27.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kompanija Bingo veća od druga dva konkurenta zajedno

    Kompanija Bingo veća od druga dva konkurenta zajedno

    Kompanija Bingo ne samo da je lider maloprodaje u BiH već sama ima veći udio na tržištu nego drugi i treći konkurent zajedno. Bingo je u 2017. godini držao 17 posto udjela na tržištu, drugorangirani Konzum 11 posto, a treći je Mercator sa 5 posto udjela.

    Ovo se, između ostalog, navodi u godišnjem izvještaju o poslovanju kompanije Mercator koji je objavljen danas na Ljubljanskoj berzi, piše BiznisInfo.

    Kako se navodi u izvještaju, Bingo, Konzum i Mercator imaju prodavnice po cijeloj državi, dok ostali pokrivaju samo dijelove BiH.

    “Najveći trgovci u BiH su Bingo, Konzum i Mercator, a slijede manji Tropic, Amko i Imex. Na području BiH nema većeg evropskog lanca. Udio Mercatora 2017. godine je iznosio 5 posto”, stoji u dokumentu.

    Također se navodi da je prošle godine došlo do rasta maloprodajnog tržišta u BiH za 5,9 posto.

    Kada je riječ o Crnoj Gori, navodi se da najveći udio ima Agrokorova IDEA od 21 posto, a da kompanija Voli ima 20 posto.

    U Srbiji grupa kompanija Mercator, IDEA i Roda ima 9 posto, a konkurentska grupa koju čine Tempo, Maxi i Delhaize 10 posto, dok ostali imaju dosta manje udjele.

    Mercator je dominantan u Sloveniji s 30 posto udjela a slijedi ga Spar s 23 posto.

    Za Hrvatsku se ne navode podaci.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kompanija Bingo ne samo da je lider maloprodaje u BiH već sama ima veći udio na tržištu nego drugi i treći konkurent zajedno. Bingo je u 2017. godini držao 17 posto udjela na tržištu, drugorangirani Konzum 11 posto, a treći je Mercator sa 5 posto udjela.

    Ovo se, između ostalog, navodi u godišnjem izvještaju o poslovanju kompanije Mercator koji je objavljen danas na Ljubljanskoj berzi, piše BiznisInfo.

    Kako se navodi u izvještaju, Bingo, Konzum i Mercator imaju prodavnice po cijeloj državi, dok ostali pokrivaju samo dijelove BiH.

    “Najveći trgovci u BiH su Bingo, Konzum i Mercator, a slijede manji Tropic, Amko i Imex. Na području BiH nema većeg evropskog lanca. Udio Mercatora 2017. godine je iznosio 5 posto”, stoji u dokumentu.

    Također se navodi da je prošle godine došlo do rasta maloprodajnog tržišta u BiH za 5,9 posto.

    Kada je riječ o Crnoj Gori, navodi se da najveći udio ima Agrokorova IDEA od 21 posto, a da kompanija Voli ima 20 posto.

    U Srbiji grupa kompanija Mercator, IDEA i Roda ima 9 posto, a konkurentska grupa koju čine Tempo, Maxi i Delhaize 10 posto, dok ostali imaju dosta manje udjele.

    Mercator je dominantan u Sloveniji s 30 posto udjela a slijedi ga Spar s 23 posto.

    Za Hrvatsku se ne navode podaci.

    Zenica
    overcast clouds
    27.2 ° C
    27.2 °
    27.2 °
    41 %
    3.8kmh
    89 %
    pon
    27 °
    uto
    22 °
    sri
    28 °
    čet
    30 °
    pet
    26 °