U srijedu poslijepodne, korisnici širom svijeta suočili su se s ozbiljnim problemima u radu društvenih mreža i aplikacija kompanije Meta. Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger privremeno su prestali funkcionisati, što je izazvalo lavinu pritužbi korisnika na društvenoj mreži X, jedinoj platformi koja je u tom trenutku radila bez poteškoća.
Brojni korisnici iz Bosne i Hercegovine izvijestili su o nemogućnosti prijave na Facebook nakon što su odjavljeni sa svojih računa, dok oni koji su ostali prijavljeni nisu mogli koristiti osnovne funkcionalnosti platforme. Poteškoće su zabilježene i na Messengeru, gdje nije bilo moguće slanje poruka, kao ni na WhatsAppu.
Problemi su eskalirali oko 18:30 sati po lokalnom vremenu, kada je popularni servis DownDetector registrirao više od 100.000 pritužbi u manje od 40 minuta. Korisnici su se žalili na poteškoće s pristupom, objavama i komunikacijom putem Metinih aplikacija. Situacija se počela stabilizirati tek pred 20:00 sati, kada je broj pritužbi pao na oko 28.000. Međutim, prema posljednjim podacima do 20:54 sati, aplikacije kompanije Meta još uvijek nisu u potpunosti funkcionisale.
Meta: Radimo na sanaciji problema
Kompanija Meta oglasila se putem društvene mreže X, potvrdivši da je svjesna tehničkih poteškoća koje su zadesile njihove platforme.
“Radimo na rješavanju problema i zahvaljujemo korisnicima na strpljenju,” navodi se u njihovoj objavi, prenosi Forbes.
U srijedu poslijepodne, korisnici širom svijeta suočili su se s ozbiljnim problemima u radu društvenih mreža i aplikacija kompanije Meta. Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger privremeno su prestali funkcionisati, što je izazvalo lavinu pritužbi korisnika na društvenoj mreži X, jedinoj platformi koja je u tom trenutku radila bez poteškoća.
Brojni korisnici iz Bosne i Hercegovine izvijestili su o nemogućnosti prijave na Facebook nakon što su odjavljeni sa svojih računa, dok oni koji su ostali prijavljeni nisu mogli koristiti osnovne funkcionalnosti platforme. Poteškoće su zabilježene i na Messengeru, gdje nije bilo moguće slanje poruka, kao ni na WhatsAppu.
Problemi su eskalirali oko 18:30 sati po lokalnom vremenu, kada je popularni servis DownDetector registrirao više od 100.000 pritužbi u manje od 40 minuta. Korisnici su se žalili na poteškoće s pristupom, objavama i komunikacijom putem Metinih aplikacija. Situacija se počela stabilizirati tek pred 20:00 sati, kada je broj pritužbi pao na oko 28.000. Međutim, prema posljednjim podacima do 20:54 sati, aplikacije kompanije Meta još uvijek nisu u potpunosti funkcionisale.
Meta: Radimo na sanaciji problema
Kompanija Meta oglasila se putem društvene mreže X, potvrdivši da je svjesna tehničkih poteškoća koje su zadesile njihove platforme.
“Radimo na rješavanju problema i zahvaljujemo korisnicima na strpljenju,” navodi se u njihovoj objavi, prenosi Forbes.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.