5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Koji su to rani znakovi da starite prema kriterijima generacije rođene poslije 1995. godine?

    Koji su to rani znakovi da starite prema kriterijima generacije rođene poslije 1995. godine?

    Za svakoga ko naruči kapućino ili još uvijek koristi Facebook, ova generacija smatra da je službeno “ostario”, te da nije i ne može “prevazići” Facebook kao društvenu mrežu, pokazalo je nedavno istraživanje.

    Anketa koju je sprovela firma Perspectus Global sa oko 2.000 britanaca mlađih od 30 godina, pokazala je da je 52% reklo da će kapućino kupovati samo “stariji” ljudi.

    Prema Britanskoj generaciji Z (generacija rođena poslije 1995. godine) ovo je 25 znakova da ste “ostarili”

    1. Naručujete kapućino – 52%
    2. Vaš donji veš je od M&S – 36%
    3. Gledate Countryfile za vremensku prognozu – 30%
    4. U čaju tražite “mlijeko i dva šećera” – 30%
    5. Još uvijek imate DVD kolekciju – 29%
    6. Tražite “Rachel Cut” kod frizera – 26%
    7. Koristite termin ‘funky’ – 26%
    8. I dalje šaljete čekove za rođendane ljudi – 24%
    9. Patike zovete “teniskama” – 22%
    10. Ispustite zvuk kada sjednete – 22%
    11. Nosite udobne cipele – 22%
    12. Ne prepoznajete nijednog takmičara na “Love Islandu” – 21%
    13. Mučite se raditi sa daljinskim upravljačem za TV – 20%
    14. Za svaki slučaj planirate drugu rutu na putovanju automobilom – 19%
    15. Postanete opsednuti izbacivanjem smeća – 19%
    16. Sa BBC radija 1 prelazite na radio 2 – 19%
    17. I dalje koristite plinski roštilj – 18%
    18. Kad parkirate automobil, utišate muziku – 15%
    19. Nikada niste objavili video zapis na društvenim mrežama – 15%
    20. Ne znate šta je Youtuber – 15%
    21. Netačno upotrebljavate hashtagove – 13%
    22. Koristite samo Facebook kao društvenu mrežu – 13%
    23. Brinete se zbog toga što nećete moći pronaći parking mjesto – 12%
    24. Tražite svoj biftek dobro pečen – 12%
    25. Hranu dodate prije nego što je probate – 11%

    Izdah pri sjedanju, utišavanje muzike dok parkirate automobil i pogrešno korištenje heštagova-oznaka, bili su također među znakovima da ste zvanično sredovječni.

    Ipak, prema istraživanju, naručivanje kapućina je znak broj jedan da ste službeno “niste cool”, a 52% mladih Britanaca slaže se da bi to mogla učiniti “samo stara osoba”.

    Inzistiranje na nošenju udobnih, a ne lijepih cipela i nemogućnost prepoznavanja takmičara na “Love Islandu” također su se našli na konačnoj listi od 25 znakova da ste “prošli to”, kao i traženje “Rachel Cut” kod frizera.

    Posjedovanje DVD kolekcije za 17% ispitanih također je dokazalo starost osobe, zajedno s prelaskom sa Radija 1 na Radio 2.

    Prema istraživanju, Generacija Z vjeruje da zvanično postajete sredovječni kad imate 45 godina. Studija je također otkrila doba u koje oni vjeruju da neke aktivnosti treba redvono obeshrabrivati.

    Ispitanici su rekli da je 42. godina – godina u kojoj bismo trebali “objesiti plesne cipele” i izbjegavati ponovno partijanje i klubovanje.

    Prema studiji, niko stariji od 51 godine ne bi trebao nositi traperice (pogotovo uske), dok bi skejtborderi trebali “povući točkove” već od 38, godine, a niko stariji od 41 godine ne bi trebao biti viđen na skuteru, prenosi Daily Mail.

    – Naše najnovije istraživanje pokazuje da bi kapućino uskoro mogao postati stvar prošlosti, zajedno s Facebookom, M&S donjim vešom i traženjem mlijeka i dva šećera u vašem čaju. Istraživanje također pokazuje da Generacija Z smatra da svi stariji od 42 godine ne bi trebali ići u klubove, ali s obzirom na to da će se ovo ljeto ponovo otvoriti “noćni život”, kažemo da nikada niste prestari za izlazak na plesni podij – izjavila je Ellie Glason iz Perspectus Global-a koja je naručila istraživanje.

