20.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Plan je da se autoputem od Zenice do Golubinje kod Žepča vozimo u prvoj polovini 2026. godine

    Plan je da se autoputem od Zenice do Golubinje kod Žepča vozimo u prvoj polovini 2026. godine

    Gradilišta Koridora 5C sjeverno od Zenice ka Doboju rade punim intenzitetom, a plan je da radovi budu završeni u 2026. godini i dionica bude otvorena za saobraćaj.

    Izvođači radova na Koridoru 5C sjeverno od Zenice ka Doboju na dionicama gdje su aktivna gradilišta u proteklim mjesecima radili su punim intenzitetom, a isti će biti nastavljen i u narednim mjesecima.

    Ovo je potvrdio Hamza Imamović, šef projekta na izgradnji jedne od najkompleksnijih dionica Vranduk – Ponirak koji je od velikog značaja za povezivanje Zenice i Žepča.

    Trenutno se najveći radovi izvode na ovoj dionici i onoj kod Tešnja, dok je veliki dio radova završen u mjestu Golubinja te je u toku gradnja naplatnih kućica, informacionog centra sa svim pratećim sadržajima i drugim objektima.

    Imamović je kazao da se poddionica Vranduk – Ponirak smatra najzahtjevnijom zbog konfiguracije terena i geološke sredine na kojoj se nalazi te da je podijeljena na sedam LOT-ova u sklopu kojih je i devet objekata na kojima je završena većina građevinskih radova.

    “Na Sektoru 1 se grade zaštitne kosine i potporni objekti uz paralelne sektore 2, 4 i 5 gdje se rade drenažni sistemi. Asfaltiranje sekcije, prvog asfalta je planiran za početak novembra ove godine i obuhvata sektore od 1 do 5, kao i pet objekata. Na Vijaduktu broj 1, koji se nalazi iznad M-17 vrše se radovi na montaži rasponske konstrukcije i planirano je onda betoniranje. Na Vijaduktu 2 su radovi na stubnim mjestima i ide izgradnja rasponske konstrukcije, a na cut-cover ide ugradnja šipova, dok na Vijaduktu 3 idu radovi na stubnim mjestima”, kazao je Imamović.

    Na ostatku LOT-ova prema Zenici izvode se radovi osiguranja kosina te je to geološki najzahtjevniji teren jer se nalazi pod velikim nagibom brda, ali su svi angažovani s ciljem završetka radova u prvoj polovini 2026. godine i puštanja u rad ove dionice, kazao je Imamović.

    S obzirom na radove na terenu teško je za očekivati da će radovi biti završeni u 2025. godini, kako je ranije najavljivano te da će dionica biti spremna za puštanje u promet, ali sigurno je da su svi kapaciteti na terenu iskorišteni te da se radi na pojedinim dionicama i u tri smjene.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Gradilišta Koridora 5C sjeverno od Zenice ka Doboju rade punim intenzitetom, a plan je da radovi budu završeni u 2026. godini i dionica bude otvorena za saobraćaj.

    Izvođači radova na Koridoru 5C sjeverno od Zenice ka Doboju na dionicama gdje su aktivna gradilišta u proteklim mjesecima radili su punim intenzitetom, a isti će biti nastavljen i u narednim mjesecima.

    Ovo je potvrdio Hamza Imamović, šef projekta na izgradnji jedne od najkompleksnijih dionica Vranduk – Ponirak koji je od velikog značaja za povezivanje Zenice i Žepča.

    Trenutno se najveći radovi izvode na ovoj dionici i onoj kod Tešnja, dok je veliki dio radova završen u mjestu Golubinja te je u toku gradnja naplatnih kućica, informacionog centra sa svim pratećim sadržajima i drugim objektima.

    Imamović je kazao da se poddionica Vranduk – Ponirak smatra najzahtjevnijom zbog konfiguracije terena i geološke sredine na kojoj se nalazi te da je podijeljena na sedam LOT-ova u sklopu kojih je i devet objekata na kojima je završena većina građevinskih radova.

    “Na Sektoru 1 se grade zaštitne kosine i potporni objekti uz paralelne sektore 2, 4 i 5 gdje se rade drenažni sistemi. Asfaltiranje sekcije, prvog asfalta je planiran za početak novembra ove godine i obuhvata sektore od 1 do 5, kao i pet objekata. Na Vijaduktu broj 1, koji se nalazi iznad M-17 vrše se radovi na montaži rasponske konstrukcije i planirano je onda betoniranje. Na Vijaduktu 2 su radovi na stubnim mjestima i ide izgradnja rasponske konstrukcije, a na cut-cover ide ugradnja šipova, dok na Vijaduktu 3 idu radovi na stubnim mjestima”, kazao je Imamović.

    Na ostatku LOT-ova prema Zenici izvode se radovi osiguranja kosina te je to geološki najzahtjevniji teren jer se nalazi pod velikim nagibom brda, ali su svi angažovani s ciljem završetka radova u prvoj polovini 2026. godine i puštanja u rad ove dionice, kazao je Imamović.

    S obzirom na radove na terenu teško je za očekivati da će radovi biti završeni u 2025. godini, kako je ranije najavljivano te da će dionica biti spremna za puštanje u promet, ali sigurno je da su svi kapaciteti na terenu iskorišteni te da se radi na pojedinim dionicama i u tri smjene.

    Zenica
    few clouds
    20.8 ° C
    20.8 °
    20.8 °
    60 %
    1.8kmh
    24 %
    uto
    25 °
    sri
    28 °
    čet
    31 °
    pet
    33 °
    sub
    36 °