18 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    AI stiže na Tinder i pomoći će korisnicima u pronalaženju srodne duše

    AI stiže na Tinder i pomoći će korisnicima u pronalaženju srodne duše

    Prilikom pokretanja profila na Tinderu mnogi korisnici imaju isti problem – odabir što bolje profilne fotografije s kojom bi povećali šanse u povezivanju s drugim osobama i traženju srodne duše.

    Ovaj servis za upoznavanje pronašao je rješenje za taj problem, a to rješenje je – umjetna inteligencija. Tinder je tako počeo s testiranjem alata baziranog na AI koji će korisnicima pomoći u odabiru najbolje profilne fotografije.

    Sve što je potrebno jest pustiti umjetnu inteligenciju u album fotografija na telefonu i ona će odabati najboljih pet slika, odnosno fotografija koje će ih prikazati u najboljem svjetlu i povećati mogućnost swipea udesno.

    Zahvaljujući tom alatu, naglašavaju iz Tindera, korisnici više neće biti pod stresom odabira fotografija za profil, a dobit će najbolje moguće prijedloge oko fotografija koje mogu koristiti.

    “Zaista mislim da AI može pomoći našim korisnicima u postavljanju boljih profila na još učinkovitiji način koji će pokazati njihovu osobnost u pravom svjetlu”, komentirao je Bernard Kim, izvršni direktor Match Groupa, kompanije koja je vlasnik Tindera. U razgovoru s investitorima Kim je naglasio kako su njihovi planovi vezani uz umjetnu inteligenciju puno veći od samo odabira fotografija za profilnu sliku. Među inim, jedan od planova Tindera jest koristiti AI “kako bi se prikazao pravi sadržaj pravim ljudima”, čime bi se poboljšao ishod komunikacije, odnosno manje bi bilo swipea ulijevo.

    Kako prenosi ZIMO, umjetna inteligencija postala je nezaobilazan alat za gotovo sve tehnološke, ali i ostale kompanije te je još prošli mjesec Tinderov izvršni direktor za proizvode Mark Van Ryswyk najavio kako namjeravaju koristiti alate bazirane na generativnoj AI koji će korisnicima pomoći u pisanju biografije. Ta je opcija još u ranoj fazi i dostupna samo korisnicima na određenim tržištima, a koristi sisteme bazirane na AI koji korisnicima predlažu personaliziran tekst napravljen prema interesima i željama samih korisnika.

    Prema Ryswyku, u istraživanju koje je kompanije provela, pokazalo se kako oko trećine korisnika ove mreže (od 75 miliona aktivnih korisnika) namjerava koristiti generativnu AI u sastavljanju profila.

    Dok će ovu opciju svakako pozdraviti korisnici Tindera, Crystal Cansdale iz Inner Circlea upozorava i na potencijalne opasnosti koje takva tehnologija može izazvati, pogotovo kada je u pitanju privatnosti i sigurnost. Ona kaže kako je cijela industrija u strahu od načina na koje bi prevaranti i spammeri mogli iskoristiti AI za stvaranje lažnih profila i varanje ljudi na takvom tipu servisa.

    Pronalaženje partnera putem popularnog servisa za upoznavanje trebalo bi postati jednostavnije i učinkovitije.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Prilikom pokretanja profila na Tinderu mnogi korisnici imaju isti problem – odabir što bolje profilne fotografije s kojom bi povećali šanse u povezivanju s drugim osobama i traženju srodne duše.

    Ovaj servis za upoznavanje pronašao je rješenje za taj problem, a to rješenje je – umjetna inteligencija. Tinder je tako počeo s testiranjem alata baziranog na AI koji će korisnicima pomoći u odabiru najbolje profilne fotografije.

    - Reklama -

    Sve što je potrebno jest pustiti umjetnu inteligenciju u album fotografija na telefonu i ona će odabati najboljih pet slika, odnosno fotografija koje će ih prikazati u najboljem svjetlu i povećati mogućnost swipea udesno.

    - Reklama -

    Zahvaljujući tom alatu, naglašavaju iz Tindera, korisnici više neće biti pod stresom odabira fotografija za profil, a dobit će najbolje moguće prijedloge oko fotografija koje mogu koristiti.

    - Reklama -

    “Zaista mislim da AI može pomoći našim korisnicima u postavljanju boljih profila na još učinkovitiji način koji će pokazati njihovu osobnost u pravom svjetlu”, komentirao je Bernard Kim, izvršni direktor Match Groupa, kompanije koja je vlasnik Tindera. U razgovoru s investitorima Kim je naglasio kako su njihovi planovi vezani uz umjetnu inteligenciju puno veći od samo odabira fotografija za profilnu sliku. Među inim, jedan od planova Tindera jest koristiti AI “kako bi se prikazao pravi sadržaj pravim ljudima”, čime bi se poboljšao ishod komunikacije, odnosno manje bi bilo swipea ulijevo.

    Kako prenosi ZIMO, umjetna inteligencija postala je nezaobilazan alat za gotovo sve tehnološke, ali i ostale kompanije te je još prošli mjesec Tinderov izvršni direktor za proizvode Mark Van Ryswyk najavio kako namjeravaju koristiti alate bazirane na generativnoj AI koji će korisnicima pomoći u pisanju biografije. Ta je opcija još u ranoj fazi i dostupna samo korisnicima na određenim tržištima, a koristi sisteme bazirane na AI koji korisnicima predlažu personaliziran tekst napravljen prema interesima i željama samih korisnika.

    Prema Ryswyku, u istraživanju koje je kompanije provela, pokazalo se kako oko trećine korisnika ove mreže (od 75 miliona aktivnih korisnika) namjerava koristiti generativnu AI u sastavljanju profila.

    Dok će ovu opciju svakako pozdraviti korisnici Tindera, Crystal Cansdale iz Inner Circlea upozorava i na potencijalne opasnosti koje takva tehnologija može izazvati, pogotovo kada je u pitanju privatnosti i sigurnost. Ona kaže kako je cijela industrija u strahu od načina na koje bi prevaranti i spammeri mogli iskoristiti AI za stvaranje lažnih profila i varanje ljudi na takvom tipu servisa.

    Pronalaženje partnera putem popularnog servisa za upoznavanje trebalo bi postati jednostavnije i učinkovitije.

    Zenica
    broken clouds
    18 ° C
    18 °
    18 °
    72 %
    1.2kmh
    69 %
    ned
    25 °
    pon
    27 °
    uto
    28 °
    sri
    25 °
    čet
    22 °