    Anketa od 2.000 mladih u dobi između 16 i 29 godina otkrila je da je 24% izjavilo da emoji sličice kao npr. “palac gore” koriste samo ljudi koji su “prestari”. Ostali emojiji koje koriste ‘stari ljudi’ koji su svrstani u prvih deset uključuju crveno ljubavno srce, ruku sa znakom OK i lice s grimasom.

    Anketa je pokazala da je najpopularniji emoji, svih uzrasta, bilo smiješno lice koje je plakalo od suza radosnice (45%). Iako su najmanje popularni simbol, opet u svim demografskim kategorijama bili zloćudni emojiji lubanje i ukrštene kosti (28% je reklo da su im to bili najdraži emojiji).

    U nedavnoj objavi na blogu, Emojipedia, nadležni za upotrebu emojija na mreži, također su proglasili plakanje od smijeha Daceom “mrtvim”. Objasnili su: ‘Uobičajena je mudrost na TikTok-u da je smijući se uplakani emoji simbol koji koriste “bumeri”, a pod “boomere” mislimo na svakoga starijeg od 35 godina. Oni su takođe oživjeli skraćenice poput – lol (glasno se nasmijali) i lmfao ( zakoceniti se od smijeha)- uvijek napisani malim slovima – kao izraze zabave, koji su bili popularni u ranim aplikacijama za razmjenu trenutnih poruka.

    – Starije generacije imaju tendenciju da koriste emojije doslovno dok mlađi ljudi postaju kreativniji – izjavio je Jeremy Burge, glavni direktor emoji emotipedije.

    Npr., milenijalci koriste trudne emoji sličice kada je neka osoba trudna, dok ih Generacija Z koristi kako bi ukazao da je neko privlačan. Zamišljena logika je da su toliko lijepog izgleda da mogu “učiniti ljude trudnima samo gledajući ih”.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Za svakoga ko naruči kapućino ili još uvijek koristi Facebook, ova generacija smatra da je službeno “ostario”, te da nije i ne može “prevazići” Facebook kao društvenu mrežu, pokazalo je nedavno istraživanje.

    Anketa koju je sprovela firma Perspectus Global sa oko 2.000 britanaca mlađih od 30 godina, pokazala je da je 52% reklo da će kapućino kupovati samo “stariji” ljudi.

    - Reklama -

    Prema Britanskoj generaciji Z (generacija rođena poslije 1995. godine) ovo je 25 znakova da ste “ostarili”

    - Reklama -

    1. Naručujete kapućino – 52%
    2. Vaš donji veš je od M&S – 36%
    3. Gledate Countryfile za vremensku prognozu – 30%
    4. U čaju tražite “mlijeko i dva šećera” – 30%
    5. Još uvijek imate DVD kolekciju – 29%
    6. Tražite “Rachel Cut” kod frizera – 26%
    7. Koristite termin ‘funky’ – 26%
    8. I dalje šaljete čekove za rođendane ljudi – 24%
    9. Patike zovete “teniskama” – 22%
    10. Ispustite zvuk kada sjednete – 22%
    11. Nosite udobne cipele – 22%
    12. Ne prepoznajete nijednog takmičara na “Love Islandu” – 21%
    13. Mučite se raditi sa daljinskim upravljačem za TV – 20%
    14. Za svaki slučaj planirate drugu rutu na putovanju automobilom – 19%
    15. Postanete opsednuti izbacivanjem smeća – 19%
    16. Sa BBC radija 1 prelazite na radio 2 – 19%
    17. I dalje koristite plinski roštilj – 18%
    18. Kad parkirate automobil, utišate muziku – 15%
    19. Nikada niste objavili video zapis na društvenim mrežama – 15%
    20. Ne znate šta je Youtuber – 15%
    21. Netačno upotrebljavate hashtagove – 13%
    22. Koristite samo Facebook kao društvenu mrežu – 13%
    23. Brinete se zbog toga što nećete moći pronaći parking mjesto – 12%
    24. Tražite svoj biftek dobro pečen – 12%
    25. Hranu dodate prije nego što je probate – 11%

    - Reklama -

    Izdah pri sjedanju, utišavanje muzike dok parkirate automobil i pogrešno korištenje heštagova-oznaka, bili su također među znakovima da ste zvanično sredovječni.

