6.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    overcast clouds
    6.8 ° C
    7.2 °
    6.8 °
    99 %
    1kmh
    100 %
    sub
    8 °
    ned
    15 °
    pon
    17 °
    uto
    18 °
    sri
    17 °

    BiH četvrta po kvaliteti usluga među šest zemalja regije

    BiH četvrta po kvaliteti usluga među šest zemalja regije

    BiH se među šest zemalja regije svrstala na diobu četvrtog mjesta po kvaliteti usluge, ostvarivši isti rezultat u poređenju rezultata u odnosu na prošlu godinu, dok je na prvom mjestu ponovo Slovenija, na drugom Hrvatska a na trećem Srbija, pokazalo je najnovije istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea o kvaliteti usluge u regiji.

    Istraživanje o kvaliteti usluge Heraklea je provela osmi put za redom, od 13. maja do 15. juna ove godine, u saradnji sa agencijama za tajnu kupovinu (mystery shopping) u regiji.

    Uz BiH, u istraživanju su sudjelovale i Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Srbija, a tajni su kupci posjetili ukupno 800 različitih objekata poput autosalona, banaka, benzinskih pumpi, maloprodajnih i turističko-ugostiteljskih objekata te supermarketa i druge uslužne djelatnosti.

    U istraživanju se mjerilo pet osnovnih elemenata “dobre, odnosno kvalitetne usluge”, kao što su pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu. Hrvatska je pritom u pozdravima na prvom mjestu u regiji s rezultatom od 87 posto, dok je najlošija u nuđenju dodatnog proizvoda s rezultatom od 37 posto, što je isto kao lani. Primjerice u toj kategoriji prva Slovenija ima rezultat od 60 posto, što je za njih pad od 2 posto, dok je najlošija BiH s rezultatom od 23 posto.

    Slovenija je ostvarila prvo mjesto u kategorijama zahvale i nuđenja dodatnog proizvoda, dok u kategoriji poznavanja proizvoda prvo mjesto dijeli s Hrvatskom, a u kategoriji utvrđivanja potreba/želja kupaca kao vodeća se istaknula Makedonija.

    Po djelatnostima, Hrvatska je vodeća u regiji u kategorijama benzinske postaje (92 posto), uslužne djelatnosti (90 posto), banke (82 posto) i maloprodaja (80 posto), navode iz Heraklee, napominjući kako je zanimljivo da Hrvatska u svim djelatnostima bilježi rast u odnosu na 2015. godinu.

    Ukupno je, nakon Slovenije i Hrvatske, na trećem mjestu Srbija s rezultatom 68 posto, što je pad od 8 posto u odnosu na prošlu godinu, dok četvrto dijele Makedonija i BiH, s rezultatom od 66 posto, što je za Makedoniju pad od 3 posto, dok je BiH na istoj razini kao i lani.

    Posljednje mjesto zauzela je Crna Gora s rezultatom od 63 posto, a iako je to za 5 posto bolje nego lani, iz Heraklee napominju da u toj zemlji još uvijek ima najviše područja za unapređenja kvalitete usluga.

    Prema djelatnostima, najviše su se u regiji istaknuli autosaloni s ukupnim rezultatom od 91 posto, bez obzira što u odnosu na prošlu godinu bilježe pad kvalitete usluge od 5 posto, dok su najlošiji rezultat od 55 posto imali supermarketi te se time, kao i prošle godine, pokazali kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, napominju iz Heraklee.

    BiH se među šest zemalja regije svrstala na diobu četvrtog mjesta po kvaliteti usluge, ostvarivši isti rezultat u poređenju rezultata u odnosu na prošlu godinu, dok je na prvom mjestu ponovo Slovenija, na drugom Hrvatska a na trećem Srbija, pokazalo je najnovije istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea o kvaliteti usluge u regiji.

    Istraživanje o kvaliteti usluge Heraklea je provela osmi put za redom, od 13. maja do 15. juna ove godine, u saradnji sa agencijama za tajnu kupovinu (mystery shopping) u regiji.

    Uz BiH, u istraživanju su sudjelovale i Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Srbija, a tajni su kupci posjetili ukupno 800 različitih objekata poput autosalona, banaka, benzinskih pumpi, maloprodajnih i turističko-ugostiteljskih objekata te supermarketa i druge uslužne djelatnosti.

    U istraživanju se mjerilo pet osnovnih elemenata “dobre, odnosno kvalitetne usluge”, kao što su pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu. Hrvatska je pritom u pozdravima na prvom mjestu u regiji s rezultatom od 87 posto, dok je najlošija u nuđenju dodatnog proizvoda s rezultatom od 37 posto, što je isto kao lani. Primjerice u toj kategoriji prva Slovenija ima rezultat od 60 posto, što je za njih pad od 2 posto, dok je najlošija BiH s rezultatom od 23 posto.

    Slovenija je ostvarila prvo mjesto u kategorijama zahvale i nuđenja dodatnog proizvoda, dok u kategoriji poznavanja proizvoda prvo mjesto dijeli s Hrvatskom, a u kategoriji utvrđivanja potreba/želja kupaca kao vodeća se istaknula Makedonija.

    Po djelatnostima, Hrvatska je vodeća u regiji u kategorijama benzinske postaje (92 posto), uslužne djelatnosti (90 posto), banke (82 posto) i maloprodaja (80 posto), navode iz Heraklee, napominjući kako je zanimljivo da Hrvatska u svim djelatnostima bilježi rast u odnosu na 2015. godinu.

    Ukupno je, nakon Slovenije i Hrvatske, na trećem mjestu Srbija s rezultatom 68 posto, što je pad od 8 posto u odnosu na prošlu godinu, dok četvrto dijele Makedonija i BiH, s rezultatom od 66 posto, što je za Makedoniju pad od 3 posto, dok je BiH na istoj razini kao i lani.

    Posljednje mjesto zauzela je Crna Gora s rezultatom od 63 posto, a iako je to za 5 posto bolje nego lani, iz Heraklee napominju da u toj zemlji još uvijek ima najviše područja za unapređenja kvalitete usluga.

    Prema djelatnostima, najviše su se u regiji istaknuli autosaloni s ukupnim rezultatom od 91 posto, bez obzira što u odnosu na prošlu godinu bilježe pad kvalitete usluge od 5 posto, dok su najlošiji rezultat od 55 posto imali supermarketi te se time, kao i prošle godine, pokazali kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, napominju iz Heraklee.

    Posljednje objavljeno