Pogledajte kako izgledaju radovi na izgradnji dionice Vranduk – Ponirak (FOTO)
Pogledajte kako izgledaju radovi na izgradnji dionice Vranduk – Ponirak (FOTO)
Radovi na izgradnji dionice Vranduk – Ponirak (kod Zenice) uveliko traju. Vranduk – Ponirak u geotehničkom smislu predstavlja najzahtjevniju poddionicu na cijelom koridoru izgradnje autoceste.
Na cijelom koridoru dužine 61 kilometar radovi uveliko traju, a vrijednost ugovora trenutne investicije iznosi oko milijardu eura.
Na ovoj poddionici, uz mehanizaciju, angažovana je uglavnom domaća radna snaga, bilo da su zaposleni direktno ili kao podizvođači.
Novi rok za završetak radova Vranduk – Ponirak je 31. mart 2026. godine, a cijeli sjeverni koridor koji spaja Zenicu preko Žepča do Doboja trebao bi biti završen u junu 2026. godine.
Primjera radi, nakon izgradnje, vožnja od Sarajeva do Tešnja, umjesto dosadašnjih 2,5 sata, može trajati oko jedan sat.
Izgradnjom autoceste bit će ostvareni brojni benefiti – razvoj lokalnih zajednica, bolji pristup turističkim, trgovačkim, ekonomskim i rekreacijskim centrima, manje gužve za sve putnike i brži transport za autoprijevoznike.
Radovi na izgradnji dionice Vranduk – Ponirak (kod Zenice) uveliko traju. Vranduk – Ponirak u geotehničkom smislu predstavlja najzahtjevniju poddionicu na cijelom koridoru izgradnje autoceste.
Na cijelom koridoru dužine 61 kilometar radovi uveliko traju, a vrijednost ugovora trenutne investicije iznosi oko milijardu eura.
Na ovoj poddionici, uz mehanizaciju, angažovana je uglavnom domaća radna snaga, bilo da su zaposleni direktno ili kao podizvođači.
Novi rok za završetak radova Vranduk – Ponirak je 31. mart 2026. godine, a cijeli sjeverni koridor koji spaja Zenicu preko Žepča do Doboja trebao bi biti završen u junu 2026. godine.
Primjera radi, nakon izgradnje, vožnja od Sarajeva do Tešnja, umjesto dosadašnjih 2,5 sata, može trajati oko jedan sat.
Izgradnjom autoceste bit će ostvareni brojni benefiti – razvoj lokalnih zajednica, bolji pristup turističkim, trgovačkim, ekonomskim i rekreacijskim centrima, manje gužve za sve putnike i brži transport za autoprijevoznike.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.