10.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    overcast clouds
    10.1 ° C
    11.2 °
    10.1 °
    98 %
    2.7kmh
    100 %
    čet
    9 °
    pet
    7 °
    sub
    5 °
    ned
    6 °
    pon
    3 °

    Ombudsman: Našli smo mnogo nedorečenosti i nelogičnosti, RAK treba izvršiti korekcije svojih pravilnika

    Ombudsman: Našli smo mnogo nedorečenosti i nelogičnosti, RAK treba izvršiti korekcije svojih pravilnika

    Prije deset dana, Regulatorna agencija za komunikacije (RAK), zaprimila je izjašnjenje operatera Telemach o brojnim pritužbama svojih korisnika, kojim su krajem prošle godine uskratili mogućnost gledanja programa iz Arena Sporta.

    – Agencija je u skladu sa svojim nadležnostima, a na osnovu priložene dokumentacije, pristupila utvrđivanju činjeničnog stanja u konkretnom slučaju, o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena – rekli su nam tada u RAK-u.

    Dok čekamo njihovo izjašnjenje i dok ne dobijemo saopštenje sa konkretnim koracima koje će poduzeti, ombudisman Saša Marić iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, na čiju adresu su pritužbe Telemachovih korisnika uglavnom stizale, kazao je da će napravit dogovor sa Udruženjima za zaštitu potrošača o aktivnostima prema RAK-u.

    – Našli smo na mnoštvo nedorečenosti i nelogičnosti u njihovim pravnim aktima. I ići ćemo u smjeru da RAK izvrši korekcije svojih pravilnika, budući da je ovo samo zadnji od primjera koliko je neravnopravan položaj potrošača na tržištu telekomunikacijskih usluga – pojasnio je Marić.

    Podsjetimo, danas, prvog februara, drugog mjeseca 2021., počeo je drugi mjesec agonije, u kojoj su se krajem 2020. našli korisnici Telemacha.

    Prije deset dana, Regulatorna agencija za komunikacije (RAK), zaprimila je izjašnjenje operatera Telemach o brojnim pritužbama svojih korisnika, kojim su krajem prošle godine uskratili mogućnost gledanja programa iz Arena Sporta.

    – Agencija je u skladu sa svojim nadležnostima, a na osnovu priložene dokumentacije, pristupila utvrđivanju činjeničnog stanja u konkretnom slučaju, o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena – rekli su nam tada u RAK-u.

    Dok čekamo njihovo izjašnjenje i dok ne dobijemo saopštenje sa konkretnim koracima koje će poduzeti, ombudisman Saša Marić iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, na čiju adresu su pritužbe Telemachovih korisnika uglavnom stizale, kazao je da će napravit dogovor sa Udruženjima za zaštitu potrošača o aktivnostima prema RAK-u.

    – Našli smo na mnoštvo nedorečenosti i nelogičnosti u njihovim pravnim aktima. I ići ćemo u smjeru da RAK izvrši korekcije svojih pravilnika, budući da je ovo samo zadnji od primjera koliko je neravnopravan položaj potrošača na tržištu telekomunikacijskih usluga – pojasnio je Marić.

    Podsjetimo, danas, prvog februara, drugog mjeseca 2021., počeo je drugi mjesec agonije, u kojoj su se krajem 2020. našli korisnici Telemacha.

    Posljednje objavljeno