Izabran izvođač radova za gradnju dionice Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometra
Izabran izvođač radova za gradnju dionice Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometra
U srijedu, 01. marta Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova dionice autoceste na Koridoru Vc Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
– Ovo je prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju preko 20 kilometara. Do sada je bila uobičajena praksa da se ugovara izgradnja dionica od 2 do 10 km. Banka nam je dala bezuslovnu saglasnost, tako da sada možemo potpisati ugovor sa tehnički prihvatljivim i ekonomski najpovoljnijim izvođačem, a riječ je o turskoj kompaniji Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo da sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja završimo do kraja 2025. – rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Nabavka za izbor izvođača radova na dionici Medakovo – Ozimce je započeta u junu 2022. godine, a ugovor će biti potpisan već sredinom ovog mjeseca.
Od tri zaprimljenih ponuda u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV u iznosu 361.753.355 eura.
Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseca.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest (15) podvožnjaka i jedan tunel dužine 2200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Dionica Medakovo – Ozimice finansirat će se iz sredstava osiguranih putem Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije.
Sjeverni dio Koridora
U srijedu, 01. marta Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova dionice autoceste na Koridoru Vc Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
– Ovo je prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju preko 20 kilometara. Do sada je bila uobičajena praksa da se ugovara izgradnja dionica od 2 do 10 km. Banka nam je dala bezuslovnu saglasnost, tako da sada možemo potpisati ugovor sa tehnički prihvatljivim i ekonomski najpovoljnijim izvođačem, a riječ je o turskoj kompaniji Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo da sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja završimo do kraja 2025. – rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Nabavka za izbor izvođača radova na dionici Medakovo – Ozimce je započeta u junu 2022. godine, a ugovor će biti potpisan već sredinom ovog mjeseca.
Od tri zaprimljenih ponuda u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV u iznosu 361.753.355 eura.
Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseca.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest (15) podvožnjaka i jedan tunel dužine 2200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Dionica Medakovo – Ozimice finansirat će se iz sredstava osiguranih putem Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.