6.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Potpisan ugovor o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila

    Potpisan ugovor o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila

    U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila u vrijednosti od 208.059.247 eura.

    Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić je kazao kako se radi o veoma ozbiljnom ugovoru i komplikovanom tunelu od 3.600 metara, vijaduktu i spoju na M-17 .

    • Mi smo ovaj ugovor iskoristili da zajedno sa ekspertima iz Evropske banke za obnovu i razvoj uspostavimo i jednu dodatnu proceduru, kad je u pitanju evaluacija tendera, koja se sastoji iz tri koraka. U njoj smo obezbjedili da se maksimalno smanje rizici kod investitora kad je u pitanju eventualna eskalacija cijena i produženje roka građenja. To je kako navodi i priprema za tenderisanje tunela Prenj koji će se tenderisati po ovom principu. Mislim da smo uspješno potpisivajući ovaj ugovor došli do jasnih spoznaja i procedura , kako da kad budemo radili tunel Prenj kao najveći objekat u regioni i jedan od najvećih u Evropi imamo proceduru kojom će investitor i izvođač biti zaštićeni od svih mogućih rizika.Ovo je deveti ugovor nakon zakona o izmjenama i dopunama prostornog plana sa specijalnim obilježjima na koridoru VC i nakon izmjena i dopuna zakona o akcizama i putarinama u BiH – kazao je Terzić.

    Dodao je kako očekujem da će se zadovoljiti sve potrebe ovog projekta i završiti u predviđenom roku i uz vrhunsku kvaliteti i dogovorenu cijenu.

    Projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Evren Utku Gök je podsjetio kako je ova kompanija sa aktivnostima počela u BiH 2012, te se zahvalio na ukazanom povjerenju za ovaj projekt koji je kako naglašava izuzetno zahtjevan. Naglasio je kako je dionica Poprikuše – Nemila duga 5,5 kilometara i da će se graditt prema ugovoru “design and build” (projektuj i izgradi – žuti FIDIC). Od značajnih objekata gradit će se tunel Golubinja 3.659 kilometara, dva mosta, dva vijadukta, petlja Poprikuše i Centar za kontrolu prometa.

    • Dva puta prelazi rijeku Bosnu, dva puta magistralu i dva puta željeznicu – pojasnio je uvjeren kako će taj projekt uspješno završiti u previđenom roku od 42 mjeseca.

    Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić, je naglasio da će se izgradnjom tunela Golubinja skratiti udaljenosti između Nemile i Poprikuša za oko pet kilometara.

    • Uvjeren sam da će ovaj sjeverni dio BiH sa ovim težim djelom dionice biti povezan, tako da ćemo mi u u narednom periodu od međuentitetske linije spojiti ovaj dio u roku od 42 mjeseca tako da ćemo imati funkcionalnih više od 74 kilometra iznad zeničkog djela Koridora – kazao je Lasić.

    Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstva osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

    Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Evren Utku Gök, projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka ispred JP Autoceste FBiH i Muamer Hajduk kao svjedok u ime izvođača radova Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila u vrijednosti od 208.059.247 eura.

    Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić je kazao kako se radi o veoma ozbiljnom ugovoru i komplikovanom tunelu od 3.600 metara, vijaduktu i spoju na M-17 .

    - Reklama -
    • Mi smo ovaj ugovor iskoristili da zajedno sa ekspertima iz Evropske banke za obnovu i razvoj uspostavimo i jednu dodatnu proceduru, kad je u pitanju evaluacija tendera, koja se sastoji iz tri koraka. U njoj smo obezbjedili da se maksimalno smanje rizici kod investitora kad je u pitanju eventualna eskalacija cijena i produženje roka građenja. To je kako navodi i priprema za tenderisanje tunela Prenj koji će se tenderisati po ovom principu. Mislim da smo uspješno potpisivajući ovaj ugovor došli do jasnih spoznaja i procedura , kako da kad budemo radili tunel Prenj kao najveći objekat u regioni i jedan od najvećih u Evropi imamo proceduru kojom će investitor i izvođač biti zaštićeni od svih mogućih rizika.Ovo je deveti ugovor nakon zakona o izmjenama i dopunama prostornog plana sa specijalnim obilježjima na koridoru VC i nakon izmjena i dopuna zakona o akcizama i putarinama u BiH – kazao je Terzić.

    Dodao je kako očekujem da će se zadovoljiti sve potrebe ovog projekta i završiti u predviđenom roku i uz vrhunsku kvaliteti i dogovorenu cijenu.

    - Reklama -

    Projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Evren Utku Gök je podsjetio kako je ova kompanija sa aktivnostima počela u BiH 2012, te se zahvalio na ukazanom povjerenju za ovaj projekt koji je kako naglašava izuzetno zahtjevan. Naglasio je kako je dionica Poprikuše – Nemila duga 5,5 kilometara i da će se graditt prema ugovoru “design and build” (projektuj i izgradi – žuti FIDIC). Od značajnih objekata gradit će se tunel Golubinja 3.659 kilometara, dva mosta, dva vijadukta, petlja Poprikuše i Centar za kontrolu prometa.

    - Reklama -
    • Dva puta prelazi rijeku Bosnu, dva puta magistralu i dva puta željeznicu – pojasnio je uvjeren kako će taj projekt uspješno završiti u previđenom roku od 42 mjeseca.

    Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić, je naglasio da će se izgradnjom tunela Golubinja skratiti udaljenosti između Nemile i Poprikuša za oko pet kilometara.

    • Uvjeren sam da će ovaj sjeverni dio BiH sa ovim težim djelom dionice biti povezan, tako da ćemo mi u u narednom periodu od međuentitetske linije spojiti ovaj dio u roku od 42 mjeseca tako da ćemo imati funkcionalnih više od 74 kilometra iznad zeničkog djela Koridora – kazao je Lasić.

    Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstva osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

    Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Evren Utku Gök, projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka ispred JP Autoceste FBiH i Muamer Hajduk kao svjedok u ime izvođača radova Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    overcast clouds
    6.9 ° C
    6.9 °
    6.9 °
    87 %
    0.8kmh
    99 %
    čet
    12 °
    pet
    18 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °