Nekada slavna flota Boinga 737 jugoslovenskog nacionalnog avio-prevoznika od prije neki dan počela je da se smanjuje, na način na koji ova vrsta aluminijuma vjerovatno jedino i može da se isplati – rastavljanjem na dijelove.
“YU-AND” prvi je izgubio svoje motore, rep i druge segmente strukture, piše portal Tango six.
Još 1985. godine, JAT je bio prva kompanija u Evropi koja je kupila u to vrijeme najmodernije avione Boing 737-300. Ti avioni su postali poznati po srebrnoj boji u koju ih je JAT ofarbao.
Tokom ovog perioda, koji kompanija katkad naziva svojim “zlatnim godinama”, JAT je prevozio više od pet miliona putnika godišnje i letio na 80 destinacija na pet kontinenata (19 domaćih, 45 euro-mediteranskih i 16 dugolinijskih).
Sa godinama taj specifični izgled aviona je promijenjen, a sada kada se flota smanjuje, došlo je vrijeme da se pojedine 737-ice spuste s neba.
Ipak, nije sve gotovo. Najave da će nacionalna avio-kompanija letjelicu sa oznakom „YU-AND“ najvjerovatnije donirati muzeju čim izađe iz aktivne službe, uliva nadu da će ovi avioni i dalje moći da svjedoče o jednom dijelu naše avio historije.
Postavljanje u muzej moglo bi da se desi već 2020. godine, piše “Tango Six”, prenosi TEFEGRAF
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.