Festival “Zlatni čokanj” pomjeren za 3. maj zbog Dana žalosti u BiH
Festival “Zlatni čokanj” pomjeren za 3. maj zbog Dana žalosti u BiH
Zbog proglašenja Dana žalosti u Bosni i Hercegovini povodom smrti pape Franje, sedmi međunarodni festival jakih alkoholnih pića i likera “Zlatni čokanj” bit će pomjeren za narednu subotu, 3. maja 2025. godine. Ovu informaciju potvrdilo je Udruženje “Zlatni čokanj”, koje je organizator manifestacije.
Festival će se održati u Sokolskom domu (Staro pozorište) u Zenici, s početkom u 17 sati. Riječ je o jedinstvenoj manifestaciji koja već sedam godina okuplja kako registrovane, tako i hobi proizvođače rakije i likera iz zemlje i inostranstva.
Takmičenje se odvija u više kategorija: rakije od koštunjavog voća, rakije od jabučastog voća, rakije od ostalog voća i šumskih plodova, rakije od grožđa, te specijalne rakije i likeri. Svaka kategorija ima svoja pravila i standarde, a najbolji proizvođači bit će nagrađeni priznanjima i titulama koje nose ime festivala.
O detaljima ovogodišnjeg festivala u februaru je u studiju Zenit radija govorio predsjednik Udruženja “Zlatni čokanj”, Boško Jefić, ističući kako je cilj manifestacije promovirati kulturu odgovornog konzumiranja alkoholnih pića te podržati domaću proizvodnju i tradicionalne recepture.
Organizatori pozivaju sve zainteresirane da im se pridruže 3. maja i uživaju u bogatom programu, degustacijama i druženju u duhu tradicije i kvalitete.
Zbog proglašenja Dana žalosti u Bosni i Hercegovini povodom smrti pape Franje, sedmi međunarodni festival jakih alkoholnih pića i likera “Zlatni čokanj” bit će pomjeren za narednu subotu, 3. maja 2025. godine. Ovu informaciju potvrdilo je Udruženje “Zlatni čokanj”, koje je organizator manifestacije.
Festival će se održati u Sokolskom domu (Staro pozorište) u Zenici, s početkom u 17 sati. Riječ je o jedinstvenoj manifestaciji koja već sedam godina okuplja kako registrovane, tako i hobi proizvođače rakije i likera iz zemlje i inostranstva.
Takmičenje se odvija u više kategorija: rakije od koštunjavog voća, rakije od jabučastog voća, rakije od ostalog voća i šumskih plodova, rakije od grožđa, te specijalne rakije i likeri. Svaka kategorija ima svoja pravila i standarde, a najbolji proizvođači bit će nagrađeni priznanjima i titulama koje nose ime festivala.
O detaljima ovogodišnjeg festivala u februaru je u studiju Zenit radija govorio predsjednik Udruženja “Zlatni čokanj”, Boško Jefić, ističući kako je cilj manifestacije promovirati kulturu odgovornog konzumiranja alkoholnih pića te podržati domaću proizvodnju i tradicionalne recepture.
Organizatori pozivaju sve zainteresirane da im se pridruže 3. maja i uživaju u bogatom programu, degustacijama i druženju u duhu tradicije i kvalitete.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.