Dvije nove pjesme grupe Coldplay kao najava za album “Everyday Life” (VIDEO)
Dvije nove pjesme grupe Coldplay kao najava za album “Everyday Life” (VIDEO)
Grupa Coldplay objavila je dvije nove pjesme, najavljujući album “Everyday Life” za 22. novembar. Bend je poslao poruku: “Živi smo!”.
Coldplay je u dosadašnjoj karijeri osvojio devet “Brit” muzičkih nagrada, šest “MTV Video Music Awards”, sedam nagrada Evropskog MTV-a i sedam “Grammy” nagrada. Bend je prodao preko 100 miliona albuma širom svijeta, što ga svrstava na listu muzičara sa najviše prodatih izdanja.
Zastupljeni su na listi najboljih bendova u dvijehiljaditim magazina Roling Stone. Bend je učestvovao u mnogim društveno-političkim akcijama poput Oxfam's Make Trade Fair i Amnesty International, a bili su i dio svih većih dobrotvornih projekata poput: Band Aid 20, Live 8, Global Citizen Festival, Sound Relief, Hope For Haiti Now: A Global Benefit For Earthquake Relief. Grupa Coldplay važi za odličan koncertni sastav što je zabilježeno na izdanju “Live in Buenos Aires” (2018).
Nastao 1996, londonski sastav Coldplay je na početku bio naklonjeniji alternativnom rok zvuku i pripadao je grupi bendova nastalim poslije brit pop talasa. Već je tada bilo očigledno da frontmen, tekstopisac, aranžer, pjevač i pijanista Kris Martin posjeduje talenat koji prevazilazi okvire žanra. Nakon 22 godine karijere i sedam studijskih izdanja, Kris je stvorio prepoznatljiv zvuk grupe Coldplay učinivši bend svjetski priznatim.
Nakon tri godine izdavačke pauze, bend je objavio dvije nove pjesme. “Orphans” posjeduje prepoznatljiv stadionski huk koji se postiže horskim pjevanjem, dok ga muzički možemo okarakterisati kao posvetu djelima Paula Simona. Pjesma “Arabesque” bliska je zvuku bendova nastalih na prelazu između glam roka i panka. Svojom virtuoznom solo dionicom obogatio je saksofonista i čuveni afrički muzičar Femi Kuti.
Budući album nazvan je “Everyday Life” i inspirisan je svakodnevicom onakvom kakvom je doživljavaju članovi benda pokušavajući sebe da stave u ulogu jedinog posmatrača. “Everyday Life” čine cjeline nazvane “Sunrise” i “Sunset” i naći će se u prodaji širom svijeta 22. novembra.
Grupa Coldplay objavila je dvije nove pjesme, najavljujući album “Everyday Life” za 22. novembar. Bend je poslao poruku: “Živi smo!”.
Coldplay je u dosadašnjoj karijeri osvojio devet “Brit” muzičkih nagrada, šest “MTV Video Music Awards”, sedam nagrada Evropskog MTV-a i sedam “Grammy” nagrada. Bend je prodao preko 100 miliona albuma širom svijeta, što ga svrstava na listu muzičara sa najviše prodatih izdanja.
Zastupljeni su na listi najboljih bendova u dvijehiljaditim magazina Roling Stone. Bend je učestvovao u mnogim društveno-političkim akcijama poput Oxfam's Make Trade Fair i Amnesty International, a bili su i dio svih većih dobrotvornih projekata poput: Band Aid 20, Live 8, Global Citizen Festival, Sound Relief, Hope For Haiti Now: A Global Benefit For Earthquake Relief. Grupa Coldplay važi za odličan koncertni sastav što je zabilježeno na izdanju “Live in Buenos Aires” (2018).
Nastao 1996, londonski sastav Coldplay je na početku bio naklonjeniji alternativnom rok zvuku i pripadao je grupi bendova nastalim poslije brit pop talasa. Već je tada bilo očigledno da frontmen, tekstopisac, aranžer, pjevač i pijanista Kris Martin posjeduje talenat koji prevazilazi okvire žanra. Nakon 22 godine karijere i sedam studijskih izdanja, Kris je stvorio prepoznatljiv zvuk grupe Coldplay učinivši bend svjetski priznatim.
Nakon tri godine izdavačke pauze, bend je objavio dvije nove pjesme. “Orphans” posjeduje prepoznatljiv stadionski huk koji se postiže horskim pjevanjem, dok ga muzički možemo okarakterisati kao posvetu djelima Paula Simona. Pjesma “Arabesque” bliska je zvuku bendova nastalih na prelazu između glam roka i panka. Svojom virtuoznom solo dionicom obogatio je saksofonista i čuveni afrički muzičar Femi Kuti.
Budući album nazvan je “Everyday Life” i inspirisan je svakodnevicom onakvom kakvom je doživljavaju članovi benda pokušavajući sebe da stave u ulogu jedinog posmatrača. “Everyday Life” čine cjeline nazvane “Sunrise” i “Sunset” i naći će se u prodaji širom svijeta 22. novembra.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.