Navijači zatrpali Barbareza porukama: “Radi šta znaš, ali spašavaj fudbal u BiH”
Navijači zatrpali Barbareza porukama: “Radi šta znaš, ali spašavaj fudbal u BiH”
Sergej Barbarez
Fudbalska A reprezentacija Bosne i Hercegovine u petak je poražena od Gruzije sa 0:1 u prijateljskoj utakmicu odigranoj na Bilinom polju.
Bio je to još jedan šamar selektoru Ivaylu Petevu, igračima i čelnicima Fudbalskog saveza BiH, koji su i postavili Bugarina na klupu Zmajeva i to ispred Sergeja Barbareza, bivšeg kapitena i čovjeka koji ima status legende kod navijača BiH.
A navijači su u petak protiv Gruzije pokazali šta misle o rezultatima selektora Peteva i njegovih nadređenih.
Na tribinama Bilinog polja bilo je 1.308 navijača s kupljenim ulaznicama. I to je poruka koju u FSBiH moraju shvatiti.
Sinoć se oglasio i legendarni Barbarez, koji je na Instagramu podijelio poruke navijača koji od njega traže pomoć.
– “Radi šta znaš, ali spašavaj fudbal u BiH”. “Sad nam trebaš, kapitenu, ko nikad”. “Vrijeme je, kapitenu” – samo su neke od poruka koje je Barbarez objavio.
Na kraju je napisao i svoj komentar. Kratko i jasno je napisao samo jednu riječ:
– Tačka.
Podsjetimo, u utrci za nasljednika Duška Bajevića prijedlog Emira Spahića bio je Barbarez, dok je Zvjezdan Misimović okrenuo leđa bivšim saigračima i za selektora predložio Peteva, koji je dobio povjerenje članova Izvršnog odbora FSBiH. Bugarski stručnjak se nije snašao na klupi Zmajeva i postao je najneuspješniji selektor u historiji BiH.
Fudbalska A reprezentacija Bosne i Hercegovine u petak je poražena od Gruzije sa 0:1 u prijateljskoj utakmicu odigranoj na Bilinom polju.
Bio je to još jedan šamar selektoru Ivaylu Petevu, igračima i čelnicima Fudbalskog saveza BiH, koji su i postavili Bugarina na klupu Zmajeva i to ispred Sergeja Barbareza, bivšeg kapitena i čovjeka koji ima status legende kod navijača BiH.
A navijači su u petak protiv Gruzije pokazali šta misle o rezultatima selektora Peteva i njegovih nadređenih.
Na tribinama Bilinog polja bilo je 1.308 navijača s kupljenim ulaznicama. I to je poruka koju u FSBiH moraju shvatiti.
Sinoć se oglasio i legendarni Barbarez, koji je na Instagramu podijelio poruke navijača koji od njega traže pomoć.
– “Radi šta znaš, ali spašavaj fudbal u BiH”. “Sad nam trebaš, kapitenu, ko nikad”. “Vrijeme je, kapitenu” – samo su neke od poruka koje je Barbarez objavio.
Na kraju je napisao i svoj komentar. Kratko i jasno je napisao samo jednu riječ:
– Tačka.
Podsjetimo, u utrci za nasljednika Duška Bajevića prijedlog Emira Spahića bio je Barbarez, dok je Zvjezdan Misimović okrenuo leđa bivšim saigračima i za selektora predložio Peteva, koji je dobio povjerenje članova Izvršnog odbora FSBiH. Bugarski stručnjak se nije snašao na klupi Zmajeva i postao je najneuspješniji selektor u historiji BiH.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.