Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ‘seen’ kako bi se vidjeli s prijateljima.
Osim toga, pravi prijatelji ‘lajkaju’ i ‘chataju’ uživo te ne ‘sheraju’ fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.
Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i ispijanju kafe ili druženju s njima.
S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo ‘s jednim do devet’, dok su ostali u redovnom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga lično ne poznaje. S druge strane, 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta.
Uprkos tome što je virtuelni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima. Međutim, i kada se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.