Kompanija Facebook pokrenula je kampanju umanjivanja dometa i uticaja izmišljenih priča koje kruže tom društvenim mrežom, devalvirajući sadržaj koji korisnici prijave kao lažan. Facebook uvodi i novi alat za borbu protiv širenja dezinformacija.
Kada korisnici prijave vijest kao lažnu ili sumnjivu aktivnost primijete posebni algoritmi Facebooka, ona će biti prijavljena partnerima koji se bave provjerom istinitosti.
U slučaju da stručnjaci barem dvije takve partnerske organizacije potvrde da vijest nema uporište u stvarnosti, ispod nje će se, kad god se pojavi na news feedu, pojaviti i upozorenje “Disputed by…”.
Facebook neće direktno vijesti proglašavati lažnim, već će navesti da su ih “osporili” ugledni analitičari.
Među njima su Snoups, poznati portal koji godinama provjerava razne urbane legende i lažne priče sa Interneta, kao i “Politifakt”, američki politički sajt koji odrađuje sličan posao provjere istinitosti političkih izjava.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.