Animirani film “Frozen 2” zaradio 350 miliona dolara tokom proteklog vikenda (VIDEO)
Animirani film “Frozen 2” zaradio 350 miliona dolara tokom proteklog vikenda (VIDEO)
Animirani film “Frozen 2” je tokom prvog vikenda prikazivanja zaradio 127 miliona dolara u SAD-u i Kanadi te nešto više od 223 miliona dolara u ostatku svijeta, čime je ostvario zaradu od 350 miliona dolara.
Porodični film “Frozen” predstavljen je 2013. godine uoči američkog Dana zahvalnosti, a na globalnom nivou je zaradio 1,28 milijardi dolara te postao najuspješniji animirani film svih vremena, kao i jedan od najboljih mjuzikala koji nije prilagođen inflaciji.
“Pravljenjem nastavka ovako uspješnog filma, Disney je sebi postavio izazovan zadatak. Autori su uradili odličan posao, ‘Frozen 2’ je emotivni film za svačiji ukus”, rekla je Cathleen Taff, šefica Disney distribucije.
U drugom nastavku priče o Snježnom kraljevstvu Elsa i Anna ponovo udružuju snage sa svojim prijateljem Kriostoffom. Nova avantura ovaj trio sada vodi daleko od kraljevstva Arendelle, a pridružit će im se i snješko Olaf i irvas Sven.
Animirani film “Frozen 2” je tokom prvog vikenda prikazivanja zaradio 127 miliona dolara u SAD-u i Kanadi te nešto više od 223 miliona dolara u ostatku svijeta, čime je ostvario zaradu od 350 miliona dolara.
Porodični film “Frozen” predstavljen je 2013. godine uoči američkog Dana zahvalnosti, a na globalnom nivou je zaradio 1,28 milijardi dolara te postao najuspješniji animirani film svih vremena, kao i jedan od najboljih mjuzikala koji nije prilagođen inflaciji.
“Pravljenjem nastavka ovako uspješnog filma, Disney je sebi postavio izazovan zadatak. Autori su uradili odličan posao, ‘Frozen 2’ je emotivni film za svačiji ukus”, rekla je Cathleen Taff, šefica Disney distribucije.
U drugom nastavku priče o Snježnom kraljevstvu Elsa i Anna ponovo udružuju snage sa svojim prijateljem Kriostoffom. Nova avantura ovaj trio sada vodi daleko od kraljevstva Arendelle, a pridružit će im se i snješko Olaf i irvas Sven.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.