12.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Google izdao upozorenje za sve korisnike Chrome-a

    Google izdao upozorenje za sve korisnike Chrome-a

    U nedavnom razvoju koji se tiče korisnika Google Chrome-a na Windows-u, pojavilo se novo upozorenje, upozoravajući pojedince na ono što bi u početku moglo izgledati kao da zlonamjerni softver otima njihov pretraživač. Situacija uključuje Microsoft, programera Windows operativnog sistema, koji naizgled ima za cilj da ubijedi korisnike da usvoje njegov Edge pretraživač i Bing pretraživač preko Chrome-a i Google-a, piše Forbes.

    Izvještaji pokazuju da je Microsoft implementirao ažuriranje na strani servera koje bi potencijalno moglo potaknuti korisnike da postave Bing kao svoj zadani pretraživač unutar Google Chrome-a. Iako su ovi iskačući prozori autentični i trebali bi se pojaviti samo jednom, neki korisnici su ih usporedili sa zlonamjernim softverom zbog njihove uporne prirode.

    Glasnogovornik Microsofta je pojasnio da ovi iskačući prozori mogu pružiti korisnicima opciju da odbace obavještenje, naglašavajući posvećenost kompanije da kupcima pruži mogućnost izbora. Međutim, neki pojedinci ove promotivne napore smatraju nametljivim i upoređuju ih s adverom ili zlonamjernim softverom. Postoji zabrinutost da takve promotivne taktike brišu granicu između legitimnog marketinga i invazivnih praksi, potencijalno narušavajući kredibilitet Microsofta kao dobavljača softvera.

    Ova situacija se odvija u pozadini pojačanog nadzora tehnoloških divova poput Microsofta i Googlea od strane evropskih regulatora, posebno u pogledu njihove uloge čuvara u digitalnom ekosistemu. Uprkos dominaciji Microsofta na tržištu desktop operativnih sistema, njegov pretraživač Edge i pretraživač Bing ostaju manji igrači u poređenju sa Google Chrome i Google Search.

    Za korisnike Chromea koji preferiraju Googleove usluge, ignoriranje ovih promotivnih poruka može biti najjednostavniji način djelovanja. Međutim, za one koji su otvoreni za istraživanje alternativa, Microsoftovi marketinški napori imaju za cilj olakšati nesmetanu tranziciju.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    U nedavnom razvoju koji se tiče korisnika Google Chrome-a na Windows-u, pojavilo se novo upozorenje, upozoravajući pojedince na ono što bi u početku moglo izgledati kao da zlonamjerni softver otima njihov pretraživač. Situacija uključuje Microsoft, programera Windows operativnog sistema, koji naizgled ima za cilj da ubijedi korisnike da usvoje njegov Edge pretraživač i Bing pretraživač preko Chrome-a i Google-a, piše Forbes.

    Izvještaji pokazuju da je Microsoft implementirao ažuriranje na strani servera koje bi potencijalno moglo potaknuti korisnike da postave Bing kao svoj zadani pretraživač unutar Google Chrome-a. Iako su ovi iskačući prozori autentični i trebali bi se pojaviti samo jednom, neki korisnici su ih usporedili sa zlonamjernim softverom zbog njihove uporne prirode.

    - Reklama -

    Glasnogovornik Microsofta je pojasnio da ovi iskačući prozori mogu pružiti korisnicima opciju da odbace obavještenje, naglašavajući posvećenost kompanije da kupcima pruži mogućnost izbora. Međutim, neki pojedinci ove promotivne napore smatraju nametljivim i upoređuju ih s adverom ili zlonamjernim softverom. Postoji zabrinutost da takve promotivne taktike brišu granicu između legitimnog marketinga i invazivnih praksi, potencijalno narušavajući kredibilitet Microsofta kao dobavljača softvera.

    - Reklama -

    Ova situacija se odvija u pozadini pojačanog nadzora tehnoloških divova poput Microsofta i Googlea od strane evropskih regulatora, posebno u pogledu njihove uloge čuvara u digitalnom ekosistemu. Uprkos dominaciji Microsofta na tržištu desktop operativnih sistema, njegov pretraživač Edge i pretraživač Bing ostaju manji igrači u poređenju sa Google Chrome i Google Search.

    - Reklama -

    Za korisnike Chromea koji preferiraju Googleove usluge, ignoriranje ovih promotivnih poruka može biti najjednostavniji način djelovanja. Međutim, za one koji su otvoreni za istraživanje alternativa, Microsoftovi marketinški napori imaju za cilj olakšati nesmetanu tranziciju.

    Zenica
    few clouds
    12.9 ° C
    12.9 °
    12.9 °
    66 %
    1.4kmh
    16 %
    ned
    24 °
    pon
    25 °
    uto
    24 °
    sri
    20 °
    čet
    16 °