Facebook u borbi protiv provokativnih sadržaja

Objavljeno prije 3 sedmice

Facebook uvodi promjene u način na koji će objavljivati sadržaje na News Feedu, a posebno će se okomiti na “senzacionalističke” i “provokativne” sadržaje.

Cilj im je smanjiti količinu dezinformacija i problematičnih objava koje nužno ne krše pravila Facebooka. Mark Zuckerberg objasnio je da ljudi po prirodi više vole senzacionalizam pa samim tim češće klikaju na njega.

“Čim je tekst problematičniji, tim privlači više ljudi”, kaže šef Facebooka.

Facebook stoga mijenja algoritam za distribuciju pa će objave koje umjetna inteligencija prepozna kao nepotrebno provokativne Facebook distribuirati i prikazivati sve manje.

O kakvom sadržaju se radi?

Na primjer, fotografije koje prikazuju nešto vrlo blizu golotinji ili seksualno sugestivne položaje tijela, ali i objave koje ne ulaze u definiciju govora mržnje, ali su i dalje uvredljivi biće uklonjeni, kaže Mark Zuckerberg.

Uvjeren je da će ovaj potez odvratiti ljude od stvaranja i objavljivanja takvih sadržaja, a što će, dodaje, dovesti do boljeg korisničkog iskustva te mnogo manje polarizacije.

Nova opcija: 10 minuta da poništite poslatu poruku

Još jedna opcija koju Facebook uvodi je dodatak za poništavanje slanja poruka, koji je prethodno bio rezervisan samo za beta korisnike, a uskoro će postati dostupan svima.

Korisnici će, naime, imati 10 minuta da “ansenduju” poslatu poruku, a ovaj dodatak će se uskoro pojaviti u “release notes” za verziju 191.0 Messengera za iOS.