7.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    clear sky
    7.1 ° C
    7.1 °
    7.1 °
    75 %
    0.2kmh
    0 %
    čet
    23 °
    pet
    27 °
    sub
    29 °
    ned
    24 °
    pon
    22 °

    ATV sarađuje sa američkom firmom uprkos sankcijama

    ATV sarađuje sa američkom firmom uprkos sankcijama

    Bosanskohercegovačka Alternativna Televizija (ATV) iz Banje Luke, koja se našla na udaru Sjedinjenih Američkih Država zbog veza sa članom Predsjedništva Bosne i Hercegovine Miloradom Dodikom, posluje sa američkom kompanijom, uprkos tome što sankcije to zabranjuju firmama iz SAD-a.

    ATV-u je pod dejstvom sankcija nedavno ukinut kanal na popularnoj platformi YouTube zbog opasnosti da bi joj mogao biti ukinut i dosadašnji internet domen “.com”, ova kuća je uzela nacionalni domen Republike Srbije – .rs.

    SAD optužuje Dodika, lidera vodeće partije u bosanskohercegovačkom entitetu Republika Srpska, za “destabilizirajuće koruptivne aktivnosti” te “potkopavanje institucija BiH”, dok se u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a navodi da je ATV d.o.o. u privatnom vlasništvu firme blisko povezane s Dodikovom porodicom. Iz ATV-a odbacuju ove navode i ocjenjuju ih “besmislenim”.

    Prema podacima sa sajta domaintools.com, koji sumira javno dostupne informacije o nekoj internet-stranici, ATV koristi usluge kompanije Cloudflare koja je stacionirana u SAD-u.

    Kako se navodi u obrazloženju američkog Ministarstva finansija, uvedene sankcije zabranjuju transakcije američkih državljana sa sankcionisanim entitetima, osim ako transakcije nisu odobrene općom ili posebnom licencom koju izdaje američka Kancelarija za kontrolu strane imovine (OFAC).

    – Zabrane uključuju davanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od strane, ili u korist bilo koje blokirane osobe, ili primanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od bilo koje takve osobe – navodi se u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a.

    Radio Slobodna Evropa (RSE) je kompaniji Cloudflare poslao upit da li je imala pravnih problema da sarađuju sa medijskom kućom koja je pod sankcijama SAD-a, ali do zaključenja teksta odgovor nije stigao.

    U State Departmentu su RSE uputili na Ministarstvo finansija SAD-a. Do zaključenja teksta iz tog ministarstva odgovor, također, nije stigao.

    Direktor ATV-a Srđan Kevac u pisanom odgovoru za RSE navodi da kuća koju vodi nije imala problem u saradnji sa američkim Cloudflareom.

    – Sva prava i obaveze koje proističu iz aktuelnih ugovora o saradnjama sa trećim licima spadaju u domen poslovne tajne, te zbog specifičnosti nisam u mogućnosti preciznije da odgovorim. Problema nismo imali, a ako ih budemo imali – tada ćemo razgovarati i o tome – navodi Kevac, objavio je RSE.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Bosanskohercegovačka Alternativna Televizija (ATV) iz Banje Luke, koja se našla na udaru Sjedinjenih Američkih Država zbog veza sa članom Predsjedništva Bosne i Hercegovine Miloradom Dodikom, posluje sa američkom kompanijom, uprkos tome što sankcije to zabranjuju firmama iz SAD-a.

    ATV-u je pod dejstvom sankcija nedavno ukinut kanal na popularnoj platformi YouTube zbog opasnosti da bi joj mogao biti ukinut i dosadašnji internet domen “.com”, ova kuća je uzela nacionalni domen Republike Srbije – .rs.

    SAD optužuje Dodika, lidera vodeće partije u bosanskohercegovačkom entitetu Republika Srpska, za “destabilizirajuće koruptivne aktivnosti” te “potkopavanje institucija BiH”, dok se u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a navodi da je ATV d.o.o. u privatnom vlasništvu firme blisko povezane s Dodikovom porodicom. Iz ATV-a odbacuju ove navode i ocjenjuju ih “besmislenim”.

    Prema podacima sa sajta domaintools.com, koji sumira javno dostupne informacije o nekoj internet-stranici, ATV koristi usluge kompanije Cloudflare koja je stacionirana u SAD-u.

    Kako se navodi u obrazloženju američkog Ministarstva finansija, uvedene sankcije zabranjuju transakcije američkih državljana sa sankcionisanim entitetima, osim ako transakcije nisu odobrene općom ili posebnom licencom koju izdaje američka Kancelarija za kontrolu strane imovine (OFAC).

    – Zabrane uključuju davanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od strane, ili u korist bilo koje blokirane osobe, ili primanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od bilo koje takve osobe – navodi se u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a.

    Radio Slobodna Evropa (RSE) je kompaniji Cloudflare poslao upit da li je imala pravnih problema da sarađuju sa medijskom kućom koja je pod sankcijama SAD-a, ali do zaključenja teksta odgovor nije stigao.

    U State Departmentu su RSE uputili na Ministarstvo finansija SAD-a. Do zaključenja teksta iz tog ministarstva odgovor, također, nije stigao.

    Direktor ATV-a Srđan Kevac u pisanom odgovoru za RSE navodi da kuća koju vodi nije imala problem u saradnji sa američkim Cloudflareom.

    – Sva prava i obaveze koje proističu iz aktuelnih ugovora o saradnjama sa trećim licima spadaju u domen poslovne tajne, te zbog specifičnosti nisam u mogućnosti preciznije da odgovorim. Problema nismo imali, a ako ih budemo imali – tada ćemo razgovarati i o tome – navodi Kevac, objavio je RSE.

    IzvorRSE

    Posljednje objavljeno