Čak 9 djece poginulo zbog ormarića iz IKEA-e (VIDEO)
Čak 9 djece poginulo zbog ormarića iz IKEA-e (VIDEO)
Čak devetero djece do tri godine poginulo je kada se ormarić iz IKEA-e prevrnuo na njih. Tvrtka je krenula povlačiti proizvod iz dućana te nudi povrat novca ili alat za sigurnu ugradnju.
Čak je devetero djece poginulo kada je ormarić iz popularnog dućana namještaja IKEA pao na njih. Prvi slučaj dogodio se prije 28 godina, a najnoviji u maju ove godine. IKEA povlači ormarić Malm iz prodaje od juna 2016. godine, a procjenjuje se da njih čak 29 miliona postoji u kućanstvima u SAD-u i Velikoj Britaniji.
Lars Petersson rekao je za Daily Mail kako IKEA želi povećati pažnju ljudi na ovu kampanju, jer ormarići mogu biti smrtonosni za malu djecu ukoliko nisu dobro pričvršćeni za zid. No, roditelji maloga Jozefa Dudeka (2) iz Kalifornije nisu znali da je ormarić neispravan. On se, nažalost, prevrnuo na dječaka dok je spavao i ubio ga. Osmero djece prije njega doživjelo je istu sudbinu, a IKEA je isplatila 50 miliona dolara odštete prodicama djece jer nisu dovoljno dobro oglašavali kampanju.
IKEA u svojoj kampanji nudi povrat novca ili sigurnu ugradnju ormarića. Kupci su milion ormarića već vratili ili došli po set za njegovu sigurnu ugradnju na zid. Osim što ga mogu sami ugraditi, IKEA čak nudi i svoju ekipu koja će izaći na teren kako bi pomogli svojim kupcima. Patersson je izjavio kako su uz sam ormarić kupci dobili i upute za njegovo učvršćivanje na zid, te ako su ih slijedili ormarići bi trebali biti sigurni za korištenje.
Čak devetero djece do tri godine poginulo je kada se ormarić iz IKEA-e prevrnuo na njih. Tvrtka je krenula povlačiti proizvod iz dućana te nudi povrat novca ili alat za sigurnu ugradnju.
Čak je devetero djece poginulo kada je ormarić iz popularnog dućana namještaja IKEA pao na njih. Prvi slučaj dogodio se prije 28 godina, a najnoviji u maju ove godine. IKEA povlači ormarić Malm iz prodaje od juna 2016. godine, a procjenjuje se da njih čak 29 miliona postoji u kućanstvima u SAD-u i Velikoj Britaniji.
Lars Petersson rekao je za Daily Mail kako IKEA želi povećati pažnju ljudi na ovu kampanju, jer ormarići mogu biti smrtonosni za malu djecu ukoliko nisu dobro pričvršćeni za zid. No, roditelji maloga Jozefa Dudeka (2) iz Kalifornije nisu znali da je ormarić neispravan. On se, nažalost, prevrnuo na dječaka dok je spavao i ubio ga. Osmero djece prije njega doživjelo je istu sudbinu, a IKEA je isplatila 50 miliona dolara odštete prodicama djece jer nisu dovoljno dobro oglašavali kampanju.
IKEA u svojoj kampanji nudi povrat novca ili sigurnu ugradnju ormarića. Kupci su milion ormarića već vratili ili došli po set za njegovu sigurnu ugradnju na zid. Osim što ga mogu sami ugraditi, IKEA čak nudi i svoju ekipu koja će izaći na teren kako bi pomogli svojim kupcima. Patersson je izjavio kako su uz sam ormarić kupci dobili i upute za njegovo učvršćivanje na zid, te ako su ih slijedili ormarići bi trebali biti sigurni za korištenje.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.