Ukupno podjela

Posljednje objavljeno

Prekomjerno konzumiranje alkohola može izazvati poremećaj ritma rada srca

Prekomjerno konzumiranje alkohola može izazvati poremećaj ritma rada srca

Prekomjerno konzumiranje alkohola može izazvati poremećaj ritma rada srca (aritmija), što je uzrok kasnijih ozbiljnih zdravstvenih problema.

Ljekari su pratili 3.000 posjetilaca minhenskog “Oktoberfesta” i utvrdili da se kod onih koji su pili najviše pojavio abnormalni srčani ritam.

Aritmija se javlja dok ljudi piju, a poznata je i pod nazivom “sindrom srca na odmoru”, piše “Daily Mail”.

Prema mišljenju stručnjaka sa Univerzitetske bolnice u Minhenu, sa ovim problemom suočavaju se i mršavi zdravi ljudi. Iako se kod većine ne javljaju simptomi, svaki poremećaj ritma rada srca može kasnije da izazove probleme sa zdravljem.

Ovo istraživanje, objavljeno u “Evropskom žurnalu o srcu” , prvo je koje je ukazalo na vezu između akutne konzumacije alkohola i srčane aritmije kod velikog broja ljudi dok su pili.

Naučnici kažu da su slučajevi aritmije detektovani tokom “Oktoberfesta” vjerovatno samo privremeni – kada su se ispitanici otrijeznili rad srca im se vratio u normalu.

Međutim, ako određena osoba već ima probleme sa srcem onda aritmija izazvana alkoholom može da se nastavi i nakon njegovog konzumiranja.

Prekomjerno konzumiranje alkohola može izazvati poremećaj ritma rada srca (aritmija), što je uzrok kasnijih ozbiljnih zdravstvenih problema.

Ljekari su pratili 3.000 posjetilaca minhenskog “Oktoberfesta” i utvrdili da se kod onih koji su pili najviše pojavio abnormalni srčani ritam.

Aritmija se javlja dok ljudi piju, a poznata je i pod nazivom “sindrom srca na odmoru”, piše “Daily Mail”.

Prema mišljenju stručnjaka sa Univerzitetske bolnice u Minhenu, sa ovim problemom suočavaju se i mršavi zdravi ljudi. Iako se kod većine ne javljaju simptomi, svaki poremećaj ritma rada srca može kasnije da izazove probleme sa zdravljem.

Ovo istraživanje, objavljeno u “Evropskom žurnalu o srcu” , prvo je koje je ukazalo na vezu između akutne konzumacije alkohola i srčane aritmije kod velikog broja ljudi dok su pili.

Naučnici kažu da su slučajevi aritmije detektovani tokom “Oktoberfesta” vjerovatno samo privremeni – kada su se ispitanici otrijeznili rad srca im se vratio u normalu.

Međutim, ako određena osoba već ima probleme sa srcem onda aritmija izazvana alkoholom može da se nastavi i nakon njegovog konzumiranja.

Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

Dodaj Zenit.ba među omiljene izvore na Googleu
IzvorFena
Zenica
clear sky
34.7 ° C
34.7 °
34.7 °
23%
1.8m/s
0%
pon
34 °
uto
36 °
sri
32 °
čet
32 °
pet
31 °