5.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Lufthansa će ukinuti 4.000 radnih mjesta

    Lufthansa će ukinuti 4.000 radnih mjesta

    Lufthansa planira do 2030. ukinuti oko 4.000 radnih mjesta. Prema podacima koncerna, to će se ponajprije odnositi na administraciju, a ne na “operativne uloge”. Prije toga je i Koncern Bosch najavio velike rezove.

    Njemačka industrija je i dalje, kako se to u stručnim krugovima kaže, “pod pritiskom”. Nakon nedavne najave koncerna Bosch o masovnim otpuštanjima, sada se sa sličnim vijestima javio i koncern Lufthansa. Kako je uprava koncerna danas (29.9.) objavila, do 2030. se planira ukidanje oko 4.000 radnih mjesta, piše DW.

    Fokus smanjenja broja radnih mjesta će, prema riječima kompanije, ležati na administraciji, a ne na “operativnim poslovima”. Administrativni procesi bi trebali biti digitalizirani, automatizirani i objedinjeni. Time je koncern precizirao i potvrdio nagađanja koja su se pojavila u javnosti već prošle sedmice.

    Osim toga, biti će formulirani ambiciozniji srednjoročni finansijski ciljevi – dakle planira se veće zarada. Najveća europska aviokompanija, koja je ima 103.000 zaposlenih, u budućnosti želi ostvarivati operativnu dobit od osam do deset posto prihoda. Dosad je ciljna vrijednost iznosila osam posto.

    Za tekuću godinu menadžment je optimističan: operativna dobit prije izvanrednih stavki trebala bi, kako je planirano, znatno nadmašiti prošlogodišnji iznos od 1,6 milijardi eura.

    Centralizirano upravljanje

    Kako bi se ostvario planirani porast prihoda, različite aviokompanije koje su dio koncerna trebale bi biti snažnije objedinjene i centralno vođene. Uz centralni brend Lufthansa, koji se nalazi u izvjesnim teškoćama, u sastavu kompanije su još i Swiss, Austrian, Brussels Airlines, a Lufthansa je i manjinski vlasnik italijanske Ita-e.

    Lufthansina kompanija kćer za jeftine letove, Eurowings, također će biti ojačan, kao i odjeli za logistiku te za servis i održavanja aviona. Plan je i povećana aktivnost koncerna u području ratne avijacije odnosno odbrane.

    Cilj svih mjera jest da se koncern bolje pozicionira za budućnost i osigura i u budućnosti dobru zaradu dioničarima: oni i dalje mogu računati na dividendu u visini od 20 do 40 posto dobiti koncerna.

    Menadžment se, međutim, najprije mora pozabaviti i prijetećim štrajkom pilota. U utorak završava referendum sindikata pilota Vereinigung Cockpit (VC).

    On je pozvao svoje članove u matičnoj tvrtki Lufthansa i teretnoj podružnici Lufthansa Cargo da odluče o industrijskoj akciji. Sporna tačka su penzije iz radnog odnosa. Lufthansa je zahtjeve odbacila kao neizvedive zbog troškova.

    Bosch ukida 13.000 radnih mjesta u Njemačkoj

    Krajem prošle sedmice je najveći svjetski dobavljač autodijelova Bosch iz Gerlingena kod Stuttgarta objavio da planira u svojim njemačkim pogonima ukinuti oko 13.000 radnih mjesta više od onoga što je već ranije bilo najavljivano. Zajedno s već ranije najavljenim rezovima, do kraja 2030. godine nestat će oko 22.000 radnih mjesta.

    U posljednjim mjesecima kompanija je više puta signalizirala da postoje značajni viškovi radne snage, osobito u segmentima vezanim uz proizvodnju dijelova za aute s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Kako automobilska industrija sve brže prelazi na električna vozila, potražnja za određenim vrstama dijelova i tehnologija pada. Posljedica je da se u nekim segmentima proizvodnje smanjuje potreba za radnicima, dok istovremeno raste potražnja za stručnjacima iz područja baterijskih sustava, softverskih rješenja i energetske učinkovitosti.

    Bosch zapošljava više od 400.000 ljudi širom svijeta, od čega znatan dio u Njemačkoj. Upravo će njemački pogoni, osobito oni povezani s proizvodnjom motora i klasičnih automobilskih komponenti, biti najviše pogođene rezovima.

    Kompanija pritom naglašava da je cilj izbjeći masovne otkaze te da se preferiraju prijevremeni odlasci u penziju, prekvalifikacije i interni transferi zaposlenika. Uprkos tome, radnici i sindikati izražavaju zabrinutost zbog moguće nesigurnosti radnih mjesta i dugoročnih posljedica za lokalne zajednice.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Lufthansa planira do 2030. ukinuti oko 4.000 radnih mjesta. Prema podacima koncerna, to će se ponajprije odnositi na administraciju, a ne na “operativne uloge”. Prije toga je i Koncern Bosch najavio velike rezove.

