4.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Most se gradi, Bosna i Hercegovina šuti

    Most se gradi, Bosna i Hercegovina šuti

    Jučer je u Hrvatskoj u blizini bosanskohercegovačkog grada Neum počelo postavljanje prvog stalnog pilona dugog 126 metara na Pelješkom mostu. Postavljanje je trebalo početiu u subotu, ali je odgođeno zbog vremenskih neprilika, javlja HRT. Ovo je samo početak udući da se za izgradnju mosta treba postaviti čak 148 pilona.

    Predstavnik Hrvatskih autocesta Jeroslav Šegedin objasnio je razliku između ovih i testnih pilona. Kako navodi, ovi su stalni i u dijelu koji se nalazi u moru bit će antikorozivno zaštićeni. Dio koji ulazi u mulj neće biti zaštićen. Što se tiče sigurnosnih mjera, u njima su ugrađene vodilice za postavljanje katodne zaštite i zaštite od munje.
    Nakon toga slijedi izvlačenje mulja čija je naslaga na sredini Neretvanskog kanala oko 70 metara te ubacivanje armiranog betona u cijevi pilota.

    Dužina Pelješkog mosta nakon izgradnje iznosit će 2.404 metra a bit će visok 55 metara. Kineski konzorcijum koji izvodi radove na mostu predviđa ukupan broj od 300 radnika tokom izgradnje koja bi trebala biti završena 2021. godine.

    Ukupan iznos potreban za izgradnju ovog mosta iznosi nešto više od 526 miliona eura od čega EU sufinansira projekat sa 357 miliona eura bespovratnih sredstava.

    Iako izgradnja mosta koji spaja hrvatske kopnene dijelove ruši teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine, do sada nema konkretnih reakcija bh. političara.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Jučer je u Hrvatskoj u blizini bosanskohercegovačkog grada Neum počelo postavljanje prvog stalnog pilona dugog 126 metara na Pelješkom mostu. Postavljanje je trebalo početiu u subotu, ali je odgođeno zbog vremenskih neprilika, javlja HRT. Ovo je samo početak udući da se za izgradnju mosta treba postaviti čak 148 pilona.

    Predstavnik Hrvatskih autocesta Jeroslav Šegedin objasnio je razliku između ovih i testnih pilona. Kako navodi, ovi su stalni i u dijelu koji se nalazi u moru bit će antikorozivno zaštićeni. Dio koji ulazi u mulj neće biti zaštićen. Što se tiče sigurnosnih mjera, u njima su ugrađene vodilice za postavljanje katodne zaštite i zaštite od munje.
    Nakon toga slijedi izvlačenje mulja čija je naslaga na sredini Neretvanskog kanala oko 70 metara te ubacivanje armiranog betona u cijevi pilota.

    - Reklama -

    Dužina Pelješkog mosta nakon izgradnje iznosit će 2.404 metra a bit će visok 55 metara. Kineski konzorcijum koji izvodi radove na mostu predviđa ukupan broj od 300 radnika tokom izgradnje koja bi trebala biti završena 2021. godine.

    - Reklama -

    Ukupan iznos potreban za izgradnju ovog mosta iznosi nešto više od 526 miliona eura od čega EU sufinansira projekat sa 357 miliona eura bespovratnih sredstava.

    - Reklama -

    Iako izgradnja mosta koji spaja hrvatske kopnene dijelove ruši teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine, do sada nema konkretnih reakcija bh. političara.

    Zenica
    broken clouds
    4.8 ° C
    4.8 °
    4.8 °
    79 %
    0.7kmh
    76 %
    čet
    5 °
    pet
    12 °
    sub
    14 °
    ned
    4 °
    pon
    6 °