Kao rezultat reklamne kampanje koja je mnoge podsjetila na ratne prizore iz Gaze, Zara BiH gotovo prazna (FOTO)
Kao rezultat reklamne kampanje koja je mnoge podsjetila na ratne prizore iz Gaze, Zara BiH gotovo prazna (FOTO)
Foto: Radio Sarajevo
Portal Radiosarajevo.ba objavio je fotografije koje im je poslala čitateljka iz unutrašnjosti poslovnice Zara BiH koja se nalazi u Sarajevo City Centru.
Čitateljica je u kratkom opisu fotografija napisala kako je u prodavnici Zare u SCC-u provela više od 10 minuta i da je, osim radnica pomenutog butika, zatekla samo nekoliko osoba u kupovini.
“Utorak 12:30 sati. Obično u Zari je uvijek velika gužva u ovo vrijeme. Sada nema bukvalno nikoga. Ovo je zapanjujuće”, dodala je čitateljica navedenog medija.
Podsjetimo, poznati svjetski brend Zara našao se na udaru kritika nakon što je objavljena reklamna kampanja koja je mnoge podsjetila na ratne prizore iz Gaze.
Kampanja, koja je objavljena na svim društvenim mrežama, a potom i uklonjena, prikazuje američku manekenku Kristen McMenamy koja promovira novu Zara Atelier kolekciju jakni na mnogima neprihvatljiv način.
Snimljena je na setu koji podsjeća na ratom pogođeno područje – punom krhotina, ruševina, a detalj koji je mnogima bio najšokantniji je bijela lutka zamotana u bijelu tkaninu sličnu onoj koja se koristi za prekrivanje mrtvih tijela u Gazi koju McMenamy drži na ramenu.
Kontroverzne fotografije izazvale su negativne reakcije odmah nakon što je sporna kampanja objavljena na društvenim mrežama te su brojni korisnici odmah u njoj prepoznali povezanost sa stradanjem Palestinaca, a Zaru su javno prozvali za “iskorištavanje genocida u marketinške svrhe” te su pozvali na bojkot brenda.
U ponedjeljak je Zara povukla reklamnu kampanju te su poslali saopštenje u kojem kažu da su kontroverznu reklamu pripremili još u julu mjesecu ove godine.
Foto: Radio Sarajevo
Portal Radiosarajevo.ba objavio je fotografije koje im je poslala čitateljka iz unutrašnjosti poslovnice Zara BiH koja se nalazi u Sarajevo City Centru.
Čitateljica je u kratkom opisu fotografija napisala kako je u prodavnici Zare u SCC-u provela više od 10 minuta i da je, osim radnica pomenutog butika, zatekla samo nekoliko osoba u kupovini.
“Utorak 12:30 sati. Obično u Zari je uvijek velika gužva u ovo vrijeme. Sada nema bukvalno nikoga. Ovo je zapanjujuće”, dodala je čitateljica navedenog medija.
Podsjetimo, poznati svjetski brend Zara našao se na udaru kritika nakon što je objavljena reklamna kampanja koja je mnoge podsjetila na ratne prizore iz Gaze.
Kampanja, koja je objavljena na svim društvenim mrežama, a potom i uklonjena, prikazuje američku manekenku Kristen McMenamy koja promovira novu Zara Atelier kolekciju jakni na mnogima neprihvatljiv način.
Snimljena je na setu koji podsjeća na ratom pogođeno područje – punom krhotina, ruševina, a detalj koji je mnogima bio najšokantniji je bijela lutka zamotana u bijelu tkaninu sličnu onoj koja se koristi za prekrivanje mrtvih tijela u Gazi koju McMenamy drži na ramenu.
Kontroverzne fotografije izazvale su negativne reakcije odmah nakon što je sporna kampanja objavljena na društvenim mrežama te su brojni korisnici odmah u njoj prepoznali povezanost sa stradanjem Palestinaca, a Zaru su javno prozvali za “iskorištavanje genocida u marketinške svrhe” te su pozvali na bojkot brenda.
U ponedjeljak je Zara povukla reklamnu kampanju te su poslali saopštenje u kojem kažu da su kontroverznu reklamu pripremili još u julu mjesecu ove godine.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.