    Njemačka industrija je i dalje, kako se to u stručnim krugovima kaže, “pod pritiskom”. Nakon nedavne najave koncerna Bosch o masovnim otpuštanjima, sada se sa sličnim vijestima javio i koncern Lufthansa. Kako je uprava koncerna danas (29.9.) objavila, do 2030. se planira ukidanje oko 4.000 radnih mjesta, piše DW.

    Fokus smanjenja broja radnih mjesta će, prema riječima kompanije, ležati na administraciji, a ne na “operativnim poslovima”. Administrativni procesi bi trebali biti digitalizirani, automatizirani i objedinjeni. Time je koncern precizirao i potvrdio nagađanja koja su se pojavila u javnosti već prošle sedmice.

    Osim toga, biti će formulirani ambiciozniji srednjoročni finansijski ciljevi – dakle planira se veće zarada. Najveća europska aviokompanija, koja je ima 103.000 zaposlenih, u budućnosti želi ostvarivati operativnu dobit od osam do deset posto prihoda. Dosad je ciljna vrijednost iznosila osam posto.

    Za tekuću godinu menadžment je optimističan: operativna dobit prije izvanrednih stavki trebala bi, kako je planirano, znatno nadmašiti prošlogodišnji iznos od 1,6 milijardi eura.

    Centralizirano upravljanje

    Kako bi se ostvario planirani porast prihoda, različite aviokompanije koje su dio koncerna trebale bi biti snažnije objedinjene i centralno vođene. Uz centralni brend Lufthansa, koji se nalazi u izvjesnim teškoćama, u sastavu kompanije su još i Swiss, Austrian, Brussels Airlines, a Lufthansa je i manjinski vlasnik italijanske Ita-e.

    Lufthansina kompanija kćer za jeftine letove, Eurowings, također će biti ojačan, kao i odjeli za logistiku te za servis i održavanja aviona. Plan je i povećana aktivnost koncerna u području ratne avijacije odnosno odbrane.

    Cilj svih mjera jest da se koncern bolje pozicionira za budućnost i osigura i u budućnosti dobru zaradu dioničarima: oni i dalje mogu računati na dividendu u visini od 20 do 40 posto dobiti koncerna.

    Menadžment se, međutim, najprije mora pozabaviti i prijetećim štrajkom pilota. U utorak završava referendum sindikata pilota Vereinigung Cockpit (VC).

    On je pozvao svoje članove u matičnoj tvrtki Lufthansa i teretnoj podružnici Lufthansa Cargo da odluče o industrijskoj akciji. Sporna tačka su penzije iz radnog odnosa. Lufthansa je zahtjeve odbacila kao neizvedive zbog troškova.

    Bosch ukida 13.000 radnih mjesta u Njemačkoj

    Krajem prošle sedmice je najveći svjetski dobavljač autodijelova Bosch iz Gerlingena kod Stuttgarta objavio da planira u svojim njemačkim pogonima ukinuti oko 13.000 radnih mjesta više od onoga što je već ranije bilo najavljivano. Zajedno s već ranije najavljenim rezovima, do kraja 2030. godine nestat će oko 22.000 radnih mjesta.

    U posljednjim mjesecima kompanija je više puta signalizirala da postoje značajni viškovi radne snage, osobito u segmentima vezanim uz proizvodnju dijelova za aute s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Kako automobilska industrija sve brže prelazi na električna vozila, potražnja za određenim vrstama dijelova i tehnologija pada. Posljedica je da se u nekim segmentima proizvodnje smanjuje potreba za radnicima, dok istovremeno raste potražnja za stručnjacima iz područja baterijskih sustava, softverskih rješenja i energetske učinkovitosti.

    Bosch zapošljava više od 400.000 ljudi širom svijeta, od čega znatan dio u Njemačkoj. Upravo će njemački pogoni, osobito oni povezani s proizvodnjom motora i klasičnih automobilskih komponenti, biti najviše pogođene rezovima.

    Kompanija pritom naglašava da je cilj izbjeći masovne otkaze te da se preferiraju prijevremeni odlasci u penziju, prekvalifikacije i interni transferi zaposlenika. Uprkos tome, radnici i sindikati izražavaju zabrinutost zbog moguće nesigurnosti radnih mjesta i dugoročnih posljedica za lokalne zajednice.

    IzvorDW
    Zenica
    few clouds
    5.5 ° C
    5.5 °
    5.5 °
    83 %
    1kmh
    23 %
    ned
    5 °
    pon
    17 °
    uto
    18 °
    sri
    17 °
    čet
    20 °