13.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    13.2 ° C
    13.2 °
    13.2 °
    84 %
    1.7kmh
    37 %
    pon
    30 °
    uto
    24 °
    sri
    23 °
    čet
    14 °
    pet
    16 °
    Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena

    Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena

    Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena

    Ljeti ceste pucaju zbog velikih vrućina, zimi su klizave zbog leda, a kako to riješiti?

    Jedna i druga pojava su opasne i rezultiraju nerijetko teškim nesrećama, a rupe u kolniku treba i krpati. Nijemci misle da imaju rješenje te vjeruju da je pravi put ugraditi svojevrsni klima-uređaj u prometnicu. Dosad su ceste bile grijane u nekim sjevernoeuropskim državama, a sad će prvi put biti i hlađene.

    Od prošle sedmice traju građevinski radovi na prometnici Köln-Istok objavio je Federalni institut za autoceste (BASt). Temperatura geotermalne vode koja će prolaziti instalacijama nije visoka, ali će pomoći pri hlađenju ljeti i zagrijavanju zimi. No, testira se i druga tehnologija.

    Ukupno će se izgraditi pet ispitnih polja i jedno referentno polje na duljini od po 55 metara. Svih 5 testnih polja imaju različite tehničke implementacije kontrole temperature ceste. Dva će ispita polja biti grijana/hlađena pomoću vode, a na tri ispitna polja će se koristiti zračne komore u cesti za hlađenje/grijanje (zasad nije precizirano kako će taj sustav funkcionirati).

    Učinak ‘klima-uređaja’ ispitivat će se tri godine s ugrađenim temperaturnim senzorima. Osim toga, termovizijske kamere nadzirat će površinske temperature asfalta.

    Nijemcima je ovakav sistem posebno zanimljiv na najkritičnijim dionicama, zavojima, izlascima iz tunela…

    Ljeti ceste pucaju zbog velikih vrućina, zimi su klizave zbog leda, a kako to riješiti?

    Jedna i druga pojava su opasne i rezultiraju nerijetko teškim nesrećama, a rupe u kolniku treba i krpati. Nijemci misle da imaju rješenje te vjeruju da je pravi put ugraditi svojevrsni klima-uređaj u prometnicu. Dosad su ceste bile grijane u nekim sjevernoeuropskim državama, a sad će prvi put biti i hlađene.

    Od prošle sedmice traju građevinski radovi na prometnici Köln-Istok objavio je Federalni institut za autoceste (BASt). Temperatura geotermalne vode koja će prolaziti instalacijama nije visoka, ali će pomoći pri hlađenju ljeti i zagrijavanju zimi. No, testira se i druga tehnologija.

    Ukupno će se izgraditi pet ispitnih polja i jedno referentno polje na duljini od po 55 metara. Svih 5 testnih polja imaju različite tehničke implementacije kontrole temperature ceste. Dva će ispita polja biti grijana/hlađena pomoću vode, a na tri ispitna polja će se koristiti zračne komore u cesti za hlađenje/grijanje (zasad nije precizirano kako će taj sustav funkcionirati).

    Učinak ‘klima-uređaja’ ispitivat će se tri godine s ugrađenim temperaturnim senzorima. Osim toga, termovizijske kamere nadzirat će površinske temperature asfalta.

    Nijemcima je ovakav sistem posebno zanimljiv na najkritičnijim dionicama, zavojima, izlascima iz tunela…

    Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena
    Nijemci ugrađuju ‘klima-uređaj’ u ceste: Sigurnost prometa mogla bi biti dramatično unaprijeđena

    Posljednje objavljeno