7.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Pelješki most potpuno izmijenio vizuru Neretvanskog kanala

    Pelješki most potpuno izmijenio vizuru Neretvanskog kanala

    Stupovi pelješkog mosta posljednjih mjeseci izmijenili su vizuru Neretvanskog kanala. Trenutno se postavlja čelična konstrukcija buduće saobraćajnice ukupne dužine 2,4 kilometra koji će spojiti Komarnu sa neretvanske i Brijestu sa pelješke strane.

    Kako se očekuje, sam most bi trebao biti završen do jeseni ove godine, a pristupne ceste koje su kasnile za mostom do ljeta 2022. godine.

    Čim Kinezi završe Pelješki most, Neretvani, Pelješčani, Korčulani i Dubrovčani preko njega će se moći voziti i prelaziti s jedne na drugu stranu, bez obzira na kašnjenje radova na pristupnim cestama.

    Naime, čvor Brijesta će omogućiti privremeni spoj mosta i postojeće pelješke ceste, a nakon provedenog postupka javne nabavke gradit će ga austrijski Strabag za 47,7 miliona kuna.

    Kako saznaje Slobodna Dalmacija, postavljeno je više od pola elemenata rasponske konstrukcije, a do kraja maja dolazi i zadnja pošiljka čeličnih dijelova.

    Gradnja Pelješkog mosta i pristupnih cesta košta 526 miliona eura. Izgradnjom mosta, na Pelješcu i u dolini Neretve mijenja se puno toga, naročito u turističkom smislu, jer primarna turistička djelatnost dobiva novi zamah, budući da će atraktivne pelješke plaže već dogodine postati bliže gostima.

    Nadaju se tome i pelješki ugostitelji, koji očekuju turistički procvat posebno središnjeg i istočni dijela poluotoka koji je rjeđe naseljen i turistički znatno manje razvijen od zapadnog dijela.

    Iako je turistička sezona s obzirom na koronavirus krizu bila loša, pelješki turistički radnici se nadaju da će se izgradnjom mosta i pristupnih cesta revitalizirati pelješki turizam.

    Pelješki Most 2
    Foto: PIXSELL

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Stupovi pelješkog mosta posljednjih mjeseci izmijenili su vizuru Neretvanskog kanala. Trenutno se postavlja čelična konstrukcija buduće saobraćajnice ukupne dužine 2,4 kilometra koji će spojiti Komarnu sa neretvanske i Brijestu sa pelješke strane.

    Kako se očekuje, sam most bi trebao biti završen do jeseni ove godine, a pristupne ceste koje su kasnile za mostom do ljeta 2022. godine.

    - Reklama -

    Čim Kinezi završe Pelješki most, Neretvani, Pelješčani, Korčulani i Dubrovčani preko njega će se moći voziti i prelaziti s jedne na drugu stranu, bez obzira na kašnjenje radova na pristupnim cestama.

    - Reklama -

    Naime, čvor Brijesta će omogućiti privremeni spoj mosta i postojeće pelješke ceste, a nakon provedenog postupka javne nabavke gradit će ga austrijski Strabag za 47,7 miliona kuna.

    - Reklama -

    Kako saznaje Slobodna Dalmacija, postavljeno je više od pola elemenata rasponske konstrukcije, a do kraja maja dolazi i zadnja pošiljka čeličnih dijelova.

    Gradnja Pelješkog mosta i pristupnih cesta košta 526 miliona eura. Izgradnjom mosta, na Pelješcu i u dolini Neretve mijenja se puno toga, naročito u turističkom smislu, jer primarna turistička djelatnost dobiva novi zamah, budući da će atraktivne pelješke plaže već dogodine postati bliže gostima.

    Nadaju se tome i pelješki ugostitelji, koji očekuju turistički procvat posebno središnjeg i istočni dijela poluotoka koji je rjeđe naseljen i turistički znatno manje razvijen od zapadnog dijela.

    Iako je turistička sezona s obzirom na koronavirus krizu bila loša, pelješki turistički radnici se nadaju da će se izgradnjom mosta i pristupnih cesta revitalizirati pelješki turizam.

    Pelješki Most 2
    Foto: PIXSELL
    IzvorKlix.ba
    Zenica
    light rain
    7.2 ° C
    7.2 °
    7.2 °
    94 %
    1.5kmh
    97 %
    čet
    7 °
    pet
    17 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    26 °