9.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Hasičević: Akcija ”Zaključavamo cijene” nastavlja se od 15. marta do 15. juna

    Hasičević: Akcija ”Zaključavamo cijene” nastavlja se od 15. marta do 15. juna

    Federalni ministar trgovine Amir Hasičević nakon današnjeg sastanaka  s predstavnicima Udruženja poslodavaca i Udruženja potrošača, najavio da će akcija “Zaključavamo cijene“ biti nastavljena nakon 15. marta, odnosno produžena za još  tri mjeseca, do 15. juna,  i to sa većim brojem artikala – 50 plus.

    Na sastanku su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jeste protekla dva mjeseca od njenog početka. 

    Na pres-konferenciji u Sarajevu, Hasičević je naglasio da su učesnici  ocijenili akciju kao vrlo uspješnu,  s obzirom da su uspjeli da animiraju domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.

    “Sastanku su prisustvovali  i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorije Bosne i Hercegovine. Ono što je jedan od  zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regionu. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan  stabilizovan proces. Nadamo se uspješnoj saradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca”, kazao je Hasičević. 

    Marin Bago iz  Udruženja potrošača Futura iz  Mostara kazao je da su potrošači  zadovoljni akcijom, ali da mora  istaknuti i neke probleme, koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompletno informirani, te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.

    “Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošači naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta  ne dolazi u obzir. Očekujemo i od drugih ministarstava  da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca”, kazao je Bago.

    Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je  zadovoljstvo što je postignut  kompromis i konsenzus u vezi s  nastavkom jedne ovakve aktivnosti.

    “Mi kao društveno odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebno u interesu naših potrošača i konzumenata što i jeste smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta jeste razgovor svih socijalnih partnera, počeviši od sindikata,  preko udruženja potrošača, pa do proizvođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva. Smatram da je ovo jedini ispravan način kako trebamo kreirati socijalno-ekonomski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu  osigurali smo da  potrošači koji odaberu kupovinu  artikala iz projekta „Zaključavamo cijene“ ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovisno od kompanije”, kazao je Imširović. 

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Federalni ministar trgovine Amir Hasičević nakon današnjeg sastanaka  s predstavnicima Udruženja poslodavaca i Udruženja potrošača, najavio da će akcija “Zaključavamo cijene“ biti nastavljena nakon 15. marta, odnosno produžena za još  tri mjeseca, do 15. juna,  i to sa većim brojem artikala – 50 plus.

    Na sastanku su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jeste protekla dva mjeseca od njenog početka. 

    - Reklama -

    Na pres-konferenciji u Sarajevu, Hasičević je naglasio da su učesnici  ocijenili akciju kao vrlo uspješnu,  s obzirom da su uspjeli da animiraju domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.

    - Reklama -

    “Sastanku su prisustvovali  i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorije Bosne i Hercegovine. Ono što je jedan od  zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regionu. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan  stabilizovan proces. Nadamo se uspješnoj saradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca”, kazao je Hasičević. 

    - Reklama -

    Marin Bago iz  Udruženja potrošača Futura iz  Mostara kazao je da su potrošači  zadovoljni akcijom, ali da mora  istaknuti i neke probleme, koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompletno informirani, te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.

    “Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošači naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta  ne dolazi u obzir. Očekujemo i od drugih ministarstava  da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca”, kazao je Bago.

    Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je  zadovoljstvo što je postignut  kompromis i konsenzus u vezi s  nastavkom jedne ovakve aktivnosti.

    “Mi kao društveno odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebno u interesu naših potrošača i konzumenata što i jeste smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta jeste razgovor svih socijalnih partnera, počeviši od sindikata,  preko udruženja potrošača, pa do proizvođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva. Smatram da je ovo jedini ispravan način kako trebamo kreirati socijalno-ekonomski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu  osigurali smo da  potrošači koji odaberu kupovinu  artikala iz projekta „Zaključavamo cijene“ ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovisno od kompanije”, kazao je Imširović. 

    Zenica
    few clouds
    9.2 ° C
    9.2 °
    9.2 °
    80 %
    1.4kmh
    13 %
    ned
    24 °
    pon
    26 °
    uto
    25 °
    sri
    23 °
    čet
    13 °