6.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ‘seen’ kako bi se vidjeli

    Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ‘seen’ kako bi se vidjeli

    Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ‘seen’ kako bi se vidjeli s prijateljima.

    Osim toga, pravi prijatelji ‘lajkaju’ i ‘chataju’ uživo te ne ‘sheraju’ fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.

    Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i ispijanju kafe ili druženju s njima.

    S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo ‘s jednim do devet’, dok su ostali u redovnom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga lično ne poznaje. S druge strane, 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta.

    Uprkos tome što je virtuelni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima. Međutim, i kada se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ‘seen’ kako bi se vidjeli s prijateljima.

    Osim toga, pravi prijatelji ‘lajkaju’ i ‘chataju’ uživo te ne ‘sheraju’ fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.

    - Reklama -

    Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i ispijanju kafe ili druženju s njima.

    - Reklama -

    S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo ‘s jednim do devet’, dok su ostali u redovnom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga lično ne poznaje. S druge strane, 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta.

    - Reklama -

    Uprkos tome što je virtuelni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima. Međutim, i kada se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.

    Zenica
    overcast clouds
    6.9 ° C
    6.9 °
    6.9 °
    87 %
    0.8kmh
    99 %
    čet
    12 °
    pet
    18 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °