5.7 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Električni romobili bez zakonske regulative, policija u ZDK čeka izmjene zakona

    Električni romobili bez zakonske regulative, policija u ZDK čeka izmjene zakona

    Pojava električnih romobila na cestama kao prevoznog sredstva učestala je u posljednjih pet godina. No ova kategorija još nije uvedena u zakon kao pojam, pa su i policiji vezane ruke kada se govori o sankcionisanju nesavjesnih vozača.

    - Reklama -

    Izmjene Zakona najavljene su prije nekoliko mjeseci, ali dok do toga dođe, policajci u Zeničko-dobojskom kantonu pokušavaju djelovati na savjetodavan način da bi broj nezgoda bio smanjen. Čini se da će do toga, ipak, teško doći bez represivnih mjera.

    U zakonu ovo prevozno sredstvo još nije prepoznato, ali nezgode u policijskim biltenima bilježe se svakodnevno.

    - Reklama -

    “Već imamo saobraćajnih nezgoda s teškim posljedicama, čekajući zakonodavca da uvede, konačno, ovaj pojam u zakon”, ističe sudski vještak za saobraćaj Adis Imamović.

    Dodatni problem ova prevozna sredstva prave i pješacima, jer se najčešće kreću i pješačkim zonama. Nije rijedak slučaj da se nesreće događaju u kontaktu s drugim motornim vozilima.

    Sankcionisanje nesavjesnih korisnika električnih romobila predstavlja problem i policiji. Iako se na ulicama koriste već godinama, još nisu uvedeni u Zakon o sigurnosti saobraćaja. Nove izmjene i dopune tog zakona, u kojima je definisan način kretanja, ograničenje brzine, korištenje zaštitne kacige – napravljenje su.

    “Uputili smo nekoliko dopisa ka višim instancama da bi došlo do izmjene zakona i da na adekvatan način možemo sankcionisati električne romobile. Policija trenutno može da opominje”, navodi Emir Vračo, ministar unutrašnjih poslova ZDK-a (SDA).

    “Izmjene će prvo uvesti romobil u zakon i moći ćemo ga sankcionisati kao i druge učesnike u saobraćaju. Koliko mi je poznato, romobil neće moći voziti djeca ispod 14 godina niti će dvije osobe moći biti na romobilu istovremeno”, ističe Admir Gazić, policijski komesar ZDK-a.

    Upravo to će i omogućiti represivan način djelovanja sve s ciljem očuvanja sigurnosti kako građana tako i svih učesnika u saobraćaju. Naročito zbog mlađih uzrasta koji su sve češći korisnici ovih vozila.

    “Ako roditelj ne razmišlja o tome da sedmogodišnjem djetetu daje električni romobil a da ono pritom ne zna nijedno saobraćajno pravilo i pusti ga u javni saobraćaj – ko treba razmišljati da li će se to dijete vratiti bezbjedno kući ako neće roditelj, ako roditelj ne razmišlja, treba djelovati represivno”, zaključuje Imamović.

    Na kraju, postavlja se pitanje je li konačno došlo vrijeme da upravo navedene zakonske izmjene dođu na dnevni red Vijeća ministara, da bi i oni koji su zaduženi za sigurnost građana adekvatno mogli raditi svoj posao.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Pojava električnih romobila na cestama kao prevoznog sredstva učestala je u posljednjih pet godina. No ova kategorija još nije uvedena u zakon kao pojam, pa su i policiji vezane ruke kada se govori o sankcionisanju nesavjesnih vozača.

    - Reklama -

    Izmjene Zakona najavljene su prije nekoliko mjeseci, ali dok do toga dođe, policajci u Zeničko-dobojskom kantonu pokušavaju djelovati na savjetodavan način da bi broj nezgoda bio smanjen. Čini se da će do toga, ipak, teško doći bez represivnih mjera.

    U zakonu ovo prevozno sredstvo još nije prepoznato, ali nezgode u policijskim biltenima bilježe se svakodnevno.

    - Reklama -

    “Već imamo saobraćajnih nezgoda s teškim posljedicama, čekajući zakonodavca da uvede, konačno, ovaj pojam u zakon”, ističe sudski vještak za saobraćaj Adis Imamović.

    Dodatni problem ova prevozna sredstva prave i pješacima, jer se najčešće kreću i pješačkim zonama. Nije rijedak slučaj da se nesreće događaju u kontaktu s drugim motornim vozilima.

    Sankcionisanje nesavjesnih korisnika električnih romobila predstavlja problem i policiji. Iako se na ulicama koriste već godinama, još nisu uvedeni u Zakon o sigurnosti saobraćaja. Nove izmjene i dopune tog zakona, u kojima je definisan način kretanja, ograničenje brzine, korištenje zaštitne kacige – napravljenje su.

    “Uputili smo nekoliko dopisa ka višim instancama da bi došlo do izmjene zakona i da na adekvatan način možemo sankcionisati električne romobile. Policija trenutno može da opominje”, navodi Emir Vračo, ministar unutrašnjih poslova ZDK-a (SDA).

    “Izmjene će prvo uvesti romobil u zakon i moći ćemo ga sankcionisati kao i druge učesnike u saobraćaju. Koliko mi je poznato, romobil neće moći voziti djeca ispod 14 godina niti će dvije osobe moći biti na romobilu istovremeno”, ističe Admir Gazić, policijski komesar ZDK-a.

    Upravo to će i omogućiti represivan način djelovanja sve s ciljem očuvanja sigurnosti kako građana tako i svih učesnika u saobraćaju. Naročito zbog mlađih uzrasta koji su sve češći korisnici ovih vozila.

    “Ako roditelj ne razmišlja o tome da sedmogodišnjem djetetu daje električni romobil a da ono pritom ne zna nijedno saobraćajno pravilo i pusti ga u javni saobraćaj – ko treba razmišljati da li će se to dijete vratiti bezbjedno kući ako neće roditelj, ako roditelj ne razmišlja, treba djelovati represivno”, zaključuje Imamović.

    Na kraju, postavlja se pitanje je li konačno došlo vrijeme da upravo navedene zakonske izmjene dođu na dnevni red Vijeća ministara, da bi i oni koji su zaduženi za sigurnost građana adekvatno mogli raditi svoj posao.

    Zenica
    scattered clouds
    5.7 ° C
    5.7 °
    5.7 °
    80 %
    1kmh
    46 %
    sub
    7 °
    ned
    6 °
    pon
    4 °
    uto
    5 °
    sri
    4 °