    Ipak, prema istraživanju, naručivanje kapućina je znak broj jedan da ste službeno “niste cool”, a 52% mladih Britanaca slaže se da bi to mogla učiniti “samo stara osoba”.

    Inzistiranje na nošenju udobnih, a ne lijepih cipela i nemogućnost prepoznavanja takmičara na “Love Islandu” također su se našli na konačnoj listi od 25 znakova da ste “prošli to”, kao i traženje “Rachel Cut” kod frizera.

    Posjedovanje DVD kolekcije za 17% ispitanih također je dokazalo starost osobe, zajedno s prelaskom sa Radija 1 na Radio 2.

    Prema istraživanju, Generacija Z vjeruje da zvanično postajete sredovječni kad imate 45 godina. Studija je također otkrila doba u koje oni vjeruju da neke aktivnosti treba redvono obeshrabrivati.

    Ispitanici su rekli da je 42. godina – godina u kojoj bismo trebali “objesiti plesne cipele” i izbjegavati ponovno partijanje i klubovanje.

    Prema studiji, niko stariji od 51 godine ne bi trebao nositi traperice (pogotovo uske), dok bi skejtborderi trebali “povući točkove” već od 38, godine, a niko stariji od 41 godine ne bi trebao biti viđen na skuteru, prenosi Daily Mail.

    – Naše najnovije istraživanje pokazuje da bi kapućino uskoro mogao postati stvar prošlosti, zajedno s Facebookom, M&S donjim vešom i traženjem mlijeka i dva šećera u vašem čaju. Istraživanje također pokazuje da Generacija Z smatra da svi stariji od 42 godine ne bi trebali ići u klubove, ali s obzirom na to da će se ovo ljeto ponovo otvoriti “noćni život”, kažemo da nikada niste prestari za izlazak na plesni podij – izjavila je Ellie Glason iz Perspectus Global-a koja je naručila istraživanje.

    Anketa od 2.000 mladih u dobi između 16 i 29 godina otkrila je da je 24% izjavilo da emoji sličice kao npr. “palac gore” koriste samo ljudi koji su “prestari”. Ostali emojiji koje koriste ‘stari ljudi’ koji su svrstani u prvih deset uključuju crveno ljubavno srce, ruku sa znakom OK i lice s grimasom.

    Anketa je pokazala da je najpopularniji emoji, svih uzrasta, bilo smiješno lice koje je plakalo od suza radosnice (45%). Iako su najmanje popularni simbol, opet u svim demografskim kategorijama bili zloćudni emojiji lubanje i ukrštene kosti (28% je reklo da su im to bili najdraži emojiji).

    U nedavnoj objavi na blogu, Emojipedia, nadležni za upotrebu emojija na mreži, također su proglasili plakanje od smijeha Daceom “mrtvim”. Objasnili su: ‘Uobičajena je mudrost na TikTok-u da je smijući se uplakani emoji simbol koji koriste “bumeri”, a pod “boomere” mislimo na svakoga starijeg od 35 godina. Oni su takođe oživjeli skraćenice poput – lol (glasno se nasmijali) i lmfao ( zakoceniti se od smijeha)- uvijek napisani malim slovima – kao izraze zabave, koji su bili popularni u ranim aplikacijama za razmjenu trenutnih poruka.

    – Starije generacije imaju tendenciju da koriste emojije doslovno dok mlađi ljudi postaju kreativniji – izjavio je Jeremy Burge, glavni direktor emoji emotipedije.

    Npr., milenijalci koriste trudne emoji sličice kada je neka osoba trudna, dok ih Generacija Z koristi kako bi ukazao da je neko privlačan. Zamišljena logika je da su toliko lijepog izgleda da mogu “učiniti ljude trudnima samo gledajući ih”.

    Zenica
    overcast clouds
    5 ° C
    5 °
    5 °
    97 %
    0.1kmh
    87 %
    sri
    5 °
    čet
    11 °
    pet
    17 °
    sub
    18 °
    ned
    23 °