Samo malo smanjenje unosa zasićenih masti smanjuje rizik od srčanih oboljenja, navodi se u istraživanju Univerziteta Harvard.
Smanjenje unosa zasićenih masti za samo jedan odsto može drastično da smanji i rizik od srčanih bolesti za osam odsto, piše “Dejli mejl”, a hranu kao što su odresci, čokolada, tvrdi sirevi treba izbjegavati jer predstavljaju najveći izvori zasićenih masti.
Zasićene masti treba zamijeniti višestruko nezasićenim masnoćama, mononezasićenim mastima, ugljenim hidratima cijelog zrna ili biljnim proteinima.
Samo malo smanjenje unosa zasićenih masti smanjuje rizik od srčanih oboljenja, navodi se u istraživanju Univerziteta Harvard.
Smanjenje unosa zasićenih masti za samo jedan odsto može drastično da smanji i rizik od srčanih bolesti za osam odsto, piše “Dejli mejl”, a hranu kao što su odresci, čokolada, tvrdi sirevi treba izbjegavati jer predstavljaju najveći izvori zasićenih masti.
Zasićene masti treba zamijeniti višestruko nezasićenim masnoćama, mononezasićenim mastima, ugljenim hidratima cijelog zrna ili biljnim proteinima.