20.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Netflix će biti duplo jeftiniji

    Netflix će biti duplo jeftiniji

    Izvršni direktor Netflixa Red Hastings otkrio je prošle nedjelje da je ta striming platforma zvanično otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu, a britanski mediji već pišu o cijeni jeftinijeg paketa, kao i kako bi primjena mogla da izgleda u praksi.

    Prema upućenima, novi jeftiniji paket koštaće 5,49 britanskih funti mjesečno u Ujedinjenom Kraljevstvu, upola manje od sadašnjeg standardnog paketa, koji u Sjedinjenim Državama košta 9,99 funti ili 15,49 dolara.

    Cijena se može neznatno razlikovati od tržišta do tržišta, ali sasvim je izvijesno da će svaki dio svijeta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cijena novog paketa u Srbiji najvjerovatnije će biti 5,49 eura.

    Analitičar Michael Pater potvrdio je ovu informaciju i otkrio kako bi primena ovih novina mogla izgledati u praksi.

    “Netflix će najvjerovatnije uvesti četiri reklamne pauze od po dva minuta. Jedan prije projekcije i još tri u dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu”, objašnjava.

    Insajder Tami Parker iz firme Global Data smatra da će Netflix slijediti primjer HBO Maksa.

    “HBO Maks nudi mjesečni popust od pet dolara za verziju oglasa. Sasvim je izvijesno da će Netflix slijediti isti model”, istakao je Parker.

    U intervjuu s investitorima Netflix je priznao da je počeo da gubi kupce prvi put u 10 godina. Obraćajući se investitorima, izvršni direktor Netflixa priznao je da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama, dodajući da je ovo odlična opcija za korisnike “koji žele nižu cijenu i tolerantni su na oglašavanje”.

    Nedavno je objavljena studija koja pokazuje da Netflix ne raste na tržištima s nižim prihodima, pa je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Izvršni direktor Netflixa Red Hastings otkrio je prošle nedjelje da je ta striming platforma zvanično otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu, a britanski mediji već pišu o cijeni jeftinijeg paketa, kao i kako bi primjena mogla da izgleda u praksi.

    Prema upućenima, novi jeftiniji paket koštaće 5,49 britanskih funti mjesečno u Ujedinjenom Kraljevstvu, upola manje od sadašnjeg standardnog paketa, koji u Sjedinjenim Državama košta 9,99 funti ili 15,49 dolara.

    Cijena se može neznatno razlikovati od tržišta do tržišta, ali sasvim je izvijesno da će svaki dio svijeta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cijena novog paketa u Srbiji najvjerovatnije će biti 5,49 eura.

    Analitičar Michael Pater potvrdio je ovu informaciju i otkrio kako bi primena ovih novina mogla izgledati u praksi.

    “Netflix će najvjerovatnije uvesti četiri reklamne pauze od po dva minuta. Jedan prije projekcije i još tri u dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu”, objašnjava.

    Insajder Tami Parker iz firme Global Data smatra da će Netflix slijediti primjer HBO Maksa.

    “HBO Maks nudi mjesečni popust od pet dolara za verziju oglasa. Sasvim je izvijesno da će Netflix slijediti isti model”, istakao je Parker.

    U intervjuu s investitorima Netflix je priznao da je počeo da gubi kupce prvi put u 10 godina. Obraćajući se investitorima, izvršni direktor Netflixa priznao je da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama, dodajući da je ovo odlična opcija za korisnike “koji žele nižu cijenu i tolerantni su na oglašavanje”.

    Nedavno je objavljena studija koja pokazuje da Netflix ne raste na tržištima s nižim prihodima, pa je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.

    Zenica
    clear sky
    20.1 ° C
    20.1 °
    20.1 °
    67 %
    1.1kmh
    0 %
    pet
    19 °
    sub
    29 °
    ned
    31 °
    pon
    30 °
    uto
    29 °