10.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Mini Labubu lutke pokorile svijet, prihodi skočili 250 posto

    Mini Labubu lutke pokorile svijet, prihodi skočili 250 posto

    Kompanija Pop Mart, proizvođač izuzetno popularnih Labubu lutaka, bilježi nagli porast prodaje nakon što je lansirala mini verzije svojih igračaka s temom čudovišta.

    Kineska kompanija navodi da su globalni prihodi u tri mjeseca, zaključno s krajem septembra, skočili za nevjerojatnih 250 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, piše BBC.

    Rast je ponajviše potaknula prodaja izvan Kine. Prihodi u SAD-u skočili su više od 1.200 posto, a u Evropi više od 700 posto. Ovi podaci samo su nastavak niza snažnih poslovnih rezultata za Pop Mart. Dionice kompanije porasle su u četvrtak za više od 5.5 posto u Hong Kongu, čime je tržišna vrijednost kompanije dostigla oko 45.5 milijardi dolara.

    Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u takozvanim “slijepim kutijama” – pakiranjima koja skrivaju sadržaj sve do otvaranja. Ova marketinška metoda naišla je na kritike zbog poticanja ponašanja sličnog kockanju i kompulzivne kupovine. Kolekcionari su postali opsjednuti Labubuima, izmišljenim stvorenjima nalik vilenjacima s nizom oštrih zubi, pa se pred trgovinama širom svijeta stvaraju dugi redovi kupaca.

    Labubu je stekao golemu popularnost, posebno u SAD-u, zahvaljujući podršci slavnih, među kojima su Kim Kardashian i Lisa iz K-pop grupe Blackpink. Profil brenda dodatno su ojačala partnerstva s velikim imenima kao što su Coca-Cola i manga franšiza One Piece.

    Lansirane 2019. godine, Labubu lutke pomogle su Pop Martu da izraste u globalnog maloprodajnog diva s više od 2.000 automata i trgovina širom svijeta. Kompanija je 2020. godine izlistala svoje dionice na berzi u Hong Kongu, a njihova cijena od tada je porasla za više od 280 posto. Ipak, posljednjih sedmica dionice Pop Marta pale su nakon upozorenja investicijskih banaka s Wall Streeta, poput JPMorgana.

    Analitičari smatraju da je kompanija precijenjena i da vjerovatno neće moći dugoročno održati popularnost svojih igračaka.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kompanija Pop Mart, proizvođač izuzetno popularnih Labubu lutaka, bilježi nagli porast prodaje nakon što je lansirala mini verzije svojih igračaka s temom čudovišta.

    Kineska kompanija navodi da su globalni prihodi u tri mjeseca, zaključno s krajem septembra, skočili za nevjerojatnih 250 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, piše BBC.

    Rast je ponajviše potaknula prodaja izvan Kine. Prihodi u SAD-u skočili su više od 1.200 posto, a u Evropi više od 700 posto. Ovi podaci samo su nastavak niza snažnih poslovnih rezultata za Pop Mart. Dionice kompanije porasle su u četvrtak za više od 5.5 posto u Hong Kongu, čime je tržišna vrijednost kompanije dostigla oko 45.5 milijardi dolara.

    Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u takozvanim “slijepim kutijama” – pakiranjima koja skrivaju sadržaj sve do otvaranja. Ova marketinška metoda naišla je na kritike zbog poticanja ponašanja sličnog kockanju i kompulzivne kupovine. Kolekcionari su postali opsjednuti Labubuima, izmišljenim stvorenjima nalik vilenjacima s nizom oštrih zubi, pa se pred trgovinama širom svijeta stvaraju dugi redovi kupaca.

    Labubu je stekao golemu popularnost, posebno u SAD-u, zahvaljujući podršci slavnih, među kojima su Kim Kardashian i Lisa iz K-pop grupe Blackpink. Profil brenda dodatno su ojačala partnerstva s velikim imenima kao što su Coca-Cola i manga franšiza One Piece.

    Lansirane 2019. godine, Labubu lutke pomogle su Pop Martu da izraste u globalnog maloprodajnog diva s više od 2.000 automata i trgovina širom svijeta. Kompanija je 2020. godine izlistala svoje dionice na berzi u Hong Kongu, a njihova cijena od tada je porasla za više od 280 posto. Ipak, posljednjih sedmica dionice Pop Marta pale su nakon upozorenja investicijskih banaka s Wall Streeta, poput JPMorgana.

    Analitičari smatraju da je kompanija precijenjena i da vjerovatno neće moći dugoročno održati popularnost svojih igračaka.

    Zenica
    overcast clouds
    10.9 ° C
    10.9 °
    10.9 °
    88 %
    1.8kmh
    100 %
    sri
    18 °
    čet
    21 °
    pet
    15 °
    sub
    15 °
    ned
    15 °