Redovno konzumiranje čaja može umanjiti rizik od gubitka pamćenja za 50 posto, pokazali su rezultati istraživanja naučnika medicinskog fakulteta Univerziteta u Singapuru, prenosi Anadolu Agency.
Istraživanje je sprovedeno na 957 Kineza, konzumenata čaja. Oni su u periodu 2003. – 2005. redovno pili čaj prema svojim navikama te podatke o ispijenoj količini čaja predavali istražiteljima. Sve do 2010. godine ispitanici su jednom u dvije godine podvrgnuti testovima koji su, između ostalog, trebali pokazati nivo njihovog pamćenja.
Redovno konzumiranje čaja može umanjiti rizik od gubitka pamćenja za 50 posto, pokazali su rezultati istraživanja naučnika medicinskog fakulteta Univerziteta u Singapuru, prenosi Anadolu Agency.
Istraživanje je sprovedeno na 957 Kineza, konzumenata čaja. Oni su u periodu 2003. – 2005. redovno pili čaj prema svojim navikama te podatke o ispijenoj količini čaja predavali istražiteljima. Sve do 2010. godine ispitanici su jednom u dvije godine podvrgnuti testovima koji su, između ostalog, trebali pokazati nivo njihovog pamćenja.