14 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Putevi istočne Hercegovine već su opjevani: Rupe na cestama postaju pojilišta za krave

    Putevi istočne Hercegovine već su opjevani: Rupe na cestama postaju pojilišta za krave

    Nekada slike govore mnogo više od hiljadu riječi, pa tako i fotografija iz Popovog polja i po rupama čuvene dionice puta Trebinje -Ljubinje, na kojoj je krava koja se poji vodom iz velike rupe-bunara na putu, najbolje pokazuje u kakvom su stanju putevi u istočnoj Hercegovini. Krateri u putu su toliko veliki i duboki da su se pretvorili u pojilišta za stoku, nakon obilnijih kiša i padavina. Svaki komentar je suvišan, a nadati se da će Putevi Srpske što prije raspisati tender i odabrati adekvatnog izvođača radova za rekonstrukciju putu Ljubinje – Trebinje.

    Imajući u vidu ranija negativna iskustva sa HP investingom i drugim dvorskim firmama, za očekivati je da radove ipak izvedu Hercegovina-putevi, koji su ipak koliko-toliko ozbiljni i renomirani, i da nadzor strogo prati kvalitet radova. Imajući u vidu da je za rekonstrukciju planirano 12,2 miliona maraka, ima sasvim dovoljno sredstava da se nekoliko kritičnih krivina ublaži, te da se u habajući sloj asfalta ubace magmatske stijene, odgovarajući kameni agregat i procenat bitumena kako bi kvalitet bio na zadovoljavajućem nivou za prometan magistralni put.

    U svakom slučaju, konsultujući se sa saobraćajnim inženjerima i stručnjacima, ispratiću cijeli proces i rad nadzora, kako bi se problem puteva u Hercegovini trajno na kvalitetan način riješio, a ne po običaju fušerilo kako bi moćnici novac stavili u džep, piše Nebojša Vukanović na svom blogu.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nekada slike govore mnogo više od hiljadu riječi, pa tako i fotografija iz Popovog polja i po rupama čuvene dionice puta Trebinje -Ljubinje, na kojoj je krava koja se poji vodom iz velike rupe-bunara na putu, najbolje pokazuje u kakvom su stanju putevi u istočnoj Hercegovini. Krateri u putu su toliko veliki i duboki da su se pretvorili u pojilišta za stoku, nakon obilnijih kiša i padavina. Svaki komentar je suvišan, a nadati se da će Putevi Srpske što prije raspisati tender i odabrati adekvatnog izvođača radova za rekonstrukciju putu Ljubinje – Trebinje.

    Imajući u vidu ranija negativna iskustva sa HP investingom i drugim dvorskim firmama, za očekivati je da radove ipak izvedu Hercegovina-putevi, koji su ipak koliko-toliko ozbiljni i renomirani, i da nadzor strogo prati kvalitet radova. Imajući u vidu da je za rekonstrukciju planirano 12,2 miliona maraka, ima sasvim dovoljno sredstava da se nekoliko kritičnih krivina ublaži, te da se u habajući sloj asfalta ubace magmatske stijene, odgovarajući kameni agregat i procenat bitumena kako bi kvalitet bio na zadovoljavajućem nivou za prometan magistralni put.

    - Reklama -

    U svakom slučaju, konsultujući se sa saobraćajnim inženjerima i stručnjacima, ispratiću cijeli proces i rad nadzora, kako bi se problem puteva u Hercegovini trajno na kvalitetan način riješio, a ne po običaju fušerilo kako bi moćnici novac stavili u džep, piše Nebojša Vukanović na svom blogu.

    - Reklama -

    Zenica
    broken clouds
    14 ° C
    14 °
    14 °
    55 %
    1.6kmh
    81 %
    čet
    14 °
    pet
    17 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °