Bob Dylan prešutio cijelu emisiju Džimi Felona (VIDEO)
Bob Dylan prešutio cijelu emisiju Džimi Felona (VIDEO)
Nakon dugog izostanka iz javnosti američki kantautor Bob Dilan pojavio se u emisiji Džimija Felona da bi promovisao svoju liniju viskija, ali pritom nije progovorio ni riječ.
Premda se nije pojavio uživo u Felonovom šou emitovom na Dan zahvalnosti, slavni pjevač se poznatom voditelju pridružio u unaprijed snimljenom spotu u kojem par gleda privatno izvođenje njujorškog “Big Apple Circus”-a ispijajući pritom u tišini Dilanov viski “Heaven's Door”.
U, kako pišu američki mediji, jednom od najneobičnijih dosad snimljenih reklama za viski, čuje se muzika Erika Satija, a članovi Big Apple Circus-a pred njima izvode svakojake vratolomije.
Nakon završnog aplauza Felon shvata da je Dilan nestao. “A gde je Bob?”, u nevjerici pita izvođače, na šta mu voditeljka grupe odgovara da “tamo nije ni bilo nikoga”.
Ali na stolu je ostala poluprazna čaša s viskijem. “Šta li je u tom viskiju? Jesam li ja to sanjao?”, pita voditelj.
Dilan je krajem maja pokrenuo sopstvenu liniju viskija koju je nazvao “Heaven’s Door”, a čine je tri vrste tog pića – straight rye, straight bourbon i “double-barreled”. Liniju je pokrenuo s poznatim proizvođačem “Angels’s Envy” burbona i velikim obožavateljem Markom Bušalom.
Standardna linija “Heaven’s Doora” prodaje se za 50 do 80 dolara po boci, a prva specijalna Bootleg Series edicija koja dogodine ‘puni’ 25 godina (riječ je o 25 godina odležanom viskiju), košta 300 dolara.
Nakon dugog izostanka iz javnosti američki kantautor Bob Dilan pojavio se u emisiji Džimija Felona da bi promovisao svoju liniju viskija, ali pritom nije progovorio ni riječ.
Premda se nije pojavio uživo u Felonovom šou emitovom na Dan zahvalnosti, slavni pjevač se poznatom voditelju pridružio u unaprijed snimljenom spotu u kojem par gleda privatno izvođenje njujorškog “Big Apple Circus”-a ispijajući pritom u tišini Dilanov viski “Heaven's Door”.
U, kako pišu američki mediji, jednom od najneobičnijih dosad snimljenih reklama za viski, čuje se muzika Erika Satija, a članovi Big Apple Circus-a pred njima izvode svakojake vratolomije.
Nakon završnog aplauza Felon shvata da je Dilan nestao. “A gde je Bob?”, u nevjerici pita izvođače, na šta mu voditeljka grupe odgovara da “tamo nije ni bilo nikoga”.
Ali na stolu je ostala poluprazna čaša s viskijem. “Šta li je u tom viskiju? Jesam li ja to sanjao?”, pita voditelj.
Dilan je krajem maja pokrenuo sopstvenu liniju viskija koju je nazvao “Heaven’s Door”, a čine je tri vrste tog pića – straight rye, straight bourbon i “double-barreled”. Liniju je pokrenuo s poznatim proizvođačem “Angels’s Envy” burbona i velikim obožavateljem Markom Bušalom.
Standardna linija “Heaven’s Doora” prodaje se za 50 do 80 dolara po boci, a prva specijalna Bootleg Series edicija koja dogodine ‘puni’ 25 godina (riječ je o 25 godina odležanom viskiju), košta 300 dolara.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.