Za svakoga ko naruči kapućino ili još uvijek koristi Facebook, ova generacija smatra da je službeno “ostario”, te da nije i ne može “prevazići” Facebook kao društvenu mrežu, pokazalo je nedavno istraživanje.
Anketa koju je sprovela firma Perspectus Global sa oko 2.000 britanaca mlađih od 30 godina, pokazala je da je 52% reklo da će kapućino kupovati samo “stariji” ljudi.
Prema Britanskoj generaciji Z (generacija rođena poslije 1995. godine) ovo je 25 znakova da ste “ostarili”
1. Naručujete kapućino – 52%
2. Vaš donji veš je od M&S – 36%
3. Gledate Countryfile za vremensku prognozu – 30%
4. U čaju tražite “mlijeko i dva šećera” – 30%
5. Još uvijek imate DVD kolekciju – 29%
6. Tražite “Rachel Cut” kod frizera – 26%
7. Koristite termin ‘funky’ – 26%
8. I dalje šaljete čekove za rođendane ljudi – 24%
9. Patike zovete “teniskama” – 22%
10. Ispustite zvuk kada sjednete – 22%
11. Nosite udobne cipele – 22%
12. Ne prepoznajete nijednog takmičara na “Love Islandu” – 21%
13. Mučite se raditi sa daljinskim upravljačem za TV – 20%
14. Za svaki slučaj planirate drugu rutu na putovanju automobilom – 19%
15. Postanete opsednuti izbacivanjem smeća – 19%
16. Sa BBC radija 1 prelazite na radio 2 – 19%
17. I dalje koristite plinski roštilj – 18%
18. Kad parkirate automobil, utišate muziku – 15%
19. Nikada niste objavili video zapis na društvenim mrežama – 15%
20. Ne znate šta je Youtuber – 15%
21. Netačno upotrebljavate hashtagove – 13%
22. Koristite samo Facebook kao društvenu mrežu – 13%
23. Brinete se zbog toga što nećete moći pronaći parking mjesto – 12%
24. Tražite svoj biftek dobro pečen – 12%
25. Hranu dodate prije nego što je probate – 11%
Izdah pri sjedanju, utišavanje muzike dok parkirate automobil i pogrešno korištenje heštagova-oznaka, bili su također među znakovima da ste zvanično sredovječni.
Ipak, prema istraživanju, naručivanje kapućina je znak broj jedan da ste službeno “niste cool”, a 52% mladih Britanaca slaže se da bi to mogla učiniti “samo stara osoba”.
Inzistiranje na nošenju udobnih, a ne lijepih cipela i nemogućnost prepoznavanja takmičara na “Love Islandu” također su se našli na konačnoj listi od 25 znakova da ste “prošli to”, kao i traženje “Rachel Cut” kod frizera.
Posjedovanje DVD kolekcije za 17% ispitanih također je dokazalo starost osobe, zajedno s prelaskom sa Radija 1 na Radio 2.
Prema istraživanju, Generacija Z vjeruje da zvanično postajete sredovječni kad imate 45 godina. Studija je također otkrila doba u koje oni vjeruju da neke aktivnosti treba redvono obeshrabrivati.
Ispitanici su rekli da je 42. godina – godina u kojoj bismo trebali “objesiti plesne cipele” i izbjegavati ponovno partijanje i klubovanje.
Prema studiji, niko stariji od 51 godine ne bi trebao nositi traperice (pogotovo uske), dok bi skejtborderi trebali “povući točkove” već od 38, godine, a niko stariji od 41 godine ne bi trebao biti viđen na skuteru, prenosi Daily Mail.
– Naše najnovije istraživanje pokazuje da bi kapućino uskoro mogao postati stvar prošlosti, zajedno s Facebookom, M&S donjim vešom i traženjem mlijeka i dva šećera u vašem čaju. Istraživanje također pokazuje da Generacija Z smatra da svi stariji od 42 godine ne bi trebali ići u klubove, ali s obzirom na to da će se ovo ljeto ponovo otvoriti “noćni život”, kažemo da nikada niste prestari za izlazak na plesni podij – izjavila je Ellie Glason iz Perspectus Global-a koja je naručila istraživanje.
Anketa od 2.000 mladih u dobi između 16 i 29 godina otkrila je da je 24% izjavilo da emoji sličice kao npr. “palac gore” koriste samo ljudi koji su “prestari”. Ostali emojiji koje koriste ‘stari ljudi’ koji su svrstani u prvih deset uključuju crveno ljubavno srce, ruku sa znakom OK i lice s grimasom.
Anketa je pokazala da je najpopularniji emoji, svih uzrasta, bilo smiješno lice koje je plakalo od suza radosnice (45%). Iako su najmanje popularni simbol, opet u svim demografskim kategorijama bili zloćudni emojiji lubanje i ukrštene kosti (28% je reklo da su im to bili najdraži emojiji).
U nedavnoj objavi na blogu, Emojipedia, nadležni za upotrebu emojija na mreži, također su proglasili plakanje od smijeha Daceom “mrtvim”. Objasnili su: ‘Uobičajena je mudrost na TikTok-u da je smijući se uplakani emoji simbol koji koriste “bumeri”, a pod “boomere” mislimo na svakoga starijeg od 35 godina. Oni su takođe oživjeli skraćenice poput – lol (glasno se nasmijali) i lmfao ( zakoceniti se od smijeha)- uvijek napisani malim slovima – kao izraze zabave, koji su bili popularni u ranim aplikacijama za razmjenu trenutnih poruka.
– Starije generacije imaju tendenciju da koriste emojije doslovno dok mlađi ljudi postaju kreativniji – izjavio je Jeremy Burge, glavni direktor emoji emotipedije.
Npr., milenijalci koriste trudne emoji sličice kada je neka osoba trudna, dok ih Generacija Z koristi kako bi ukazao da je neko privlačan. Zamišljena logika je da su toliko lijepog izgleda da mogu “učiniti ljude trudnima samo gledajući ih”.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.