-13.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    few clouds
    -13.2 ° C
    -12.8 °
    -13.2 °
    90 %
    1.3kmh
    23 %
    uto
    -0 °
    sri
    4 °
    čet
    5 °
    pet
    3 °
    sub
    2 °

    Nastavak crnog bilansa na cestama u BiH

    Nastavak crnog bilansa na cestama u BiH

    Nastavlja se crni bilans na cestama u BiH. Nakon jučerašnje nesreće u kojoj su poginule dvije osobe kod Semizovca, danas nove nesreće – novi povrijeđeni. Zbog izuzetno spore gradnje autoputa nesreće su i dalje česte na izuzetno frekventnom putu M17 na kojem je danas bila N1 ekipa i zabilježila jednu, na svu sreću bez povrijeđenih osoba.

    Dionica smrti na putu M-17 odnijela je mnogo ljudskih života, a kako je i dalje koristi ogroman broj vozila, rizik koji nosi ostaje i danas. U posljednje dvije nezgode poginulo je pet osoba, dvije su teško povrijeđene.

    – U najvećem broju uzrok saobraćajnih nesreća je bila neprilagođena i nedozvoljena brzina, vožnja pod dejstvom alkohola, preticanje na nedozvoljenim mjestima, nedržanje odstojanja i drugi ne manje bitni uzroci – kazala je za N1 Aldina Alić, glasnogovornica MUP-a ZDK.

    Među njima i činjenica da zbog ušteda mali broj teretnih motornih vozila koristi novotvorene kilometre autoputa. Takozvani teretnjaci na izuzetno frekfentnom M 17 putu prave zadržavanja i kolone koje su veoma čest uzrok saobraćajnih nesreća, nerijetko i sa smrtnim ishodima.

    – U vremenu 2005., 2006., 2007. godine dok nije bilo autoputa do Zenice na toj dionici smo imali jako mnogo smrtno stradalih sugrađana, pogotovo mladih, imajući u vidu da oni razvijaju veću brzinu, da su mladi vozači i da se bezobzirno ponašaju u saobraćaju, za razliku od dvije godine unazad jer gledajući tu dionicu autoputa nismo imali niti jednu stradalu osobu. To je dovoljan pokazatelj koliko su autoputevi sigurni za saobraćaj – kazao je Adis Imamović, v.d. komesara MUP-a ZDK.

    A trebao bi biti i alarm za Autoceste Federacije BiH da se ubrza izgradnja dionice prema Doboju na koju se prebacila povećana frekvencija saobraćaja, a samim tim i broj nesreća. Policija duž dionice M-17 Zenica – Doboj dežura 24 sata, tokom kojih su aktivni i mobilni i fiksni radari, no broj prekršaja i nesreća je i dalje velik.

    Zeničko-dobojski kanton je u prvih šest mjeseci ove godine imao 1.353 saobraćajnih nesreća. Pet osoba je smrtno stradalo u njima.

    Za samo dva sata snimanja na M17 putu zabilježili smo još jednu saobraćajnu nesreću na Lašvanskoj petlji, sva sreća bez povrijeđenih. Kao što vidite iza mene čitav je niz teretnih motornih vozila koja ne mogu da prođu i koja koriste ovaj put, a evo vjerujte da se ni ja ne osjećam sigurno s obzirom na činjenicu o kakvom magistralnom putu se radi. Tu su teretna motorna vozila sa slovenačkim tablama koja uopće ne bi trebala biti tu što pokazuje i lošu signalizaciju u Federaciji BiH.

    – U BiH se dešava 69 smrtnih slučajeva na milion stanovnika što nas stavlja u sami vrh prosjeka smrtnosti u Evropskoj Uniji – kaže Silma Muminović iz BIHAMK-a.

    Nastavlja se crni bilans na cestama u BiH. Nakon jučerašnje nesreće u kojoj su poginule dvije osobe kod Semizovca, danas nove nesreće – novi povrijeđeni. Zbog izuzetno spore gradnje autoputa nesreće su i dalje česte na izuzetno frekventnom putu M17 na kojem je danas bila N1 ekipa i zabilježila jednu, na svu sreću bez povrijeđenih osoba.

    Dionica smrti na putu M-17 odnijela je mnogo ljudskih života, a kako je i dalje koristi ogroman broj vozila, rizik koji nosi ostaje i danas. U posljednje dvije nezgode poginulo je pet osoba, dvije su teško povrijeđene.

    – U najvećem broju uzrok saobraćajnih nesreća je bila neprilagođena i nedozvoljena brzina, vožnja pod dejstvom alkohola, preticanje na nedozvoljenim mjestima, nedržanje odstojanja i drugi ne manje bitni uzroci – kazala je za N1 Aldina Alić, glasnogovornica MUP-a ZDK.

    Među njima i činjenica da zbog ušteda mali broj teretnih motornih vozila koristi novotvorene kilometre autoputa. Takozvani teretnjaci na izuzetno frekfentnom M 17 putu prave zadržavanja i kolone koje su veoma čest uzrok saobraćajnih nesreća, nerijetko i sa smrtnim ishodima.

    – U vremenu 2005., 2006., 2007. godine dok nije bilo autoputa do Zenice na toj dionici smo imali jako mnogo smrtno stradalih sugrađana, pogotovo mladih, imajući u vidu da oni razvijaju veću brzinu, da su mladi vozači i da se bezobzirno ponašaju u saobraćaju, za razliku od dvije godine unazad jer gledajući tu dionicu autoputa nismo imali niti jednu stradalu osobu. To je dovoljan pokazatelj koliko su autoputevi sigurni za saobraćaj – kazao je Adis Imamović, v.d. komesara MUP-a ZDK.

    A trebao bi biti i alarm za Autoceste Federacije BiH da se ubrza izgradnja dionice prema Doboju na koju se prebacila povećana frekvencija saobraćaja, a samim tim i broj nesreća. Policija duž dionice M-17 Zenica – Doboj dežura 24 sata, tokom kojih su aktivni i mobilni i fiksni radari, no broj prekršaja i nesreća je i dalje velik.

    Zeničko-dobojski kanton je u prvih šest mjeseci ove godine imao 1.353 saobraćajnih nesreća. Pet osoba je smrtno stradalo u njima.

    Za samo dva sata snimanja na M17 putu zabilježili smo još jednu saobraćajnu nesreću na Lašvanskoj petlji, sva sreća bez povrijeđenih. Kao što vidite iza mene čitav je niz teretnih motornih vozila koja ne mogu da prođu i koja koriste ovaj put, a evo vjerujte da se ni ja ne osjećam sigurno s obzirom na činjenicu o kakvom magistralnom putu se radi. Tu su teretna motorna vozila sa slovenačkim tablama koja uopće ne bi trebala biti tu što pokazuje i lošu signalizaciju u Federaciji BiH.

    – U BiH se dešava 69 smrtnih slučajeva na milion stanovnika što nas stavlja u sami vrh prosjeka smrtnosti u Evropskoj Uniji – kaže Silma Muminović iz BIHAMK-a.

    IzvorN1

    Posljednje objavljeno