Bosanac osvojio prvo mjesto u Japanu za turistički film (VIDEO)
Bosanac osvojio prvo mjesto u Japanu za turistički film (VIDEO)
Naš svjetski putnik, Robert Dacešin RIO, koji je obišao više od 70 svjetskih zemalja, i na društvenim mrežama stvorio putopise, koje prati više od 75.000 ljudi, snimio je film pod nazivom ‘Zašto Bosna i Hercegovina može biti BROJ 1 destinacija na SVIJETU?’ u kojoj je prikazao ljepote naše zemlje, te osvojio prvo mjesto na prestižnom Festivalu turističkog filma u Japanu. Njegov status na Facebook stranici prenosimo u cjelosti:
– Da mi je neko nekada pričao da će se ovako nešto jednoga dana desiti… Mislim, kakva ja veze uopšte imam sa filmskim festivalima? Ali, skoro sam dobio čast da upoznam gospodina Sinišu Berjana, ambasadora Bosne i Hercegovine u Japanu, koji je primijetio video koji smo Milan Banjac i ja radili o tome kako Bosna i Hercegovina može biti broj 1 turistička destinacija na svijetu i mnogo mu se dopao. Pokazao mi je da je puštao moj video na univerzitetima u Japanu i spomenuo mi da postoji jedan svjetski festival turističkog filma koji se održava upravo tu, i da bih mogao da apliciram. Nikada do sada se nisam prijavljivao na festival ovog tipa. Kako to uopšte izgleda? To veče, negdje iza 11 časova u noć, završio sam ispunjavanje aplikacije, poslao naš film i kroz koji dan već zaboravio šta se desilo, sve dok prije dva dana, nisam dobio zvaničan mejl od festivala, da je video ušao u uži izbor videa u kategoriji “NAJBOLJI VIDEO O NEKOJ ZEMLJI”. Čisto da pojasnim, glavne kategorije su još bile najbolji video o nekom gradu i nekoj regiji. Sama činjenica da sam ušao u uži krug bila mi je nestvarna i tad sam se čuo sa Sinišom te smo se malo dopisivali vezano za to, a onda mi je kroz dva dana, poslao možda i najradosniju poruku koju sam dobio u skorije vrijeme.„Dragi Roberte, iako sam jos juce znao rezultate glasanja medjunarodnog zirija, cekao sam da se i sluzbeno proglase najbolji i to se upravo desilo prije nekoliko minuta. CESTITAM!!! Tvoj video je apsolutni sampion prestiznog Japanskog svjetskog festivala turistickog filma! WTFF 2022 je ove godine primio 1542 turisticka promo videa iz velikog broja zemalja svijeta i prva nagrada za “Tourism Destination Country” je dodjeljena – ROBERTU DACESINU!!! Cestitam na izvanrednom uspjehu! Ovo se mora zaliti necim ljutim kada se vidimo! Sutra zvanicno pustam informaciju u medije, cekam da mi posalju neke slike. Rekao sam ti da ces mozda (a znao sam sigurno) biti zvijezda sutrasnjeg dana! Zasluzio si! “Hvala puno Siniša. Hvala i Milan Banjac koji je montirao video, Milan Bajić koji je snimao veći dio kadrova, kao i Marko Radić zbog koga smo imali priliku da prošle godine putujemo zemljom i snimamo sve ovo. Nadam se da smo barem na mali način dali doprinos promociji naše zemlje u svijetu. Ukoliko niste gledali video do sada, ostavljam vam link ispod da ga pogledate.’
Naš svjetski putnik, Robert Dacešin RIO, koji je obišao više od 70 svjetskih zemalja, i na društvenim mrežama stvorio putopise, koje prati više od 75.000 ljudi, snimio je film pod nazivom ‘Zašto Bosna i Hercegovina može biti BROJ 1 destinacija na SVIJETU?’ u kojoj je prikazao ljepote naše zemlje, te osvojio prvo mjesto na prestižnom Festivalu turističkog filma u Japanu. Njegov status na Facebook stranici prenosimo u cjelosti:
– Da mi je neko nekada pričao da će se ovako nešto jednoga dana desiti… Mislim, kakva ja veze uopšte imam sa filmskim festivalima? Ali, skoro sam dobio čast da upoznam gospodina Sinišu Berjana, ambasadora Bosne i Hercegovine u Japanu, koji je primijetio video koji smo Milan Banjac i ja radili o tome kako Bosna i Hercegovina može biti broj 1 turistička destinacija na svijetu i mnogo mu se dopao. Pokazao mi je da je puštao moj video na univerzitetima u Japanu i spomenuo mi da postoji jedan svjetski festival turističkog filma koji se održava upravo tu, i da bih mogao da apliciram. Nikada do sada se nisam prijavljivao na festival ovog tipa. Kako to uopšte izgleda? To veče, negdje iza 11 časova u noć, završio sam ispunjavanje aplikacije, poslao naš film i kroz koji dan već zaboravio šta se desilo, sve dok prije dva dana, nisam dobio zvaničan mejl od festivala, da je video ušao u uži izbor videa u kategoriji “NAJBOLJI VIDEO O NEKOJ ZEMLJI”. Čisto da pojasnim, glavne kategorije su još bile najbolji video o nekom gradu i nekoj regiji. Sama činjenica da sam ušao u uži krug bila mi je nestvarna i tad sam se čuo sa Sinišom te smo se malo dopisivali vezano za to, a onda mi je kroz dva dana, poslao možda i najradosniju poruku koju sam dobio u skorije vrijeme.„Dragi Roberte, iako sam jos juce znao rezultate glasanja medjunarodnog zirija, cekao sam da se i sluzbeno proglase najbolji i to se upravo desilo prije nekoliko minuta. CESTITAM!!! Tvoj video je apsolutni sampion prestiznog Japanskog svjetskog festivala turistickog filma! WTFF 2022 je ove godine primio 1542 turisticka promo videa iz velikog broja zemalja svijeta i prva nagrada za “Tourism Destination Country” je dodjeljena – ROBERTU DACESINU!!! Cestitam na izvanrednom uspjehu! Ovo se mora zaliti necim ljutim kada se vidimo! Sutra zvanicno pustam informaciju u medije, cekam da mi posalju neke slike. Rekao sam ti da ces mozda (a znao sam sigurno) biti zvijezda sutrasnjeg dana! Zasluzio si! “Hvala puno Siniša. Hvala i Milan Banjac koji je montirao video, Milan Bajić koji je snimao veći dio kadrova, kao i Marko Radić zbog koga smo imali priliku da prošle godine putujemo zemljom i snimamo sve ovo. Nadam se da smo barem na mali način dali doprinos promociji naše zemlje u svijetu. Ukoliko niste gledali video do sada, ostavljam vam link ispod da ga pogledate.’
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.