Cloudflare, jedna od najvećih globalnih mrežnih i sigurnosnih infrastruktura koja opslužuje milione web-stranica i aplikacija širom svijeta, suočila se danas sa značajnim tehničkim poteškoćama. Incidenti su prijavljeni na više nivoa – od nedostupnosti portala za korisničku podršku, do široko rasprostranjenih HTTP 500 grešaka koje pogađaju brojne web-servise.
Problemi počeli oko 11:17 UTC
Prema zvaničnom Cloudflare status izvještaju, prvi problem zabilježen je u 11:17 UTC pod nazivom “Support Portal Availability Issues”. Kako je navedeno, njihov provajder portala za podršku ima tehničke poteškoće, zbog čega korisnici mogu doživjeti greške prilikom pregledanja ili odgovaranja na postojeće support slučajeve.
Uprkos tome, Cloudflare ističe da odgovori na upite nisu pogođeni, a korisnici – posebno Business i Enterprise klijenti – i dalje mogu kontaktirati podršku putem live chata ili hitne telefonske linije.
Široko rasprostranjene 500 greške
Problemi su ubrzo postali kompleksniji. U 11:48 UTC Cloudflare je potvrdio da postoji “issue which impacts multiple customers: widespread 500 errors, Cloudflare Dashboard and API also failing.”
To znači da su mnogi korisnici širom svijeta prijavljivali:
- padove web-stranica
- nefunkcionalan dashboard
- API greške
- povećanu latenciju i ispadanje servisa
Veliki broj platformi koje se oslanjaju na Cloudflare infrastrukturu – od web-portala do aplikacija – prijavili su kratkotrajne ili povremene prekide u radu.
Sistemi se polako oporavljaju, problemi i dalje prisutni
U 12:03 UTC stigla je nova objava u kojoj se navodi da Cloudflare i dalje aktivno istražuje uzrok incidenta. Samo 20 minuta kasnije, u 12:21 UTC objavljeno je da se pojedini servisi vraćaju u funkciju, ali korisnici i dalje mogu primijetiti povišen broj grešaka dok traju napori na potpunoj sanaciji.
Paralelno održavanje u Santiagu
Dodatnu složenost ovog jutra donijelo je i paralelno zakazano održavanje u SCL datacentru u Santiagu (Čile). Održavanje traje od 12:00 do 15:00 UTC, a saobraćaj je privremeno preusmjeren, što može uzrokovati povećanu latenciju za korisnike u regionu Južne Amerike. Za pojedine poslovne korisnike koji koriste privatne mrežne interkonekcije, očekivani su kratkotrajni prekidi.
Cloudflare je ključni stub modernog interneta. Njegov CDN, DNS i sigurnosni mehanizmi koriste se kao zaštita i ubrzanje za nevjerovatno veliki broj web-servisa. Kada Cloudflare ima ozbiljan tehnički incident – to se reflektuje globalno.
Danas zabilježeni problemi doveli su do:
- povećane nestabilnosti na hiljadama web-stranica
- povremenih padova servisa
- problema u radu API-ja
- otežanog pristupa korisničkoj podršci
- usporavanja aplikacija i web-platformi
Za medijske portale, e-commerce platforme, državne institucije i kompanije koje se oslanjaju na Cloudflare, ovakvi incidenti znače da korisnici mogu primijetiti kratkotrajne nedostupnosti, sporiji rad ili otežan pristup sadržaju.
Cloudflare radi na rješavanju problema
Iz kompanije poručuju da aktivno rade sa svojim trećim stranama i internim timovima na potpunoj stabilizaciji sistema, te da će nastaviti objavljivati ažuriranja sve dok se incident u potpunosti ne završi.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.
