Dream night u Zenici uz novu espresso kafu Dream (VIDEO)
Dream night u Zenici uz novu espresso kafu Dream (VIDEO)
Protekle sedmice održana je prva promocija i degustacija espresso kafe Dream u ljetnoj bašti caffe bara Freddo u Zenici gdje su ljubitelji espresso kafe mogli uživati u notama najkvalitetnijih zrna kafe.
Riječ je o premium espresso kafi „Dream“ koja je namijenjena za ugostiteljske objekte, one koji svojim gostima žele ponuditi vrhunsku kafu, te se dodatno istaknuti od konkurencije.
“Nova espresso kafa
Dream je jedna fantastična priča. Za naš novi espresso korištene su najkvalitetnije sorte kafe ali i
vrhunska oprema za spravljanje espresso kafe birana od najboljih proizvođača u
ovom segmentu. Zato je ovo prava bosanska priča koja je razvijena za svjetsko
tržište i zato već na samom početku polako osvajamo domaće
i tržište regije”, izjavila
je Zerina Čolaković, direktorica marketinga i
razvoja u Vispaku.
Razvoj novog brenda
trajao je dvije godine. Vispakovi tehnolozi proveli su 12 zvaničnih
degustacija. Posljednja degustacija je, od mogućih 590 dobila 568 bodova, što
dodatno potvđuje da je ovo kafa napravljena prema zahtjevima i ukusima
potrošača u BiH.
Uz DJ-a koji je napravio fanstačinu atmosferu, posjetioci su uživali i u slasticama pripremljnim od vrhunskih kuhara. Mnogi su kući ponijeli i vrijedne nagrade koje je Vispak spremio za posjetioce.
“Kako smo kao nacija prepoznatljivi po ispijanju kafe i vjeruje nam se kada je riječ o kvaliteti, naša poruka je ”live your Dream’ jer na ovaj način želimo podijeliti naš bosanski san sa drugima”, poručili su iz Vispaka.
Protekle sedmice održana je prva promocija i degustacija espresso kafe Dream u ljetnoj bašti caffe bara Freddo u Zenici gdje su ljubitelji espresso kafe mogli uživati u notama najkvalitetnijih zrna kafe.
Riječ je o premium espresso kafi „Dream“ koja je namijenjena za ugostiteljske objekte, one koji svojim gostima žele ponuditi vrhunsku kafu, te se dodatno istaknuti od konkurencije.
“Nova espresso kafa
Dream je jedna fantastična priča. Za naš novi espresso korištene su najkvalitetnije sorte kafe ali i
vrhunska oprema za spravljanje espresso kafe birana od najboljih proizvođača u
ovom segmentu. Zato je ovo prava bosanska priča koja je razvijena za svjetsko
tržište i zato već na samom početku polako osvajamo domaće
i tržište regije”, izjavila
je Zerina Čolaković, direktorica marketinga i
razvoja u Vispaku.
Razvoj novog brenda
trajao je dvije godine. Vispakovi tehnolozi proveli su 12 zvaničnih
degustacija. Posljednja degustacija je, od mogućih 590 dobila 568 bodova, što
dodatno potvđuje da je ovo kafa napravljena prema zahtjevima i ukusima
potrošača u BiH.
Uz DJ-a koji je napravio fanstačinu atmosferu, posjetioci su uživali i u slasticama pripremljnim od vrhunskih kuhara. Mnogi su kući ponijeli i vrijedne nagrade koje je Vispak spremio za posjetioce.
“Kako smo kao nacija prepoznatljivi po ispijanju kafe i vjeruje nam se kada je riječ o kvaliteti, naša poruka je ”live your Dream’ jer na ovaj način želimo podijeliti naš bosanski san sa drugima”, poručili su iz Vispaka.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.