29.8 °
    35 %
    0.9kmh
    13 %
    pon
    29 °
    uto
    30 °
    sri
    32 °
    čet
    23 °
    pet
    30 °