18.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    EPBiH diže cijene, pa plaća medijima kampanju koja građane uči štednji struje

    EPBiH diže cijene, pa plaća medijima kampanju koja građane uči štednji struje

    JP Elektroprivreda BiH (EPBiH) pokreće promotivnu kampanju Energetska efikasnost 2025 s ciljem promocije energetske efikasnosti u domaćinstvima.

    U fokusu kampanje je podizanje svijesti kupaca o važnosti upravljanja potrošnjom i troškovima električne energije.

    “Cilj kampanje je ukazati kupcima kako trošiti električnu energiju, a da pritom računi za električnu energiju ne predstavljaju značajan trošak za kućne budžete. To u praksi znači manji računi za električnu energiju, doprinos očuvanju prirodnih resursa, te zaštita okoliša bez uticaja na životne navike potrošača”, rečeno je Feni u EPBiH.

    Kampanja se provodi kao jedna od mjera EPBiH za ublažavanje posljedica rasta potrošnje i očuvanja kapaciteta domaće proizvodnje, a kako bi se izbjeglo oslanjanje na uvoznu energiju.

    Pozivi i mjere za racionalniju potrošnju električne energije su praksa i u drugim razvijenim zemljama.

    Energija, kao i voda, su nacionalni resursi s kojima treba tako i postupati, brinući o njihovoj racionalnoj potrošnji i očuvanju domaćih resursa, u skladu sa univerzalnim principima održivog razvoja

    Dakle, nakon je tražila poskupljenje struje, Elektroprivreda BiH je odlučila potrošiti novac za kampanju o štednji struje

    Kako bi građane uvjerili da im ne treba “klima u svakoj sobi”, EPBiH će potrošiti 134.550 KM sa PDV-om. U julu je objavljen tender za zakup oglasnog prostora u elektronskim, digitalnim i printanim medijima, piše Akta.ba.

    Promotivna kampanja je nazvana “Energetska efikasnost EPBiH 2025”. Kampanja će trajati od septembra ili oktobra do kraja decembra ove godine. Rok za dostavu ponuda je 22. juli 2025. do 13 sati. Cilj kampanje je, kažu u EPBiH, informisati građane o načinu racionalnog korištenja električne energije. U dokumentu o javnoj nabavci se navodi da se kampanjom želi utjecati na ponašanje krajnjih korisnika kroz promoviranje mjera štednje i odgovorne potrošnje.

    Media planom utvrđeni su i mediji u kojima će se vršiti zakup oglasnog prostora.

    U tenderskoj dokumentaciji u dijelu “Kvalifikacija”, ugovorni organ je odredio uvjete tehničke i profesionalne sposobnosti u svrhu kvalifikacije, na način da ponuđači trebaju ispuniti minimalne uvjete:

    “Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora usluga zakupa medija ukupne minimalne vrijednosti 50.000 KM bez PDV-a u posljednje tri godine od datuma objave tendera na portalu javnih nabavki.”

    Zašto je uzet iznos baš od 50.000 KM, nije poznato, ali je navedenim diskriminirajućim uvjetom onemogućio učešće drugih ponuđača koji nemaju zaključene pojedinačne ugovore minimalne vrijednosti 50.000 KM bez PDV-a.

    Također, prema dokumentaciji, na tender su se mogle prijaviti PR i marketinške agencije, ali je Elektroprivreda BiHodredila medije kod kojih će zakupiti marketinški prostor.

    I dok iz Elektroprivrede BiH najavljuju početak kampanja, obavještenje o dodijeljenom ugovoru još nije objavljeno.

    Media Plan Webp
    Epbihtender

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    JP Elektroprivreda BiH (EPBiH) pokreće promotivnu kampanju Energetska efikasnost 2025 s ciljem promocije energetske efikasnosti u domaćinstvima.

    U fokusu kampanje je podizanje svijesti kupaca o važnosti upravljanja potrošnjom i troškovima električne energije.

    “Cilj kampanje je ukazati kupcima kako trošiti električnu energiju, a da pritom računi za električnu energiju ne predstavljaju značajan trošak za kućne budžete. To u praksi znači manji računi za električnu energiju, doprinos očuvanju prirodnih resursa, te zaštita okoliša bez uticaja na životne navike potrošača”, rečeno je Feni u EPBiH.

    Kampanja se provodi kao jedna od mjera EPBiH za ublažavanje posljedica rasta potrošnje i očuvanja kapaciteta domaće proizvodnje, a kako bi se izbjeglo oslanjanje na uvoznu energiju.

    Pozivi i mjere za racionalniju potrošnju električne energije su praksa i u drugim razvijenim zemljama.

    Energija, kao i voda, su nacionalni resursi s kojima treba tako i postupati, brinući o njihovoj racionalnoj potrošnji i očuvanju domaćih resursa, u skladu sa univerzalnim principima održivog razvoja

    Dakle, nakon je tražila poskupljenje struje, Elektroprivreda BiH je odlučila potrošiti novac za kampanju o štednji struje

    Kako bi građane uvjerili da im ne treba “klima u svakoj sobi”, EPBiH će potrošiti 134.550 KM sa PDV-om. U julu je objavljen tender za zakup oglasnog prostora u elektronskim, digitalnim i printanim medijima, piše Akta.ba.

    Promotivna kampanja je nazvana “Energetska efikasnost EPBiH 2025”. Kampanja će trajati od septembra ili oktobra do kraja decembra ove godine. Rok za dostavu ponuda je 22. juli 2025. do 13 sati. Cilj kampanje je, kažu u EPBiH, informisati građane o načinu racionalnog korištenja električne energije. U dokumentu o javnoj nabavci se navodi da se kampanjom želi utjecati na ponašanje krajnjih korisnika kroz promoviranje mjera štednje i odgovorne potrošnje.

    Media planom utvrđeni su i mediji u kojima će se vršiti zakup oglasnog prostora.

    U tenderskoj dokumentaciji u dijelu “Kvalifikacija”, ugovorni organ je odredio uvjete tehničke i profesionalne sposobnosti u svrhu kvalifikacije, na način da ponuđači trebaju ispuniti minimalne uvjete:

    “Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora usluga zakupa medija ukupne minimalne vrijednosti 50.000 KM bez PDV-a u posljednje tri godine od datuma objave tendera na portalu javnih nabavki.”

    Zašto je uzet iznos baš od 50.000 KM, nije poznato, ali je navedenim diskriminirajućim uvjetom onemogućio učešće drugih ponuđača koji nemaju zaključene pojedinačne ugovore minimalne vrijednosti 50.000 KM bez PDV-a.

    Također, prema dokumentaciji, na tender su se mogle prijaviti PR i marketinške agencije, ali je Elektroprivreda BiHodredila medije kod kojih će zakupiti marketinški prostor.

    I dok iz Elektroprivrede BiH najavljuju početak kampanja, obavještenje o dodijeljenom ugovoru još nije objavljeno.

    Media Plan Webp
    Epbihtender
    IzvorAkta.ba
    Zenica
    scattered clouds
    18.9 ° C
    18.9 °
    18.9 °
    56 %
    1.8kmh
    26 %
    pon
    26 °
    uto
    30 °
    sri
    33 °
    čet
    33 °
    pet
    26 °