11.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    clear sky
    11.8 ° C
    12.2 °
    11.8 °
    64 %
    1.2kmh
    0 %
    pet
    14 °
    sub
    28 °
    ned
    30 °
    pon
    28 °
    uto
    20 °
    Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama? Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama?

    Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama?

    Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama?

    Škole bi trebale učiti djecu kako prepoznati dezinformacije na društvenim mrežama kako bi suzbile lažne tvrdnje o štetnosti vakcina, smatraju stručnjaci.

    David Spiegelhalter, jedan od najboljih britanskih statističara, rekao je da mladi moraju biti svjesni propagandnih tehnika koje se koriste za ‘manipulisanje mišljenjem’, posebno kod mlađe populacije.

    Profesor sa Univerziteta u Cambridgeu sugerisao je da se to uvede u nacionalni kurikulum na isti način kao i seksualno obrazovanje.

    Facebook, Twitter i Google obavezali su se da će se boriti protiv dezinformacija o štetnosti vakcina – uključujući brže uklanjanje takvog sadržaja – nakon pritiska vlade prošle godine.

    Upitan kako se boriti s dezinformacijama na društvenim mrežama, David Spiegelhalter rekao je da djecu treba naučiti uočavati tehnike koje se koriste za “manipulisanje mišljenjem”.

    Rekao je Odboru za procjenu rizika i planiranje rizika u Domu lordova: ‘Izuzetno je važno da bilo koja informacija na društvenim mrežama ne bude ujedno i dezinformacija.

    – Potrebno vam je obrazovanje u školama da biste razumjeli tehnike koje se koriste na društvenim mrežama za manipulaciju mišljenjem i širenje dezinformacija. Dakle, ne samo da ispravljamo činjenice – jednu po jednu, već i razumijevanje procesa širenja dezinformacija. Mislim da bi to trebao biti dio nacionalnog kurikuluma, baš kao i drugi elementi lične sigurnosti. – izjavio je David Spiegelhalter.

    Dodao je i to da je važno ne odbaciti zabrinutost ljudi kada su u pitanju rizici i strah od vakcina.

    – Postoji pretpostavka da kada bismo ljudima mogli iznijeti sve činjenice, odjednom bi se svi racionalno upustili u rizik. Mislim da je to pomalo staromodno gledište da ljudi zbog nedostatka razumijevanja imaju problema sa odgovarajućim određivanjem prioriteta. Moramo priznati da postoji rizik kao osjećaj i rizik kao analiza. Rizik kao osjećaj izuzetno je važan i ne bismo ga trebali odbaciti kao čisto emocionalnu reakciju – izjavio je profesor Spiegelhalter.

    Ministri su u februaru pokrenuli medijsku kampanju za rješavanje neodlučnosti oko vakcinacije nakon što su stručnjaci izrazili zabrinutost zbog slabe zastupljenosti etničkih manjina. Smatra se da jezičke barijere i nepovjerenje prema broju 10 čine manjine podložnijim dezinformacijama o ubodima.

    Ministarstvo zdravlja radilo je sa više od 50 TV kanala i radio stanica etničkih manjina koji emituju program na 13 različitih jezika kako bi se borilo protiv dezinformacija, a početkom ovog mjeseca ministar zdravstva Matt Hancock potvrdio je da će ministri nastojati da vakcine postanu obavezne za osoblje domova u Engleskoj, prenosi Daily Mail.

    Službenici su se silno trudili razotkriti teorije zavjere i mitove koji se šire o vakcinama putem interneta – uključujući to da mijenjaju DNK ljudi, sadrže mikročipove, čine ljude neplodnima ili nisu “prave” vakcine – a nijedna nije istina.

    Škole bi trebale učiti djecu kako prepoznati dezinformacije na društvenim mrežama kako bi suzbile lažne tvrdnje o štetnosti vakcina, smatraju stručnjaci.

    David Spiegelhalter, jedan od najboljih britanskih statističara, rekao je da mladi moraju biti svjesni propagandnih tehnika koje se koriste za ‘manipulisanje mišljenjem’, posebno kod mlađe populacije.

    Profesor sa Univerziteta u Cambridgeu sugerisao je da se to uvede u nacionalni kurikulum na isti način kao i seksualno obrazovanje.

    Facebook, Twitter i Google obavezali su se da će se boriti protiv dezinformacija o štetnosti vakcina – uključujući brže uklanjanje takvog sadržaja – nakon pritiska vlade prošle godine.

    Upitan kako se boriti s dezinformacijama na društvenim mrežama, David Spiegelhalter rekao je da djecu treba naučiti uočavati tehnike koje se koriste za “manipulisanje mišljenjem”.

    Rekao je Odboru za procjenu rizika i planiranje rizika u Domu lordova: ‘Izuzetno je važno da bilo koja informacija na društvenim mrežama ne bude ujedno i dezinformacija.

    – Potrebno vam je obrazovanje u školama da biste razumjeli tehnike koje se koriste na društvenim mrežama za manipulaciju mišljenjem i širenje dezinformacija. Dakle, ne samo da ispravljamo činjenice – jednu po jednu, već i razumijevanje procesa širenja dezinformacija. Mislim da bi to trebao biti dio nacionalnog kurikuluma, baš kao i drugi elementi lične sigurnosti. – izjavio je David Spiegelhalter.

    Dodao je i to da je važno ne odbaciti zabrinutost ljudi kada su u pitanju rizici i strah od vakcina.

    – Postoji pretpostavka da kada bismo ljudima mogli iznijeti sve činjenice, odjednom bi se svi racionalno upustili u rizik. Mislim da je to pomalo staromodno gledište da ljudi zbog nedostatka razumijevanja imaju problema sa odgovarajućim određivanjem prioriteta. Moramo priznati da postoji rizik kao osjećaj i rizik kao analiza. Rizik kao osjećaj izuzetno je važan i ne bismo ga trebali odbaciti kao čisto emocionalnu reakciju – izjavio je profesor Spiegelhalter.

    Ministri su u februaru pokrenuli medijsku kampanju za rješavanje neodlučnosti oko vakcinacije nakon što su stručnjaci izrazili zabrinutost zbog slabe zastupljenosti etničkih manjina. Smatra se da jezičke barijere i nepovjerenje prema broju 10 čine manjine podložnijim dezinformacijama o ubodima.

    Ministarstvo zdravlja radilo je sa više od 50 TV kanala i radio stanica etničkih manjina koji emituju program na 13 različitih jezika kako bi se borilo protiv dezinformacija, a početkom ovog mjeseca ministar zdravstva Matt Hancock potvrdio je da će ministri nastojati da vakcine postanu obavezne za osoblje domova u Engleskoj, prenosi Daily Mail.

    Službenici su se silno trudili razotkriti teorije zavjere i mitove koji se šire o vakcinama putem interneta – uključujući to da mijenjaju DNK ljudi, sadrže mikročipove, čine ljude neplodnima ili nisu “prave” vakcine – a nijedna nije istina.

    Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama? Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama?
    Ko treba učiti djecu kako prepoznati dezinformacije o vakcinaciji na društvenim mrežama?

    Posljednje objavljeno