Građani Zenice ponovo imaju hladne radijatore, iako je sezona grijanja formalno počela 15. oktobra 2024. godine. Mnogi građani svoje nezadovoljstvo iskazuju na društvenim mrežama, dok su mnogi kontaktirali i naše medije kako bi dobili odgovore i izrazili frustraciju.
Nažalost, JP “Grijanje” Zenica, javno preduzeće zaduženo za distribuciju toplote, nije dostupno za komentar. Dežurni dispečer, zadužen za hitne slučajeve, je nedostupan na telefon, a ostatak službi nedostupno je nakon radnog vremena, koje završava u 15:30 sati.
Zeničani ni ovaj put nemaju informaciju o uzrocima prekida u isporuci grijanja.
Situacija postaje agonija, s obzirom na to da je u Zenici izgrađena nova toplana s modernim kotlovima, u koju su uložena značajna sredstva radi stabilizacije i unapređenja sistema grijanja.
Za sada nema službenih informacija o uzrocima prestanka grijanja, niti o tome kada će biti normalizovano.
Građani Zenice ponovo imaju hladne radijatore, iako je sezona grijanja formalno počela 15. oktobra 2024. godine. Mnogi građani svoje nezadovoljstvo iskazuju na društvenim mrežama, dok su mnogi kontaktirali i naše medije kako bi dobili odgovore i izrazili frustraciju.
Nažalost, JP “Grijanje” Zenica, javno preduzeće zaduženo za distribuciju toplote, nije dostupno za komentar. Dežurni dispečer, zadužen za hitne slučajeve, je nedostupan na telefon, a ostatak službi nedostupno je nakon radnog vremena, koje završava u 15:30 sati.
Zeničani ni ovaj put nemaju informaciju o uzrocima prekida u isporuci grijanja.
Situacija postaje agonija, s obzirom na to da je u Zenici izgrađena nova toplana s modernim kotlovima, u koju su uložena značajna sredstva radi stabilizacije i unapređenja sistema grijanja.
Za sada nema službenih informacija o uzrocima prestanka grijanja, niti o tome kada će biti normalizovano.