Kompanija “dm” nizom akitvnosti obilježila Movember – mjesec posvećen muškom zdravlju i važnosti samopregleda
Kompanija “dm” nizom akitvnosti obilježila Movember – mjesec posvećen muškom zdravlju i važnosti samopregleda
Foto: dm
Movember – mjesec koji se širom svijeta obilježava kao mjesec brige o zdravlju muškaraca i važnosti redovnog samopregleda – i ove godine kompanija dm obilježila je nizom aktivnosti.
Rak testisa i rak prostate najčešći su oblici raka koji se javljaju kod muškaraca, različitih dobnih skupina. Rak prostate je češći kod muškaraca starijih od 50 godina, dok je rak testisa češći kod mlađih, i to u dobi od 20 do 39 godina.
„Tokom Movembera želimo raditi na povećanju svijesti kada je u pitanju muško zdravlje i redovno obavljanje samopregleda. Period adolescencije je i vrijeme velikih promjena, a prvo brijanje bi trebalo biti vrijeme i kada se kreće sa samopregledima. Nizom aktivnosti, posebnim pogodnostima, promotivnom kampanjom i donacijom, i ove godine obilježavamo Movember“, izjavila je Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dmBiH.
U periodu od 8. do 21. 11.2023. putem dm active beauty programa lojalnosti, kupcima je na raspolaganju kupon kojim ostvaruju 20x više bodova na kupovinu proizvoda muške kozmetike u iznosu od 15 KM. Pored ušteda, za isti mehanizam kupovine, kupci su na poklon dobili i dm movember fitnes torbu.
Pored toga, dm je bio i glavni sponzor takmičenja „Prva brada grada“ koji je održan u Sarajevu proteklog vikenda. Takmičenje je imalo humanitarni karakter, simbolična naknada za svako šišanje ili brijanje donirana je Udruženju Pomozi.ba, a dm je dodatno podržao i dva udruženja čiji je fokus djelovanja briga o muškom zdravlju.
Foto: dm
„Rad Udruženja oboljelih od raka prostate FBiH i Udruženja Superbrke podržali smo s donacijom od po 2.000 KM kako bismo podržali njihov rad na brizi i podizanju svijesti o muškom zdravlju. Obilježavanje Movembera nosi jednu važnu poruku, a to je da pravovremenim i preventivnim djelovanjem možemo učiniti mnogo više na poboljšanju muškog zdravlja. Kompanija dm rado podržava ove i slične aktivnosti, ističući prevenciju kao važan faktor u brizi za zdravlje“, izjavila je Ajla Hadžić, nakon uručenja čekova.
Movember – mjesec koji se širom svijeta obilježava kao mjesec brige o zdravlju muškaraca i važnosti redovnog samopregleda – i ove godine kompanija dm obilježila je nizom aktivnosti.
Rak testisa i rak prostate najčešći su oblici raka koji se javljaju kod muškaraca, različitih dobnih skupina. Rak prostate je češći kod muškaraca starijih od 50 godina, dok je rak testisa češći kod mlađih, i to u dobi od 20 do 39 godina.
„Tokom Movembera želimo raditi na povećanju svijesti kada je u pitanju muško zdravlje i redovno obavljanje samopregleda. Period adolescencije je i vrijeme velikih promjena, a prvo brijanje bi trebalo biti vrijeme i kada se kreće sa samopregledima. Nizom aktivnosti, posebnim pogodnostima, promotivnom kampanjom i donacijom, i ove godine obilježavamo Movember“, izjavila je Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dmBiH.
U periodu od 8. do 21. 11.2023. putem dm active beauty programa lojalnosti, kupcima je na raspolaganju kupon kojim ostvaruju 20x više bodova na kupovinu proizvoda muške kozmetike u iznosu od 15 KM. Pored ušteda, za isti mehanizam kupovine, kupci su na poklon dobili i dm movember fitnes torbu.
Pored toga, dm je bio i glavni sponzor takmičenja „Prva brada grada“ koji je održan u Sarajevu proteklog vikenda. Takmičenje je imalo humanitarni karakter, simbolična naknada za svako šišanje ili brijanje donirana je Udruženju Pomozi.ba, a dm je dodatno podržao i dva udruženja čiji je fokus djelovanja briga o muškom zdravlju.
Foto: dm
„Rad Udruženja oboljelih od raka prostate FBiH i Udruženja Superbrke podržali smo s donacijom od po 2.000 KM kako bismo podržali njihov rad na brizi i podizanju svijesti o muškom zdravlju. Obilježavanje Movembera nosi jednu važnu poruku, a to je da pravovremenim i preventivnim djelovanjem možemo učiniti mnogo više na poboljšanju muškog zdravlja. Kompanija dm rado podržava ove i slične aktivnosti, ističući prevenciju kao važan faktor u brizi za zdravlje“, izjavila je Ajla Hadžić, nakon uručenja čekova.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.