6.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Flota Boing 737 traži svoj spas u muzeju

    Flota Boing 737 traži svoj spas u muzeju

    Nekada slavna flota Boinga 737 jugoslovenskog nacionalnog avio-prevoznika od prije neki dan počela je da se smanjuje, na način na koji ova vrsta aluminijuma vjerovatno jedino i može da se isplati – rastavljanjem na dijelove.

    “YU-AND” prvi je izgubio svoje motore, rep i druge segmente strukture, piše portal Tango six.

    Još 1985. godine, JAT je bio prva kompanija u Evropi koja je kupila u to vrijeme najmodernije avione Boing 737-300. Ti avioni su postali poznati po srebrnoj boji u koju ih je JAT ofarbao.

    Tokom ovog perioda, koji kompanija katkad naziva svojim “zlatnim godinama”, JAT je prevozio više od pet miliona putnika godišnje i letio na 80 destinacija na pet kontinenata (19 domaćih, 45 euro-mediteranskih i 16 dugolinijskih).

    Sa godinama taj specifični izgled aviona je promijenjen, a sada kada se flota smanjuje, došlo je vrijeme da se pojedine 737-ice spuste s neba.

    Ipak, nije sve gotovo. Najave da će nacionalna avio-kompanija letjelicu sa oznakom „YU-AND“ najvjerovatnije donirati muzeju čim izađe iz aktivne službe, uliva nadu da će ovi avioni i dalje moći da svjedoče o jednom dijelu naše avio historije.

    Postavljanje u muzej moglo bi da se desi već 2020. godine, piše “Tango Six”, prenosi TEFEGRAF

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nekada slavna flota Boinga 737 jugoslovenskog nacionalnog avio-prevoznika od prije neki dan počela je da se smanjuje, na način na koji ova vrsta aluminijuma vjerovatno jedino i može da se isplati – rastavljanjem na dijelove.

    “YU-AND” prvi je izgubio svoje motore, rep i druge segmente strukture, piše portal Tango six.

    - Reklama -

    Još 1985. godine, JAT je bio prva kompanija u Evropi koja je kupila u to vrijeme najmodernije avione Boing 737-300. Ti avioni su postali poznati po srebrnoj boji u koju ih je JAT ofarbao.

    - Reklama -

    Tokom ovog perioda, koji kompanija katkad naziva svojim “zlatnim godinama”, JAT je prevozio više od pet miliona putnika godišnje i letio na 80 destinacija na pet kontinenata (19 domaćih, 45 euro-mediteranskih i 16 dugolinijskih).

    - Reklama -

    Sa godinama taj specifični izgled aviona je promijenjen, a sada kada se flota smanjuje, došlo je vrijeme da se pojedine 737-ice spuste s neba.

    Ipak, nije sve gotovo. Najave da će nacionalna avio-kompanija letjelicu sa oznakom „YU-AND“ najvjerovatnije donirati muzeju čim izađe iz aktivne službe, uliva nadu da će ovi avioni i dalje moći da svjedoče o jednom dijelu naše avio historije.

    Postavljanje u muzej moglo bi da se desi već 2020. godine, piše “Tango Six”, prenosi TEFEGRAF

    Zenica
    overcast clouds
    6.9 ° C
    6.9 °
    6.9 °
    87 %
    0.8kmh
    99 %
    čet
    12 °
    pet
    18 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °