-9.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    -9.6 ° C
    -9.6 °
    -9.6 °
    96 %
    0.2kmh
    50 %
    sri
    -2 °
    čet
    -1 °
    pet
    1 °
    sub
    4 °
    ned
    4 °

    Potrošači manje kupuju zbog inflacije, nema više luksuza

    Potrošači manje kupuju zbog inflacije, nema više luksuza

    Više od 50 odsto njemačkih potrošača smanjilo je potrošnju zbog inflacije, rezultati su ankete grupe za istraživanje tržišta “Nilsen IK”. Prema rezultatima anketi, 52 odsto Nijemaca potvrdilo je da je “suzilo” listu za kupovinu na ono što je najvažnije.

    Anketa u kojoj je učestvovalo 10.000 potrošača, a koja je sprovedena uoči sezone božićne kupovine, pokazala je da je 44 odsto Nijemaca odustalo od kupovine luksuzne robe ili radi zadovoljstva.

    Oko 31 odsto je reklo da su prestali da jedu van kuće i da sada sami pripremaju obroke, dok je oko 30 odsto reklo da manje kupuju. Samo 10 odsto je reklo da povećanje cijena nije uticalo na njihove kupovne navike.

    Lotar Staiblin iz “Nilsena” rekao je da potrošači više pribjegavaju strategijama uštede, tražeći popuste i upoređujući cijene kako bi bili sigurni da su dobili najbolju ponudu. 

    Neki su rekli da idu na jeftinije opcije kao što je odabir margarina umjesto putera i vode iz slavine umjesto flaširane mineralne vode. 

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Više od 50 odsto njemačkih potrošača smanjilo je potrošnju zbog inflacije, rezultati su ankete grupe za istraživanje tržišta “Nilsen IK”. Prema rezultatima anketi, 52 odsto Nijemaca potvrdilo je da je “suzilo” listu za kupovinu na ono što je najvažnije.

    Anketa u kojoj je učestvovalo 10.000 potrošača, a koja je sprovedena uoči sezone božićne kupovine, pokazala je da je 44 odsto Nijemaca odustalo od kupovine luksuzne robe ili radi zadovoljstva.

    Oko 31 odsto je reklo da su prestali da jedu van kuće i da sada sami pripremaju obroke, dok je oko 30 odsto reklo da manje kupuju. Samo 10 odsto je reklo da povećanje cijena nije uticalo na njihove kupovne navike.

    Lotar Staiblin iz “Nilsena” rekao je da potrošači više pribjegavaju strategijama uštede, tražeći popuste i upoređujući cijene kako bi bili sigurni da su dobili najbolju ponudu. 

    Neki su rekli da idu na jeftinije opcije kao što je odabir margarina umjesto putera i vode iz slavine umjesto flaširane mineralne vode. 

    Posljednje objavljeno