4.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Pogledajte izvještaj o radu telefonske linije za žalbe građana Zenice

    Pogledajte izvještaj o radu telefonske linije za žalbe građana Zenice

    Na inicijativu gradonačelnika Grada Zenica Fuada Kasumovića uvedena je “besplatna telefonska linija” kao alat putem kojeg građani imaju sljedeće mogućnosti:
    – da podnose pritužbe na rad zaposlenika, prijave sumnju na korupciju, upute pohvale -˝opcija 1˝
    – da prijave probleme na komunalnoj infrastrukturi – ˝opcija 2˝
    – da prijave lokacije pasa lutalica – ˝opcija 3˝.

    Od uspostavljanja ovog servisa dana 08.02.2017. godine, pa zaključno sa 22.09.2017. godine, primljeno je ukupno 392 poziva. Od tog broja 186 poziva odnosilo se na prijave pasa lutalica i napuštenih životinja po kojima je ALBA Zenica d.o.o. putem Higijenskog servisa Zenica pravovremeno obilazila prijavljene lokacije i intervenisala.

    Na kvarove na javnoj rasvjeti, divlje deponije te udarne rupe, građani su, između ostalog, ukazali putem 59 poziva po osnovu kojih je Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove dala naloge za poduzimanje odgovarajućih aktivnosti. Evidentan je i određen broj poziva čiji sadržaj nije u nadležnosti Gradske uprave.

    Značajan je broj poziva kojima građani iskazuju svoje povjerenje Gradonačelniku, te upućuju pohvale za njegov dosadašnji rad.

    Interesantno da u ovom izvještaju koji je podnijela Gradska uprava nema podataka da li se iko od građana žalio na uposlenike u Gradskoj upravi, ili ipak nije bilo takvih poziva.

    Besplatni telefon (080 02 03 43) dostupan je građanima 24 sata.

    Na inicijativu gradonačelnika Grada Zenica Fuada Kasumovića uvedena je “besplatna telefonska linija” kao alat putem kojeg građani imaju sljedeće mogućnosti:
    – da podnose pritužbe na rad zaposlenika, prijave sumnju na korupciju, upute pohvale -˝opcija 1˝
    – da prijave probleme na komunalnoj infrastrukturi – ˝opcija 2˝
    – da prijave lokacije pasa lutalica – ˝opcija 3˝.

    Od uspostavljanja ovog servisa dana 08.02.2017. godine, pa zaključno sa 22.09.2017. godine, primljeno je ukupno 392 poziva. Od tog broja 186 poziva odnosilo se na prijave pasa lutalica i napuštenih životinja po kojima je ALBA Zenica d.o.o. putem Higijenskog servisa Zenica pravovremeno obilazila prijavljene lokacije i intervenisala.

    Na kvarove na javnoj rasvjeti, divlje deponije te udarne rupe, građani su, između ostalog, ukazali putem 59 poziva po osnovu kojih je Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove dala naloge za poduzimanje odgovarajućih aktivnosti. Evidentan je i određen broj poziva čiji sadržaj nije u nadležnosti Gradske uprave.

    Značajan je broj poziva kojima građani iskazuju svoje povjerenje Gradonačelniku, te upućuju pohvale za njegov dosadašnji rad.

    Interesantno da u ovom izvještaju koji je podnijela Gradska uprava nema podataka da li se iko od građana žalio na uposlenike u Gradskoj upravi, ili ipak nije bilo takvih poziva.

    Besplatni telefon (080 02 03 43) dostupan je građanima 24 sata.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Zenica
    overcast clouds
    4.8 ° C
    4.8 °
    4.8 °
    89 %
    1.2kmh
    100 %
    pet
    9 °
    sub
    11 °
    ned
    9 °
    pon
    10 °
    uto
    10 °